پرفروش ترین مک بوک های سال کدامند؟

انتخاب بهترین مک بوک متناسب با نیازهای کاربران می‌تواند چالش برانگیز باشد؛ زیرا علاوه بر این‌که گزینه‌های زیادی در بازار موجود است؛ به دلیل قیمت مک بوک که گران است، باید بدانید کدام مک‌بوک با نیازهای شما مطابقت دارد. براساس آمارهای مختلف بهترین مک بوک برای بیشتر افراد با نیازهای...

sponsor

پرفروش ترین مک بوک های سال کدامند؟

انتخاب بهترین مک بوک متناسب با نیازهای کاربران می‌تواند چالش برانگیز باشد؛ زیرا علاوه بر این‌که گزینه‌های زیادی در بازار موجود است؛ به دلیل قیمت مک بوک که گران است، باید بدانید کدام مک‌بوک با نیازهای شما مطابقت دارد.

براساس آمارهای مختلف بهترین مک بوک برای بیشتر افراد با نیازهای مختلف مدل مک‌بوک ایر M3 13 اینچی است که ترکیبی عالی از عملکرد، عمر باتری طولانی همراه با طراحی شیک و نمایشگری با وضوح بالا را ارائه می‌دهد؛ اما افرادی که به دنبال قدرت بیشتر برای ویرایش ویدئو، بازی و سایر کارهای فشرده هستند و می‌خواهند پورت‌های بیشتری در اختیار داشته باشند باید به سراغ دو مدل محبوب مک‌بوک پرو 14 یا 16 اینچی بروند. اگر هم قصد ندارید بودجه‌ی زیادی هزینه کنید و صفحه نمایش بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهید، Air 15 اینچی یک انتخاب عالی است.

در این مقاله ما به سراغ پرفروش ترین مک بوک های سال 2024 رفته‌ایم تا بتوانید به راحتی ایده‌آل‌ترین مدل را براساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. پس با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

پرفروش ترین مک بوک های سال 2024

واقعیت این است که حتی طرفداران پروپاقرص ویندوز نیز می‌دانند که بهترین لپ تاپ‌ های جهان متعلق به مک بوک‌ است. این دستگاه‌ها پرتابل نه تنها طراحی زیبایی دارند، بلکه عملکردی قوی را همراه با نمایشگر خیره‌کننده و بهترین صفحه کلید را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

با این‌حال مک‌بوک‌های عرضه شده در سال 2024 با تغییرات نسبتاً جزی همراه بوده‌اند و تقریباً نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی مدل‌های قبلی خود هستند که بازرترین تغییر آن‌ها استفاده از فن‌های بی‌صدا است که لپ‌تاپی بدون صدا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین استفاده از پردازنده M3 باعث بهبود عملکرد در کارآیی نیز شده است.

1. پرفروش ترین مک بوک برای هر سلیقه و بودجه ای ؛ MacBook Air (M3, 2024)

CPU: Apple M3 chip با 8 هسته GPU: Integrated 8-core – 10-core GPU

RAM: 8 GB- 24 GB (unified memory) Storage: 1 TB SS قابل ارتقاء تا 2 ترابایت

نمایشگر: 13.6-inch, 1664p

نکات مثبتنکات منفی
سطح عملکرد مورد قبولمشخصات فنی نسبت به سطح پایه (Entry-level) ضعیف است.
دارای باتری عالی
قیمت اقتصادی

مک بوک ایر جدید اپل در سال 2024 با اضافه شدن تراشه M3 تقویت شده است. این لپ تاپ 13 اینچی، از نظر طراحی مشابه مدل قبلی خود یعنی MacBook Air (M2, 2022) است اما از نظر عملکرد بهتر و از نظر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر از مدل قبلی است.

مک بوک ایر (M3، 2024)
مک بوک ایر (M3، 2024)

مک بوک ایر (M3، 2024) به دلیل ارائه عملکرد مناسب برای فعالیت‌های روزمره و کارهای کمی سنگیم مانند تولید و پشتیبانی در انجام عملکردهای multi-tasking تبدیل به یکی از پرفروش ترین مک بوک های سال 2024 شده است. همچنین این مدل دارای طراحی بدون فن است و با یک بار شارژ 14 ساعت کار خواهد کرد.

2. پرفروش ترین مک بوک برای دانش آموزان MacBook Air (M3, 15-inch, 2024)

CPU: Apple M3 با 8 تا 10 هسته GPU: Apple M3 (10-core)

RAM: 16 GB Storage: 512GB SSD نمایشگر: 15.3 اینچ-Liquid Retina

نکات مثبتنکات منفی
نمایشگر با وضوح بالا و بزرگطراحی ساده ظاهر مک بوک
پشتیبانی از دو نمایشگرکم بودن تعداد پورت‌ها
دارای قیمت رقابتی با دیگر برندهانیاز به بسته شدن درب مک بوک برای اجرای دو نمایشگر خارجی

مک بوک ایر 15 اینچی در میان دانش‌آموزان و دانشجویان تبدیل به پرفروش ترین مک بوک سال 2024 شده است. این مک بوک برای افرادی که می‌خواهند چندین عملکرد مختلف را به‌طور همزمان انجام ‌دهند؛ مانند شرکت در کلاس آنلاین در حین تحقیق در مورد یک پروژه و یا گشت‌وگذار در وب و پردازش و ترجمه کلمات به‌طور همزمان و… بسیار ایده‌آل است.

یکی از بارزترین ویژگی Apple MacBook Air M3 صفحه نمایش Liquid Retina آن است. این صفحه نمایش 500 nits روشنایی دارد و از طیف رنگی گسترده P3 پشتیبانی می‌کند.

همچنین این مک بوک عملکرد فوق‌العاده‌ای برای بازی و ارتباطات آنلاین ارائه می‌دهد و نیازهای دانش‌آموزان و افرادی که به‌دنبال دیدن ویدئو، خواندن کتاب الکترونیکی، شرکت در چت‌های گروهی و غیره هستند، را به‌ خوبی پاسخگو است.

3. پرفروش ترین مک بوک برای افراد خلاق MacBook Pro 16 (M3 Max, Late 2023)

CPU: Apple M3 با 14 هسته، 10 هسته عملکرد 4 هسته efficiency

GPU: Apple M3 (30-core GPU) Storage: 1TB SSD

RAM: 36 GB (unified memory) قابل ارتقاء تا 128 GB

نمایشگر: 16.2 اینچ- Liquid Retina XDR

نکات مثبتنکات منفی
پردازنده Fiery M3 Maxقیمت گران به‌ویژه برای مشخصات فنی بالاتر
صفحه نمایش Liquid Retina XDRنداشتن صفحه لمسی
دارای گزینه‌های متعدد برای اتصالات خارجی و پیکربندیعملکرد ضعیف کارت گرافیک در برخی از برنامه‌های سنگین
عمر باتری فوق‌العاده بالا 
پرفروش ترین مک بوک
پرفروش ترین مک بوک

اگر برنامه‌نویس، گرافیست، آهنگساز، تولیدکننده محتوا، ویرایشگر ویدئو و یا شخصی هستید که به‌طور منظم با فایل‌های حجیم سروکار دارید، باید به سراغ قوی‌ترین و سریع‌ترین مک بوک اپل با قدرت پردازشی بالا بروید. این مک بوک M3 Max است که هر آن‌چه لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مک بوک M3 Max در اواخر 2023 به بازار عرضه شد و به‌سرعت توانست تبدیل به یکی از پرفروش ترین مک بوک های سال 2024 شد.

M3 Max تا 22 ساعت عمر باتری را برای کاربران فراهم می‌سازد و حداکثر روشنایی صفحه نمایش آن برابر با 1,000 nits و از نوع Liquid Retina XDR است. این در حالی است که این مک بوک تعداد زیادی پورت به همراه دارد که این امکان برای کاربران فراهم می‌شود که چندین مانیتور را به همراه کیبورد، ماوس و دیگر تجهیزات خارجی به راحتی به آن اضافه کنند.

همچنین این مک بوک پرو مجهز به سیستم صوتی با شش بلندگو، آرایه میکروفون پیشرفته، وب کم با وضوح 1080 full HD صفحه کلید با نور پس‌زمینه و سنسور TouchID است که برای باز کردن قفل رایانه و تأیید خریدهای آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با این ویژگی‌ها M3 Max را به‌راحتی می‌توان به‌عنوان رایانه‌ی اصلی مورد استفاده قرار گیرد و تمام قدرت برای یک ایستگاه کاری پیشرفته یا استودیو تولید را ارائه دهد. در واقع این محصول اپل علاوه بر این‌که پرفروش ترین مک بوک سال را از آن خود کرده است به ‌عنوان قدرتمندترین لپ تاپ اپل نیز در حال حاضر شناخته می‌شود.

5 1 رای
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.