پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

آخرین آپدیت تلگرام در سال 2022 منتشر شد [+ویدیو قابلیت ها]

⭐ تلگرام اخرین آپدیت سال 2022 خود را عرضه کرده که دارای قابلیت های جالبی هست. با کارینت همراه باشید تا با قابلیت های آپدیت تلگرام آشنا شوید.

قابلیت های آپدیت جدید تلگرام در یک نگاه:

  • عکس پروفایل جداگانه برای عموم
  • تنظیم عکس پروفایل برای هر شخصی و پیشنهاد دادنش به اون شخص
  • تار کردن عکس و ویدیو
  • اضافه شدن قابلیت های جدید به بخش فضای اشغال شده توسط تلگرام
  • ویرایشگر جدید عکس
  • مخفی کردن لیست اعضای گروه
  • مرتب شدن پروکسی ها براساس پینگ و حذف دسته جمعی پروکسی ها
  • انیمیشن لودینگ جدید در اندروید و ایموجی های جدید

✅ عکس پروفایل جداگانه برای عموم:

تلگرام برای حفظ حریم خصوصی کاربران قابلیتی را اضافه کرده است تا کاربران وقتی امکان مشاهده عکس پروفایلشان را مثلا به مخاطبین محدود کنند، یک عکس عمومی برای کسانی که در مخاطبین شان نیستند هم قرار دهند!

به طور مثال شما می توانید عکس های شخصی پروفایل تان رو فقط محدود به مخاطبین یا حتی فقط خودتان (Nobody) کنید ولی یک عکس عمومی مثلا عکس گل را برای بقیه افراد قرار دهید تا برای بقیه عکس پروفایلتان خالی نباشد.

✅تنظیم عکس پروفایل برای هر شخصی و پیشنهاد دادنش به اون شخص:

کاربران تلگرام از حالا می توانند برای هر شخصی، عکس پروفایل مدنظر خودشان را بگذارند. این عکس تنها برای خود شخص قابل دیدن هست. اگر این عکس هم به نظرشان جالب هست، آن را به طرف مقابل هم پیشنهاد بدهند تا طرف مقابل تنها با یک کلیک آن را به عنوان عکس پروفایل خودش قرار دهد.

✅ تار کردن عکس و ویدیو:

در این آپدیت کاربران علاوه بر متن، حالا می توانند عکس ها و ویدیوها را هم تار کنند تا بقیه کاربران برای دیدن آن ها نیاز به یک کلیک اضافه تر داشته باشند.

برای استفاده از این قابلیت فقط کافیست در منوی انتخاب عکس و ویدیو، عکس و ویدیوهای مدنظرتان رو انتخاب کرده و بعد از فشار دکمه سه نقطه، گزینه Hide with Spoiler را بزنید.

✅ اضافه شدن قابلیت های جدید به بخش فضای اشغال شده توسط تلگرام:

بخش مشاهده فضای اشغال شده توسط تلگرام دستخوش تغییرات خوبی شده و در این آپدیت می توانید:

  • حداکثر فضایی از گوشی شما که تلگرام می تواند اشغال کند را مشخص کنید.
  • پاک شدن خودکار عکس و ویدیو از حافظه گوشی بعد از مدت مشخصی، که قبلا روی همه چت ها اعمال میشد حالا به سه بخش چت های شخصی، کانال ها و گروه ها تقسیم شده و مثلا می توانید مشخص کنید که محتوای چت های شخصی به طور خودکار پاک نشود ولی عکس ها و ویدیوهای کانال ها بعد از یک ماه به طور خودکار از حافظه گوشی پاک شوند.
  • در قسمت پایین این بخش هم حالا تلگرام بزرگترین ویدیوها، فایل ها، موزیک های تمام چت ها را از بزرگ به کوچک برایتان لیست می کند تا به راحتی بتوانید فایل های بزرگ را حذف کنید.

✅ ویرایشگر جدید عکس :

تلگرام ویرایشگر عکس خود را آپدیت کرده و علاوه بر طراحی جدید، ابزار تار کردن بخش های مختلف عکس، صاف کردن خودکار خطوط در حین کشیدن اشکال مختلف و تغییر اندازه، فونت و پس زمینه متن هم اضافه شده. علاوه بر این کاربران بدون پریمیوم می توانند در عکس ها از ایموجی های متحرک هم استفاده کنند.

✅ مخفی کردن لیست اعضای گروه :

در این آپدیت امکان مخفی کردن لیست اعضای گروه اضافه شده که باعث بهبود حریم شخصی اعضای گروه می شود و از اسپم شدن پیام های شخصی آن ها جلوگیری می کند. این قابلیت فقط محدود به گروه های با اعضای بیش از 100 نفر هست.

آخرین آپدیت تلگرام در سال 2022 منتشر شد

✅ مرتب شدن پروکسی ها براساس پینگ و حذف دسته جمعی پروکسی ها:

در این اپدیت بالاخره تلگرام بخش پروکسی را بهبود داده و حالا پروکسی ها براساس پینگ مرتب می شوند و می توان چند پروکسی را به طور همزمان حذف یا با بقیه به اشتراک گذاشت.

    آخرین آپدیت تلگرام در سال 2022 منتشر شد

    ✅ انیمیشن لودینگ جدید در اندروید و ایموجی های جدید:

    و در نهایت تلگرام در اندروید انیمیشن لود کردن بخش های مختلف را تغییر داده و ایموجی های متحرک جدید (تنها چیز جدید برای کاربران پریمیوم) و همچنین ایموجی های تعاملی جدید یعنی ????????☃️???????????????? را اضافه کرده است.

    ???? نصب و بروزرسانی تلگرام به آخرین نسخه:

    ‎Telegram Messenger
    ‎Telegram Messenger
    Developer: Telegram FZ-LLC
    Price: Free+
    Telegram
    Telegram
    Developer: Telegram FZ-LLC
    Price: Free

    ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید لطفا اگر نظری دارید درباره ما و یا آپدیت تلگرام خوشحال میشیم نظر شما رو بدونیم این زیر برامون بنویسید :)

    5/5 - (3 امتیاز)
    ‫0/5 ‫(0 نظر)
    مشاهده بیشتر

    تحریریه کارینت

    مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا