پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

یک نوآوری شگفت انگیز از اپل: دوربین پریسکوپ شگفت انگیز سال آینده با آیفون 16 پرو عرضه می شود!

اپل اخیراً از عرضه نسل جدید گوشی های آیفون به بازار خبر داده است. در حالی که همه به نسخه های آتی نگاه می کنند، آخرین گزارش ها نشان می دهد که آیفون 16 پرو سال آینده با طراحی جدیدی برای دوربین پریسکوپ متمایز عرضه خواهد شد.

اپل اخیراً آیفون 15 پرو مکس را معرفی کرده است که شامل بهبودهایی است. در تنظیمات دوربین، و از جمله این پیشرفت‌ها، یک دوربین پریسکوپ جدید ایجاد می‌کند که زوم اپتیکال تا 5 برابر را امکان‌پذیر می‌کند.

طراحی ابتکاری لنز دوربین پریسکوپ دارای فاصله کانونی 120 میلی‌متری است که دارای دیافراگم لنز f/2.8 است. سنسور 12 مگاپیکسلی و اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر.

بر اساس گزارش اخیر تحلیلگر “Ming-Chi Kuo”، اپل قصد دارد طراحی دوربین پریسکوپی را در آیفون 16 پرو معرفی کند. سال آینده مشابه نسخه پرو مکس باشد.

گزارش شده است که اپل در تولید آیفون با چالش هایی مواجه است. 15 پرو مکس به دلیل هزینه های بالای تولید و نرخ پایین تولید لنزهای عرضه شده توسط “Largan Precision”.

از سوی دیگر، اپل شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد پیش‌سفارش‌های آیفون 15 پرو مکس است که باعث شد تحویل سفارش‌ها را به تعویق بیندازد. دوره زمانی. انتظار می‌رود محموله‌های آیفون 15 اپل به 80 میلیون دستگاه برسد.

منبع

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا