Honor بر سهم بازار تاشو چین در Q3 تسلط دارد و رقابت نزدیکی با هواوی دارد
گوشی های هوشمند تاشو به عنوان یک روند تحول آفرین در صنعت همیشه در حال تحول گوشی های هوشمند، ترکیبی از طراحی و عملکرد نوآورانه است. در ابتدا یک مفهوم جدید، آنها به سرعت به دلیل پیشرفت در فناوری، لولاهای پیشرفته و مهندسی محبوبیت پیدا کردند. این دستگاهها در حال حاضر مورد علاقه مصرفکنندگان با فناوری در سراسر جهان هستند، و چشمانداز گوشیهای هوشمند را با ویژگیهای منحصربهفردشان تغییر شکل میدهند و در عصر نوآوری توجه و تحسین گستردهای را به خود جلب میکنند.
Honor در سه ماهه سوم با 50 درصد سهم بازار تاشو پیشتاز است
در حالی که شرکتهای متعددی وارد عرصه گوشیهای هوشمند تاشو شدهاند، Samsung همواره در سطح جهانی پیشرو بوده است. با این حال، برندهای چینی مانند Honor و هواوی بهسرعت در میان مصرفکنندگان محبوبیت پیدا کرده است، بهویژه با عرضه اخیر گوشیهای هوشمند تاشو در بازار چین.
طبق آخرین داده های Counterpoint، سه ماهه سوم در چین شاهد Honor Magic V2 به عنوان پرفروش ترین گوشی هوشمند “بزرگ تاشو” ظاهر می شود و به دنبال آن Huawei’s Mate X3 و Mate X5. Honor با بیش از 50٪ سهم بزرگ از بازار گوشی های هوشمند تاشو، حضور قدرتمند خود را در بازار چین نشان می دهد.
Honor’s Magic V2 به ارقام فروش قابل توجهی دست یافته است مجموعاً 8 میلیون واحد. در حالی که آخرین تلفن تاشو Magic Vs2 با طراحی شیک، صفحه نمایش دوگانه با محافظ چشم، و ساختار بسیار سبک وزن، آن را با کاهش 2 گرمی نسبت به مدل قبلی خود، Honor Magic V2، به سبک ترین پرچمدار تاشوی جهان تبدیل کرده است.
بازار جهانی گوشیهای هوشمند تاشو در سه ماهه دوم سال 2023 رشد 10 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد که عمدتاً توسط بازار چین هدایت میشد که سهم 58.6 درصدی را به خود اختصاص داد. تولیدکنندگان چینی در حال گسترش عرضههای خود در سطح جهانی هستند و عرضههای اخیر سامسونگ باعث رشد بیشتر میشود و به عصر بازار انبوه گوشیهای تاشو در سال 2024 آغاز میشود.
ژائو مینگ، مدیر عامل آنر، الگوی تغییر تسلط بر بازار بین آنر و رقیبش، هوآوی، در بازار گوشیهای تاشو چین را پیشبینی میکند، که رهبری متناوب آن رایجتر میشود.
مرتبط:
(از طریق)
منبع : gizmochina