پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

کمپین ضد مسدودکننده تبلیغات یوتیوب دیگر یک “آزمایش کوچک” نیست

در ماه ژوئن، یوتیوب اعلام کرد که در حال اجرای یک “آزمایش کوچک” در سطح جهانی است که در آن از یک زیرمجموعه کوچک از افرادی که از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنند، می‌خواهد آن را غیرفعال کنند. اگر بخواهند محتوا را در پلتفرم مشاهده کنند.

این دیگر یک “آزمایش کوچک” نیست. YouTube اکنون می‌گوید که تلاشی جهانی برای سرکوب مسدودکننده‌های تبلیغات آغاز کرده و کاربران را تشویق می‌کند یا به تبلیغات اجازه دهند یا برای YouTube Premium (جایی که تبلیغات وجود ندارد) پرداخت کنند.

YouTube's blocking of ad blockers isn't a ''small experiment'' anymore

این مستقیماً از کریستوفر لاتون، مدیر ارتباطات YouTube می‌آید. وقتی با بلوک مسدودکننده تبلیغات YouTube مواجه می‌شوید، پیامی مانند آنچه در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، خواهید دید. مهمترین نکته این است: “بازپخش ویدیو مسدود می شود مگر اینکه YouTube در لیست مجاز باشد یا مسدود کننده تبلیغات غیرفعال باشد”.

همانطور که انتظار می‌رفت، دو انتخاب دارید: اجازه دادن به تبلیغات یا امتحان YouTube Premium، و تمام. گسترش مسدود کردن مسدودکننده‌های تبلیغات توسط YouTube به تدریج طی چند هفته گذشته اتفاق افتاده است.

طبق گفته Lawton، استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغات، شرایط خدمات پلتفرم را نقض می‌کند. او گفت: “تبلیغات از اکوسیستم متنوعی از سازندگان در سراسر جهان پشتیبانی می کند و به میلیاردها نفر اجازه می دهد به محتوای مورد علاقه خود در YouTube دسترسی داشته باشند.”

منبع

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا