پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

آخرین خبر: به‌روزرسانی One UI 6 برای کاربران Galaxy S23 در Android 13 اکنون منتشر شده است!

سامسونگ ماه اکتبر را برای دارندگان Galaxy S23 به پایان می‌رساند. آخرین اندروید 14 و One ​​UI 6.0 از امروز برای Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra آغاز شده است. نسخه اولیه برای آن چه کسانی در نسخه بتا One UI 6.0 بودند، اما سامسونگ اکنون به‌روزرسانی را برای Android 13 منتشر کرده است. کاربران نیز!

به طور طبیعی، اگر از Android 13 به Android 14 ارتقا می دهید، به روز رسانی که باید دانلود کنید بسیار بزرگ است. به طور دقیق، حدود 3 گیگابایت، بنابراین می خواهید از یک اتصال Wi-Fi یا یک طرح داده تلفن همراه با پهنای باند لازم برای دانلود آن استفاده کنید.

برای دانلود به‌روزرسانی ازطریق، روی گزینه دانلود و نصب در منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار تپ کنید. این به‌روزرسانی برای اولین بار در اروپا منتشر شده است، اما باید از امروز در سایر نقاط جهان منتشر شود و در روزهای آینده راه خود را به کشورهای بیشتری ادامه خواهد داد.

قبل از انجام ارتقا، ممکن است بخواهید لیستی از کارهایی را که می توانید انجام دهید بررسی کنید تا مطمئن شوید که روند ارتقا تا حد امکان روان است. هنگامی که از Android 14 و One UI 6.0 استفاده می کنید، حتماً ویدیوی زیر را تماشا کنید تا برخی از ویژگی های اصلی جدید و همچنین تغییرات کامل را بررسی کنید.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا