پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

گزارش اینتل ادعا می کند که ویندوز 12 ممکن است در اوایل سال 2024 عرضه شود

سال 2024، که انتظار می‌رود سال بسیار فعالی برای دنیای فناوری باشد، در حال حاضر شروع به بسیج بازار کرده است، اگرچه هنوز فرا نرسیده است. اینتل در کنفرانس بین المللی فناوری Citi 2023 بر این نکته تاکید کرد و بیانیه قابل توجهی در مورد ویندوز 12 ارائه کرد. در اینجا جزئیات آمده است

اینتل به طور تصادفی با به روز رسانی ویندوز 12 معرفی شد

اینتل در کنفرانس Citi 2023 آرزوها و انتظارات مثبت خود را برای سال 2024 بیان کرد. استفاده از عبارت “تجدید ویندوز” در بیانیه انتظارات برای سال 2024 که سال بسیار مهمی برای برنامه های این شرکت برای معرفی نسل بعدی پردازنده های خود است، توجه ها را به خود جلب کرد. به طور خلاصه، بیانیه به شرح زیر است:

ما فکر می کنیم سال 2024 سال بسیار خوبی برای پردازنده ها خواهد بود، به خصوص به دلیل به روز رسانی ویندوز.

تصور می شد این عبارت رمزآلود در سخنرانی به سیستم عامل جدید ویندوز 12 اشاره دارد، زیرا به یک نوآوری بالقوه در مقیاس بزرگ اشاره می کند. اینکه آیا این تأکید عمداً انجام شده است یا نه، از جمله موضوعات مورد بحث است.

It beats Witcher 3: Cyberpunk 2077 breaks records after years!

Witcher 3 را شکست: Cyberpunk 2077 پس از سالها رکوردها را شکست!

فروش Cyberpunk 2077 به 25 میلیون رسید، زودتر از The Witcher 3. با وجود راه اندازی مشکل، موفقیت CP 2077 شگفت انگیز است.

به‌روزرسانی ویندوز 12، که گمان می‌رود نشان دهد اینتل در سال 2024 معرفی خواهد شد، به عنوان یک سیستم عامل در نظر گرفته می‌شود که به وضوح نشان‌دهنده اهمیتی است که مایکروسافت اخیراً به هوش مصنوعی داده است. این شرکت حتی در برنامه های فعلی خود تا حد امکان به نمایش این رویکرد ادامه می دهد.

در حال حاضر، این استنباط ها با کمی تاکید فقط شایعه هستند، اما بدیهی است که به مرور زمان اطلاعات بیشتری در مورد ویندوز 12 خواهیم داشت. این واقعیت که اینتل پردازنده های نسل بعدی خود را معرفی خواهد کرد و مایکروسافت احتمالاً سیستم عامل جدید خود را معرفی خواهد کرد، به ما نشان می دهد که سال 2024 چقدر می تواند برای دنیای فناوری فعال باشد.

خب، نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ آیا فکر می‌کنید اینتل عمداً این تأکید را کرده است؟ آیا مایکروسافت می تواند نسخه جدید ویندوز را در سال 2024 معرفی کند؟ شما می توانید نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا