• خانه
  • ⬅️
  • کسب و کار
  • ⬅️
  • آیا اکثر مردم از تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنند؟

آیا اکثر مردم از تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنند؟

چکیده : تلگرام پرمیوم به عنوان یک نسخه پولی و کاربردی در نظر گرفته شده که در حال حاضر نیز طرفداران بسیار زیادی به خود جذب کرده است. تلگرام پرمیوم به عنوان یک نسخه پولی و کاربردی در نظر گرفته شده که در حال حاضر نیز طرفداران بسیار زیادی به خود...

sponsor

آیا اکثر مردم از تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنند؟

چکیده : تلگرام پرمیوم به عنوان یک نسخه پولی و کاربردی در نظر گرفته شده که در حال حاضر نیز طرفداران بسیار زیادی به خود جذب کرده است.

blank

تلگرام پرمیوم به عنوان یک نسخه پولی و کاربردی در نظر گرفته شده که در حال حاضر نیز طرفداران بسیار زیادی به خود جذب کرده است. باید به توضیح این موضوع بپردازیم که تلگرام جزو یکی از ۵ برنامه برتر که در سال ۲۰۲۲ بیشترین دانلود را به خود اختصاص داده تلقی می‌شود. با در نظر گرفتن آمارها، ادعای مدیرهای اپلیکیشن تلگرام بر این است که این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر به دنبال دارد. قاعدتاً وقتی یک برنامه کاربردی بتواند این حجم محبوبیت را در بین مردم به دست آورد، طبیعی است که مدیرهای این برنامه به سراغ ارائه نسخه پولی آن بروند. در ادامه در رابطه با تلگرام پرمیوم مطالب کامل‌تری برای شما بیان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

استفاده تیک آبی برای تمامی حساب‌ها

بیش از هر چیزی لازم است این نکته را بیان کنیم که داشتن تیک آبی تلگرام به معنای افزایش یافتن قابلیت‌های ویژه برای این اپلیکیشن نیست. دریافت تیک آبی تنها برای تایید رسمی بودن کانال شما خواهد بود. تمامی افرادی که دارای شرکت‌ها و کسب و کارهای مشهور و شناخته شده هستند تنها با ارسال یک پیام به پشتیبانی تلگرام امکان دریافت تیک آبی برای کانال یا گروه خود دارند.

پس در نهایت به این نتیجه خواهیم رسید که استفاده تیک آبی تنها برای کانال‌های معتبر و شناخته شده می‌باشد. البته تاکنون اطلاعات جدیدی در رابطه با استفاده تیک آبی برای تمامی افراد انتشار نشده، اما این امکان نیز وجود دارد که در نسخه‌های بعدی این قابلیت برای استفاده همگانی ارائه شود.

برای دریافت تیک آبی تلگرام پرمیوم در وهله اول باید یک آیدی یکسان در دو فضای مجازی همچون اینستاگرام، فیسبوک، توییتر یا سایر پلتفرم‌های دیگر داشته باشید.

کانال یا گروه شما باید پرجمعیت و جزو کانال‌های مهم به شمار آید و به هیچ وجه حضور اعضای فیک قابل قبول نیست.

زمان فعال‌سازی تلگرام پرمیوم چقدر است؟

پیش از آنکه به سراغ زمان فعال سازی برویم در وهله اول باید در رابطه با خرید آن نکاتی را بیان نماییم. شما جهت خرید شارژ اکانت تلگرام می‌توانید به راحتی از طریق وب سایت تلگرام یا حتی سایر فروشگاه‌هایی که مربوط به این اپلیکیشن هستند، اقدامات لازم را انجام دهید. در رابطه با قیمت اشتراک تلگرام باید بیان کنیم که با توجه به مدت زمان آن متفاوت خواهد بود.

در صورتی که بخواهید فعال سازی تلگرام خود را از طریق لاگین انجام دهید پس از پشت سر گذاشتن مراحل آن حداکثر زمان فعال سازی از ۱ تا نهایت ۴۸ ساعت خواهد بود.

اگر نحوه فعال سازی بدون نیاز به لاگین صورت بگیرد، زمان فعال سازی آن تغییر کرده و از ۱ تا نهایت ۲۴ ساعت پس از تایید کامل شماره تلفن همراه در سایت می‌باشد.

روش‌های فعال‌سازی تیک آبی تلگرام

پس از فعال سازی تلگرام پرمیوم می‌توانید برای فعال‌سازی تیک آبی تلگرام اقدامات لازم را انجام دهید که ما در ادامه برخی از آنها را برای شما بیان می‌کنیم.

برای شروع در وهله اول باید اشتراک تلگرام پرمیوم را تهیه نمایید. این اشتراک می‌تواند امکان استفاده از ویژگی‌های خاص و ویژه تلگرام را برای شما فراهم کرده و در نتیجه به عنوان یک ابزار فوق العاده منحصر به فرد و قدرتمند جهت بهبود تجربه کاربری شما عمل نماید.

در قدم بعد می‌توانید از تمامی استیکرهای متنوع و جذاب استفاده نمایید و در میان آنها ایموجی تیک آبی نیز قرار گرفته است. با اضافه کردن این استیکر به پروفایل خود به راحتی و بدون هر نوع دغدغه‌ای می‌توانید به سایر کاربران نشان دهید که حساب تلگرامی شما دارای تایید رسمی است.

در نهایت پس از اضافه کردن استیکر تیک آبی به لیست استیکرهای موجود لازم است وارد پروفایل تلگرامی خود شوید و این استیکر را به عنوان یکی از استیکرهای پیش فرض در نظر بگیرید و انتخاب نمایید.

از کجا تلگرام پرمیوم می‌توان تهیه کرد

blank

روش‌های مختلف و متعددی جهت تهیه تلگرام پرمیوم وجود دارد. مدتی قبل تلگرام برای گوشی‌های اندروید نسخه جداگانه و مستقلی از گوگل پلی منتشر کرد که فاقد برخی محدودیت‌های نسخه فروشگاهی همچون اعمال محدودیت روی محتواهای کپی رایت است و می‌توانید به راحتی به روز رسانی‌های موجود را در داخل برنامه انجام دهید. برای خرید اشتراک پرمیوم که در گوگل پلی منتشر می‌شود باید از طریق پرداخت درون برنامه اقدامات لازم را انجام دهید.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید یک سری مطالب لازم در رابطه با تلگرام پرمیوم و تیک آبی در اختیار شما قرار دادیم. در پایان نیز باید بیان کنیم تلگرام پرمیوم و تیک آبی فوق العاده کاربردی هستند. شما از این طریق به بسیاری از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد تلگرام دسترسی پیدا می‌کنید و علاوه بر این مورد امکان سو استفاده از حساب کاربری شما نیز با استفاده از تیک آبی از بین خواهد رفت.

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.