Sponsor

چرا هر تریدری نیاز به آی پی ثابت دارد؟

چکیده : یکی از مهمترین ابزارهایی که باید تریدر در انتخاب آن دقت کند داشتن یک سرور یا سرویس آی پی ثابت است که اهمیت زیادی دارد امروزه تمامی افرادی که در حوزه ترید فعالیتی همچون معاملات ارز دیجیتال، نقل و انتقالات سپرده و دارایی انجام می‌دهند نیازمند به یک صرافی...

Device Slider

چکیده : یکی از مهمترین ابزارهایی که باید تریدر در انتخاب آن دقت کند داشتن یک سرور یا سرویس آی پی ثابت است که اهمیت زیادی دارد

امروزه تمامی افرادی که در حوزه ترید فعالیتی همچون معاملات ارز دیجیتال، نقل و انتقالات سپرده و دارایی انجام می‌دهند نیازمند به یک صرافی مطمئن هستند زیرا باید تمامی ارتباط آن‌ها باید پایدار و ایمن باشد تا بتوانند سپرده گزاری کنند و معاملات خودشان را انجام دهند. موارد زیادی می‌تواند ارتباط ایمن را برای شما رقم زند، خرید آی پی ثابت از جمله مواردی مهمی است که هر تریدر برای فعالیت خود به آن نیاز دارد، اما چگونه بهترین آی پی ثابت را انتخاب کنیم؟ کاربرد آی پی ثابت دقیقاً چیست؟ چگونه یک آی پی ثابت می‌تواند به تریدر ها کمک کند؟

ما در این مطلب به صورت تخصصی به اهمیت استفاده از آی پی ثابت خواهیم پرداخت و نکات مهمی را به هنگام خرید آی پی ثابت شرح خواهیم داد که هنگام خرید این محصول برای ترید، با مشکل مواجه نشوید.

آی پی ثابت چیست ؟
آی پی ثابت چیست ؟

با انواع آدرس آی پی آشنا شوید :

قبل از هر چیزی شما ابتدا باید با انواع آدرس آی پی آشنا شوید و اگر شما اطلاعات دقیقی از انواع آی پی نداشته باشید، به‌طور قطع که خرید آی پی ثابت برای شما مشکل ساز خواهد شد. انواع آدرس آی پی عبارت‌اند از:

  • آدرس آی پی دینامیک: دینامیک و یا به اختصار پویا، به تمامی آدرس هایی گفته می‌شود که شما با هر بار اتصال به اینترنت می‌توانید تغییرات آدرس را مشاهده کنید. این نوع از آی پی ها به صورت دوره ایی مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.
  • آدرس: آی پی ثابت یکی دیگر از انواع آدرس آی پی هستند و برخلاف دینامیک‌ها، اصلاً تغییر پیدا نمی‌کند و همیشه هم ثابت هستند. تمامی تریدر ها باید آی پی ثابت خریداری می‌کنند به این دلیل که این از آی پی ها فقط و فقط به آن‌ها تعلق دارد و با تغییر آدرس هم رو به رو نیستند. اما موضوع مهمی دیگر در رابطه با مجموعه و سایت هایی است که مناسب ترید ارائه می‌دهند. آذرفا به عنوان برترین مجموعه، ارائه دهنده سرویس های مخصوص ترید است و با خدماتی که ارائه می‌دهد، کار بسیاری از تریدرها برای معاملات آسان تر کرده است.

کاربرد آی پی ثابت در ترید :

تا به الان با انواع آی پی آشنا شدید و حال نوبت آن فرا رسیده که با کاربرد آی پی ثابت آشنا شوید. همان‌طور که خود شما هم میدانید، ایران در لیست کشور های ممنوعه برای فعالیت در انواع بازار های جهانی است و شما به راحتی نمی‌توانید وارد معاملات جهانی شوید، ولی چاره چیست؟ ابتدایی ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، خرید آی پی ثابت است، زیرا شما همیشه باید با یک آی پی وارد حساب کاربری خودتان شوید در صورتی که آدرس آی پی شما دائم تغییر کند، اعتبار حساب شما زیر سوال خواهد رفت.

انواع کاربرد آی پی ثابت عبارت‌اند از :

  • دسترسی کاملاً ایمن و به انواع پلتفرم‌های معاملاتی : بروکر، صرافی و انواع پلتفرم‌ها می‌توانند آی پی کاربران را در کمترین زمان ممکن شناسایی کنند و از طرفی اگر شما از آی پی دینامیک (متغیر) برای ترید استفاده کنید، قطعاً که امنیت و اعتبار حساب کاربری شما زیر سؤال خواهد رفت. وارد شدن به انواع پلتفرم معاملاتی و صرافی با ip ایرانی سبب بلوکه شدن حساب شما خواهد شد و اما برای جلوگیری کردن از این موضوع باید چکار کنیم؟

ابتدا بهترین آی پی ثابت را از مجموعه آذرفا تهیه کرده و با استفاده از آن وارد پلتفرم‌ها شوید. آی پی ثابت همیشه به قوانین رد شدن فایروال کمک می‌کند و تریدر ها هنگام وارد شدن به حساب کاری خودشان با مشکل رو به رو نمی‌شود. از طرفی این موضوع سبب افزایش امنیت حساب کاربری شما در انواع پلتفرم‌ها هم خواهد شد، به صورتی که پلتفرم‌ها به آی پی های ناشناخته و غیر مجاز، اجازه ورود به حساب کاربری نمی‌دهد، دوستان تریدر، با این تفاسیر استفاده از ip ثابت برای افزایش امنیت اکانت کاربری در بازارهای معاملاتی و بین‌المللی کاملاً ضروری است.

  • افزایش حداکثری سرعت : همیشه با بهبود سرعت و کاهش تأخیر رو به رو بوده است و افزایش سرعت کار برای هر تریدری از ارکان اصلی فعالیت آن‌ها محسوب می‌شود. به عنوان مثال ثبت فروش سفارشات در بازارهای مالی جهانی بسیار مهم است و اگر شما با تأخیر زیادی رو به رو باشید، قطعاً که ضرر خواهید کرد.

استفاده از بهترین آی پی ثابت نگرانی تریدرها را به حد نصابی کاهش می‌دهد، زیرا تریدرها با قطعی اینترنت و کاهش سرعت رو به رو نیستند و همیشه با آی پی اختصاصی خودشان که فقط به آن‌ها تعلق دارد وارد معامله می‌شوند.

  • میزبانی سرور کاملاً اختصاصی : بسیاری از آی پی ثابت در بستر سرور های اختصاصی قرار دارند و این نوع از سرورها برای حفظ اتصال به شبکه ها و ارائه خدمات ویژه به کاربر گرفته می‌شود. این بخش از کاربرد آی پی ثابت بسیار مهم بوده، زیرا یک آی پی اختصاصی در اختیار دارید که فقط به شما تعلق دارد و به راحتی هر چه تمام تر می‌توانید از آن برای ترید کردن استفاده کنید.
اهمیت آی پی ثابت برای تریدرها گزینه ای حیاتی در فعالیت می باشد
اهمیت آی پی ثابت برای تریدرها گزینه ای حیاتی در فعالیت می باشد

خطرات استفاده از آی پی دینامیک (متغیر) برای ترید :

تا به الان اهمیت استفاده از آی پی ثابت را درک کرده‌اید بهتر است در این بخش به صورت کامل به خطرات استفاده از آی پی دینامیک در بازار های مالی بپردازیم:

اعتبار حساب کاربری شما کاهش می‌یابد؛ دوستان عزیز زمانی که شما از آی پی دینامیک استفاده می‌کنید، با وارد شدن به حساب کاربری خود بعد از مدت کوتاهی آی پی تغییر خواهد کرد. تغییر دائمی آی پی شما سبب زیر سؤال رفتن اکانت حساب کاربری خواهد شد.، از طرفی این نوع از آی پی ها ممکن است که با قطعی هم رو به رو شوند و در پلتفرم بازار معاملاتی آی پی ایران به نمایش در بیاید و به زودی حساب کاربری شما بلوکه خواهد شد.

آذرفا منبع بهترین آی پی ثابت برای ترید :

اکثر تریدرها به دنبال خرید آی پی ثابت هستند ولی با افزایش سایت های خدماتی در این حوزه انتخاب بین آن‌ها خیلی سخت شده. آذرفا به عنوان ارائه دهنده بهترین آی پی ثابت شناخته شده است و تریدر ها می‌تواند از خدمات خرید آی پی ثابت، سرور مجازی مخصوص ترید (کانفیگ ویندوز سرور و کانفیگ ssr_5) سایت آذرفا استفاده کنند.

در بخش های قبلی با کاربرد آی پی ثابت در ترید آشنا شدید و فردی که می‌خواهد وارد بازار جهانی و ارز دیجیتال شود، داشتن یک آی پی اختصاصی از ارکان اصلی فعالیت شما است.

اگر شما برای انتخاب آی پی و یا سرور مخصوص ترید، شک و تردیدی دارید و نمی‌دانید که کدام یک از آن‌ها برای شما بهتر است، کافی است که با تیم پشتیبان آذرفا ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سخن آخر

اشخاص زیادی در دنیای امروزی به سمت فعالیت در بازارهای مالی مانند فارکس و رمزارها کشیده شده اند و برای کسب درآمد دلاری این مسیر را شروع کرده اند. برای ترید به آی پی ثابت نیاز است چون آی پی ثابت به طور مستقیم به شما اختصاص داده شده است و همیشه ثابت باقی می‌ماند. این برای ترید بسیار مهم است زیرا به شما این اجازه را می‌دهد که به صورت مستقیم به دستگاه خود دسترسی داشته باشید و از هر جای دنیا به آن دسترسی داشته باشید. همچنین، با داشتن آی پی ثابت، شما می‌توانید به راحتی سرورهای خود را مدیریت کنید و به دستگاه‌های دیگر در شبکه خود دسترسی داشته باشید. یک سرویس IP ثابت یک آدرس IP ثابت است که تغییر نمی کند، برخلاف یک آدرس IP پویا مانند فیلتر شکن های متفرقه که به نام سرویس آی پی ثابت فروخته می شوند، که می تواند هر بار که دستگاهی به اینترنت متصل می شود تغییر کند. در زمینه فعالیت در بازارهای مالی و فریلنسری، یک آدرس IP ثابت ممکن است برای ارتباط ایمن و قابل اعتماد صرافی ها، بروکرها و سایت های فریلنسری یا حتی وب سایت تجاری یا برای دسترسی به پلت فرم ها و خدمات تجاری استفاده شود. دقت داشته باشید که سرویس را از یک ارائه دهنده تخصصی تهیه کنید.

امتیاز بدید

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
01 آذر 1402