پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

چگونه فیلم های فیس بوک را به آهنگ های MP3 تبدیل و دانلود کنیم؟

فیس بوک یکی از برجسته ترین شبکه های اجتماعی آنلاین جهان است. میلیون ها نفر از سراسر جهان انواع اطلاعات را در فیس بوک به اشتراک می گذارند. به لطف فیس بوک، کاربران می توانند پیام های متنی مبادله کنند و عکس ها، فیلم ها، پیوندها و عکس ها را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند. در طی چند سال گذشته، محتوای ویدیویی در فیس بوک نیز رشد کرده است، به طوری که با گذشت روزها، ویدیوهای کوتاه مختلف و تماشای منظم فایل های ویدیویی افزایش یافته است. بنابراین، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید هر ویدیوی فیس بوک را دانلود کنید و آن را به آهنگ MP3 تبدیل کنید تا هر زمان که بخواهید به صدای آن گوش دهید.

اما، به دلایل مختلف، مانند ادعاهای حق نسخه‌برداری و اختیارات آپلودکننده، نمی‌توانید یک ویدیو را مستقیماً از Facebook دانلود و به MP3 تبدیل کنید. خوشبختانه وب سایت ها و برنامه های خاصی به شما امکان می دهند این محدودیت ها را دور بزنید. و سپس می توانید به راحتی هر تعداد ویدیوی فیس بوک را که دوست دارید به MP3 یا اکثر سیستم عامل های صوتی اصلی دانلود و تبدیل کنید. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به تمام روش‌های زیر بیاندازیم.

همچنین بخوانید: چگونه ویدیوهای فیس بوک را دانلود کنیم؟ راهنمای سریع

چهار روش برتر برای دانلود و تبدیل ویدیوهای فیس بوک به آهنگ های MP3

برای تبدیل هر ویدیوی فیس بوک به فرمت mp3 به یک مبدل شخص ثالث یا وب سایت خارجی نیاز دارید. فیس بوک به صورت بومی به شما اجازه نمی دهد یک ویدیوی فیس بوک را به هر شکل دیگری برای مشاهده آفلاین تبدیل کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌های شخص ثالث را در تلفن هوشمند Android یا Apple خود برای دانلود و تبدیل هر ویدیوی فیسبوک امتحان کنید. بیایید همه راه‌ها را ببینیم.

1. تبدیل ویدیوهای فیس بوک به MP3 – FDownload

Convert Facebook Videos To MP3 - FDownload شکل>

از طریق وب‌سایت بسیار محبوب و کاربردی FDownload، می‌توانید به راحتی هر ویدیوی فیسبوک را به فرمت صوتی MP3 دانلود و تبدیل کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی پایدار و لینک ویدیوی فیسبوک مورد نظرتان است. اجازه دهید اکنون به تمام مراحلی که باید دنبال کنیم نگاهی بیندازیم.

  1. به وب‌سایت FDownload بروید.
  2. بعد، پیوند ویدیوی فیس بوک مورد علاقه خود را با کلیک کردن روی نماد سه نقطه کپی کنید و کپی پیوند را انتخاب کنید.
  3. این پیوند را در نوار خالی جای‌گذاری کنید. از وب سایت FDownload، و سپس بر روی دانلود کلیک کنید.
  4. اکنون کیفیت های مختلف فایل MP3 پیشنهاد می شود. کیفیت صدای MP3 مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. اکنون روی Render در کنار کیفیت صدا کلیک کنید. سپس لینک دانلود MP3 را دریافت خواهید کرد.

فایل صوتی MP3 شما اکنون با موفقیت دانلود خواهد شد. می‌توانید این را در مکان دلخواه خود در رایانه یا لپ‌تاپ خود ذخیره کنید.

همچنین بخوانید: نحوه بازیابی حساب فیسبوک هک شده است؟

2. تبدیل ویدیوهای فیس بوک به MP3 – myhelpindex

Convert Facebook Videos To MP3 - myhelpindex شکل>

یکی دیگر از وب‌سایت‌های عالی که می‌توانید به راحتی فایل‌های صوتی MP3 را از ویدیوهای فیس‌بوک دانلود کنید Myhelpindex است. این وب سایت به شما امکان می دهد فیلم های فیس بوک را با فرمت Mp4 دانلود کنید و همچنین می توانید صدای MP3 ویدیو را نیز دانلود کنید. بیایید ببینیم چگونه این کار را انجام دهیم.

  1. پیوند ویدیوی فیسبوک مورد علاقه خود را کپی کنید.
  2. اکنون، myhelpindex صفحه دانلود ویدیوی فیس بوک.
  3. در تب Enter Facebook Video Link، پیوند ویدیو را جایگذاری کنید.
  4. بعد، در برگه انتخاب فرمت ویدئو، روی MP3 کلیک کنید و سپس روی دانلود اکنون کلیک کنید.
  5. اکنون روی دانلود Mp3 کلیک کنید. سپس باید مدتی صبر کنید تا فایل تبدیل شود.
  6. سپس بر روی Download Now کلیک کنید!

ویدئوی فیس بوک شما اکنون با موفقیت به فایل صوتی Mp3 تبدیل خواهد شد.

3. تبدیل ویدیوهای فیس بوک به MP3 – Handbrake

Handbrake که یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی تبدیل ویدیو در بازار است، می‌تواند به شما کمک کند تا ویدیوهای فیس‌بوک مورد علاقه خود را به آسانی به فرمت‌های مناسب، حتی فایل‌های صوتی MP3 تبدیل کنید. از ویژگی های متمایز Handbrake می توان به یک برنامه رایگان با ویژگی های ویژه برای تبدیل ویدیو اشاره کرد. اجازه دهید نگاهی به نحوه انجام این کار بیندازیم.

  1. وب سایت رسمی Handbrake را باز کنید و برنامه را دانلود کنید.
  2. فایل راه‌اندازی را نصب کنید.
  3. بعد، پیوند هر ویدیوی فیس‌بوک را کپی کنید و ویدیو را از FDown. پیوند را در برگه دانلود کپی کنید.
  4. ویدیو را با کیفیت SD یا با کیفیت بالا دانلود کنید. ویدیو اکنون با موفقیت ذخیره می‌شود.
  5. بعد از دانلود ویدیو، برنامه ترمز دستی را باز کنید. اکنون روی Open Source کلیک کرده و فایل ویدیویی را به داخل برنامه بکشید. همچنین می‌توانید فایل را از طریق خود برنامه انتخاب کنید.
  6. اکنون می‌توانید ویدیو را در قالب فایل مورد علاقه خود دانلود کنید یا آن را از طریق برنامه از پیش تنظیم کنید.

Handbrake یک رابط بی‌نظیر و بی‌نقص ارائه می‌دهد که فرآیند تبدیل را ساده و آسان می‌کند. برای تجربه تبدیل بهتر، می‌توانید تمام تنظیمات پیش‌تنظیمی خود را تنظیم کنید و حتی خودتان بسازید. ابزارهای تبدیل حرفه ای ارائه شده است، و این برنامه یک تجربه یادگیری عالی را برای هر کاربری ارائه می دهد.

همچنین بخوانید: دانلود استوری های فیس بوک: 4 روش ساده برای تماشای آنها در هر کجا

4. تبدیل ویدیوهای فیس بوک به MP3 -Snaptube

همچنین می‌توانید ویدیوهای فیسبوک را از برنامه Snaptube دانلود کنید. این اپلیکیشن فوق العاده بر روی هر دو پلتفرم iOS و اندروید موجود است. این برنامه همچنین به صورت بومی به شما امکان می دهد ویدیو را به فرمت صوتی MP3 تبدیل کنید. برای انجام موفقیت آمیز آن می توانید این مراحل را دنبال کنید.

  1. برنامه Snaptube را دانلود کنید و ویدیوی فیس بوک را در برنامه باز کنید.
  2. همچنین می توانید پیوند ویدیوی فیس بوک را کپی کنید و آن را کپی و در نوار جستجو جایگذاری کنید.
  3. سپس برنامه فرمت فایلی را که می خواهید دانلود کنید درخواست می کند. Mp3 را از تب Music انتخاب کنید و کیفیت مورد نظر خود را دانلود کنید.

بنابراین با برنامه، می‌توانید هر ویدیوی فیس‌بوک را به فرمت Mp4 یا فرمت صوتی MP3 دانلود و تبدیل کنید.

دانلود iOS اندروید

خلاصه

ما چند روشی را که کاربران ممکن است برای تبدیل ویدیوهای فیس بوک به MP3 در این پست استفاده کنند را به طور گسترده بررسی کرده ایم. هم ابزارهای آنلاین و هم آفلاین وجود دارد. راه حل های آفلاین مانند Handbrake از نظر کیفیت بسیار برتر از ابزارهای اینترنتی هستند. علاوه بر این، Handbrake برخلاف ابزارهای آنلاین محدودیتی در اندازه فایل ندارد. با این حال، هر دو نوع ابزار دارای مزایا و معایبی هستند و این به شما بستگی دارد که از چه چیزی استفاده کنید.

همچنین بخوانید: اینجاست چگونه می توانید از استوری اینستاگرام آنلاین استفاده کنید! فوریه 2023

این به دلیل سادگی و سهولت استفاده از ابزار است. کاربران ممکن است این ابزار را به صورت رایگان دریافت کنند و فایل ها را به صورت رایگان تبدیل کنند. اکنون که می دانید چگونه یک ویدیوی فیس بوک را تبدیل کنید و از چه ابزارهایی می توانید برای انجام آن استفاده کنید، زمان آن رسیده است که دانلود با موفقیت هر ویدیوی فیس بوک را شروع کنید و به آهنگ MP3 تبدیل کنید.

Cashify به شما کمک می‌کند تلفن همراه قدیمی را بفروشید و لپ‌تاپ قدیمی را بفروشید. اگر مشتاقانه منتظر دریافت بهترین معامله برای محصول خود هستید، پس Cashify محل مناسبی است. برای شما.

منبع cashify

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا