پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

چگونه از تلفن اندرویدی به عنوان بلندگوی لپ تاپ استفاده کنیم؟

اجازه دهید وضعیت را در نظر بگیریم. اسپیکر لپ تاپ شما به درستی کار نمی کند. در چنین شرایطی می توانید از گوشی اندرویدی خود به عنوان بلندگوی لپ تاپ استفاده کنید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید گوشی اندرویدی خود را به یک اسپیکر لپ تاپ تبدیل کنید.

بنابراین، بدون بحث بیشتر، اجازه دهید شروع کنیم.

همچنین بخوانید: چگونه تلفن هوشمند قدیمی خود را در آن بفروشید Cashify

استفاده از همان منبع WiFi

با استفاده از یک برنامه شخص ثالث و انجام مراحل زیر می‌توانید تلفن Android خود را به بلندگوی لپ‌تاپ تبدیل کنید.

برنامه شخص ثالث را دانلود کنید

Download the third party app

اولین قدم دانلود یک برنامه شخص ثالث مانند SoundWire است. این به شما کمک می کند از تلفن اندرویدی خود به عنوان بلندگوی لپ تاپ استفاده کنید. البته، چند برنامه دیگر مانند AudioRealy در دسترس هستند. با این حال، به سراغ برنامه SoundWire بروید. این یک برنامه آینه کاری صوتی است. می‌توانید به راحتی آن را از Google Play Store، و استفاده از برنامه نسبتاً آسان است. همچنین کاملاً رایگان است.

همچنین بخوانید: بهترین ترفندها برای بلندتر کردن صدای بلندگوی تلفن شما

نسخه دسکتاپ آن را دانلود کنید

هنگامی که SoundWire را در تلفن Android خود دانلود کردید، زمان دانلود نسخه دسکتاپ این برنامه فرا رسیده است. برای این کار، می توانید به سرور SoundWire بروید و فایل زیپ شده تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل را از حالت فشرده خارج کرده و روی لپ تاپ خود نصب کنید.

همچنین بخوانید: 5 بهترین پخش کننده ویدیوی Android که می توانید روی خود داشته باشید تلفن

هر دو دستگاه را به یک Wifi وصل کنید

مطمئن شوید تلفن هوشمند و لپ‌تاپ شما به یک شبکه Wifi متصل هستند. این نیاز اصلی است؛ در غیر این صورت، این روش کار نخواهد کرد. اگر Wifi ندارید، از نقطه اتصال تلفن Android خود برای اتصال لپ تاپ و اینترنت خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید: 5 بهترین بلندگوی بی سیم در هند

برنامه شخص ثالث را در هر دو دستگاه باز کنید.

اکنون، برنامه SoundWire را در تلفن هوشمند Android خود و سرور SoundWire را در لپ تاپ خود باز کنید.

همچنین بخوانید: 5 بهترین بلندگوی بلوتوث مهمانی در هند

اگر هر دو دستگاه متصل نیستند، آنها را به هم پیوند دهید.

هنگامی که مراحل ذکر شده در بالا را به درستی دنبال کردید، تلفن و لپ‌تاپ Android شما فوراً متصل می‌شوند. اگر به دلایلی این اتفاق نیفتد، لازم است که آدرس سرور را به صورت دستی وارد کنید. برای این کار باید آدرس سرور را از اپلیکیشن SoundWire روی لپ تاپ خود کپی کرده و آن را در گوشی هوشمند خود وارد کنید. پس از انجام این کار، روی نماد SoundWire در گوشی هوشمند خود کلیک کنید. اکنون، تلفن هوشمند شما به عنوان بلندگو کار خواهد کرد.

همچنین بخوانید: 5 بهترین بلندگوی بلوتوث موبایل در هند

Link the both devices together Android phone as laptop speaker

استفاده از بلوتوث، USB یا Wifi Tethering

برنامه SoundWire به شما امکان می‌دهد از تلفن Android خود به‌عنوان بلندگوی لپ‌تاپ با اتصال آن‌ها از طریق اتصال Wifi، بلوتوث و USB استفاده کنید. کل فرآیند برای هر سه یکسان است.

اجازه دهید مراحل را یکی یکی ببینیم.

  • تنظیم بلوتوث، USB یا Wifi را از تلفن هوشمند Android خود به لپ تاپ خود با کلیک بر روی تنظیمات Android -> بیشتر تنظیم کنید -> نقطه اتصال و تلفن همراه. برای تنظیم آن، به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارید. پس از انجام تنظیمات، سعی کنید موسیقی را در لپ تاپ خود پخش کنید.

همچنین بخوانید: چگونه داده های WhatsApp را از Android به iOS منتقل کنیم؟

Step -1
  • اگر اینترنت به درستی کار می کند، به خط فرمان بروید. پس از آن، با استفاده از دستور ipconfig ، و آدرس IPv4 اتصال خود را بررسی کنید.

.

همچنین بخوانید: نحوه بازیابی عکس‌ها را از WhatsApp حذف کردید؟

Step -2
  • پس از آن آدرس IP سرور را در برنامه اندروید وارد کنید. روی دکمه سیم پیچ کلیک کنید. پس از اتصال موفق، سیم شروع به درخشش می کند و موسیقی نیز شروع به پخش می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که کیفیت موسیقی کاملاً به اتصال اینترنت بستگی دارد. بنابراین، گاهی اوقات، می توانید انتظار چند تاخیر داشته باشید.
Step -4

SoundWire در اصل یک برنامه آینه‌سازی صدا است که ویژگی‌های مختلفی مانند ضبط صدا، فشرده‌سازی صدا، تأخیر کم و غیره را ارائه می‌دهد. این برنامه در نسخه رایگان موجود است، اما زمانی که از نسخه رایگان آن استفاده می‌کنید، تبلیغات را نمایش می‌دهد و مکث می‌کند. ویدیو هر 45 دقیقه علاوه بر این، در نسخه رایگان، فقط می توانید فشرده سازی صدا را به مدت 10 دقیقه انجام دهید.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده عکس های ناپدید شدن در واتس اپ – راهنمای گام به گام

بنابراین، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم نسخه کامل آن را خریداری کنید که برای شما حدود 3.99 دلار (تقریباً 330 روپیه) هزینه دارد. با پشتیبانی از چندین مشتری، حذف تبلیغات و موارد دیگر ارائه می شود.

در حال تکمیل

بنابراین، اینها برخی از راه‌های استفاده از تلفن Android خود به عنوان بلندگوی لپ‌تاپ هستند. امیدواریم این مقاله مفید بوده باشد. راه دیگه ای بلدی؟ یا آیا هنگام تلاش برای استفاده از تلفن هوشمند اندرویدی خود به عنوان بلندگوی لپ تاپ با مشکلی مواجه شده اید؟ اگر بله، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. در صورت وجود هرگونه ابهام یا ابهام با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.

همچنین بخوانید: چگونه برای نصب Jio Tv در هر تلفن هوشمند

آیا می‌خواهید یا تلفن قدیمی خود را بازیافت کنید؟ می‌توانید خدمات Cashify را برای معاملات خرید عالی امتحان کنید!

منبع cashify

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا