پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خودرو

پورشه کاین 2024 همه این به روز رسانی ها را دریافت کرد

اولین تجربه رانندگی ما از یک پورشه کاین جدید 2024 از اتریش، به ویژه در هوای سرد حومه سالزبورگ، با همراهی صهیب شعاع، می آید تا شما را با به روز رسانی های عالی که نسل سوم SUV اسپرت لوکس دارد آشنا کند. بدست آمده است.

صحیب در ابتدای قسمت امروز خاطرنشان کرد که خودروی 2024 که امروز شما را با آن آشنا می‌کنیم، به‌روزرسانی‌های میانسالی یعنی فیس لیفت را دریافت کرد، اما مهندسان شرکت آلمانی پورشه روی کاین کوتاهی نکردند و جدیدترین انواع را ارائه کردند. فن آوری و فن آوری های روی آن.

ویدیو را تماشا کنید تا در مورد نوآوری ها و پیشرفت های به دست آمده توسط Porsche Cayenne 2024 جدید بیاموزید:

بعد از اینکه اولین تجربه رانندگی خود را از یک کاین جدید و به‌روز نشان دادیم، می‌خواهیم 3 قسمت آخری را که از یک برنامه پوشش ویژه در ArabGT نشان دادیم یادآوری کنیم:

سيارات بورش كايين 2024

به‌روزرسانی‌های رسمی به‌دست‌آمده توسط شاسی‌بلند معروف پورشه شامل سپرهای جلو و عقب کاملاً جدید، چراغ‌های عقب جدید و کوچک‌ترین رینگ‌هایی است که این خودروی جدید 2024 روی آن‌ها کار می‌کند. اندازه آنها 20 اینچ است و در سایزهای 21 و 22 اینچی موجود است. پنهان کردن ترمزهای پشت آنها با دیسک های ترمز آهنی یا آجرهای سرامیکی کربنی مطابق با مشخصات انتخاب شده توسط مشتری.

کاین 3 گزینه رنگ جدید دارد. سرمه ای، آبی و یکی از سایه های سبز.

برای مدل سال 2024، کاین در دسترس بودن گزینه‌های موتور دیزل در بازارهای خارجی را کنار گذاشته است.

بورش كايين اس 2024

نسخه‌های موجود پورشه کاین 2024:

  • پورشه کاین عادی است.
  • پورشه کاین S که صهیب در قسمت امروز آزمایش کرد.
  • پورشه کاین توربو GT، قدرتمندترین نسخه، متأسفانه در این آزمایش حضور نداشت.
  • پورشه کاین هیبریدی.

Cayenne در دو نسخه موجود است. شاسی‌بلند کاین معمولی است و کاین کوپه بدنه‌ی عقب مورب دارد که ظاهر اسپرت‌تری را ارائه می‌کند.

بورش كايين جديدة من الداخل

به‌روزرسانی‌های داخلی برای سال 2024

Cayenne دارای فرمان کاملاً جدیدی است که طراحی شگفت انگیزی دارد و دقت بالایی را ارائه می دهد. جزئیات فیبر کربن را با رنگ های کرومی در رنگ مسی حمل می کند. جزئیات دیگری نیز در کابین به رنگ مسی وجود دارد. محل گیربکس و دکمه ترمز دستی عوض شده و کلید رها شده است.ماشین معروف کنار فرمان سمت چپ است تا دکمه استارت وجود داشته باشد و دریچه های تهویه هوا بزرگتر شده و طراحی کنسول مرکزی کاملا تغییر کرده است و 5 رنگ داخلی جدید در این خودرو وجود دارد.

شاشات بورش كايين 2024

این خودرو از داخل با داشبورد کاملاً جدید می آید که شامل یک صفحه خمیده پشت فرمان برای پانل ابزار است. شکل آن شبیه به آنچه در پورشه تایکان تمام برقی 2023 موجود است، اندازه آن 12.6 اینچ است. و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش سوم وجود دارد. جلوی مسافر همراه یکی از جدیدترین ترندهای تکنولوژی خودرو است که اندازه آن 10.9 اینچ با صفحه نمایش لمسی است.

موتورهای پورشه کاین 2024:

  • کاین S که ما آزمایش کردیم، مبتنی بر یک موتور 4 لیتری V8 با توربوشارژر دوقلو است که 468 اسب بخار (474 ​​اسب بخار) و گشتاور 600 نیوتن متر تولید می کند. این خودروی چهار چرخ متحرک از 0 شتاب می گیرد. در 4.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 273 کیلومتر در ساعت است.
  • نمونه معمولی کاین استاندارد مبتنی بر یک موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ است که 348 اسب بخار (353 اسب بخار) و 499 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
  • Cayenne Hybrid متکی به یک موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ است که با یک موتور الکتریکی برای تولید 463 اسب بخار (470 اسب بخار) کار می کند.

همه موتورها به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل هستند.

برنامه ریزی شده است که سال 2030 شاهد عرضه اولین پورشه کاین تمام برقی باشد، به خواست خدا.

همچنین شناخته شده است: پورشه کاین 2024

ماشين هاي فروش از وب سايت خودروي من

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا