پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

ویرایش فایل های PDF با قیمت ارزان تر UPDF PDF Editor یک جایگزین ایده آل برای Adobe Acrobat است

برنامه UPDF PDF Editor یکی از برنامه هایی است که ما دوست داریم آن را در وب سایت خود توصیه کنیم و در مورد آن صحبت کنیم. در دنیای فایل های PDF غیر قابل ویرایش که مردم به دنبال اصلاح آن هستند، مردم به اپلیکیشنی مانند Adobe Acrobat متوسل شوید که یکی از برنامه هایی است که ما دوست داریم آن را در وب سایت خود توصیه کنیم و در مورد آن صحبت کنیم، یکی از بهترین برنامه ها برای ویرایش فایل های PDF است که البته بهترین نیست و ما دوست داریم برنامه های مختلف را منتشر کنیم، امروز شاهد یکی از بهترین برنامه هایی هستیم که می توانید استفاده کنید، جایگزین Adobe Acrobat بهترین گزینه برای دانلود است. در این مقاله به برنامه ویرایشگر PDF UPDF جدید، و ما به شدت نشان خواهیم داد که چرا این برنامه یکی از بهترین برنامه های ویرایش PDF به طور کلی است.


عدل ملفات PDF بسعر ارخص تطبيق UPDF PDF Editor بديل مثالي لتطبيق Adobe Acrobat

UPDF PDF Editor

یکی از برنامه های عالی برای ویرایش فایل های PDF، به دلیل ویژگی های زیادی که برنامه در خود دارد، امکان استفاده از برنامه بدون توجه به نوع و شکل تغییری که در فایل های خود انجام می دهید. ما در مورد اصلاح متون یا تصاویر، نوشتن روی فایل یا استفاده از خودکار برای رنگ آمیزی و طراحی روی فایل صحبت می کنیم. خب، ما در مورد یک برنامه جامع با ویژگی های بسیار صحبت می کنیم. که به راحتی می توانید به دست آورید و در همه چیز به شما کمک می کند. در این مقاله به تفصیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

ویژگی های برنامه UPDF PDF Editor

ابتدا، در مورد ویژگی های برنامه ویرایش PDF صحبت کنید. ، باید بدانیم که در کاربرد فایل های PDF به چه ویژگی هایی نیاز داریم، چه تغییراتی در این فایل انجام خواهید داد؟ آیا این تغییرات در نوشتن متون یا تغییراتی در افزودن متون دیگر یا اصلاح تصاویر غیر از سایر ویژگی های برخورد با خود فایل مانند تبدیل آن به فایل ورد یا پاورپوینت هستند؟ در پایان می خواهید فایل را در یک تکه کاغذ قرار دهید تا با آن برخورد کنید و آن را همانطور که دوست دارید تغییر دهید، پس چه ویژگی هایی دارد؟ بیایید کمی در مورد آن صحبت کنیم.

است
عدل ملفات PDF بسعر ارخص تطبيق UPDF PDF Editor بديل مثالي لتطبيق Adobe Acrobat 1

یک رابط کاربری ساده

اولین چیزی که شما به عنوان یک کاربر در برنامه خود به آن نیاز دارید، یک رابط کاربری آسان است، به خصوص زمانی که با فایل هایی مانند فایل های PDF سر و کار دارید، زیرا عناصری که با آنها سروکار دارید عبارتند از شما متن هایی با اندازه فونت های مختلف و رنگ های مختلف دارید، تصاویری با اشکال و اندازه های مختلف دارید، بنابراین اولین ویژگی این اپلیکیشن طراحی رابط کاربری آسان است که هر کاربری می تواند بدون مشکل با آن برخورد کند. طراحی ساده ای که به شما کمک می کند بدون گم شدن در آن به راحتی به عناصر و ابزارهای برنامه دسترسی داشته باشید. این یک چیز بسیار عالی است و اولین مزیت واقعی در برنامه، رابط کاربری است.


عدل ملفات PDF بسعر ارخص تطبيق UPDF PDF Editor بديل مثالي لتطبيق Adobe Acrobat 2

هوش مصنوعی در اپلیکیشن ادغام شده است

یکی از ویژگی های فوق العاده این اپلیکیشن وجود هوش مصنوعی است.هوش مصنوعی مولد بزرگترین روند امسال و بزرگترین تغییر تکنولوژی است. و ممکن است بزرگترین در این دوره باشد و برنامه از آن پشتیبانی کند آیا می خواهید فایل PDF را به طور کامل خلاصه کنید؟ این را از برنامه درخواست کنید آیا می خواهید بخشی از مقاله را ترجمه کنید؟ از برنامه درخواست کنید از فایل چیزی متوجه نشدید؟ از برنامه بخواهید آن را توضیح دهد. تصور کنید که ChatGPT داخل برنامه است، این چیز خاصی است.


عدل ملفات PDF بسعر ارخص تطبيق UPDF PDF Editor بديل مثالي لتطبيق Adobe Acrobat 3

کار بر روی بیش از یک دستگاه و سیستم

این قسمتی است که هر برنامه ای باید وارد شود. می توانید همزمان در بیش از یک برنامه و بیش از یک سیستم از آن استفاده کنید. شما می توانید از برنامه در 4 دستگاه به طور همزمان استفاده کنید. سیستم های مختلف در همان لحظه بدون مشکل. این ویژگی برای هر کسی که روی اصلاح فایل ها کار می کند بسیار مهم است، به طوری که می توانید بدون مشکل و بدون نیاز به ماندن در فایل ها روی آنها کار کنید. یک محدوده تغییر خاص. می توانید روی رایانه، تلفن یا تبلت کار کنید، و این بسیار عالی است.

ابزارهای کاملاً مؤثر

یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه این است که این شامل تمام ابزارهایی است که برای اصلاح فایل های PDF نیاز دارید. سعی کنید به هر کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید و برنامه را برای این کار آماده خواهید یافت، چه تبدیل فایل های PDF به فرمت های مختلف: Word، PPTX، Excel و غیره. ، یا با افزودن تصاویر یا اصلاح خود تصاویر، آن را تغییر دهید. آیا می خواهید روی فایل با قلم روی تبلت بنویسید یا با صفحه کلید روی لپ تاپ؟ این کار را به راحتی از طریق برنامه انجام دهید.

است
عدل ملفات PDF بسعر ارخص تطبيق UPDF PDF Editor بديل مثالي لتطبيق Adobe Acrobat 4

سبک بودن حجم و قیمت سبک

یکی از ویژگی های اپلیکیشن کم حجم بودن و سنگین نبودن آن در کامپیوتر است، منظورم این است که نیازی به دستگاه های غول پیکر نخواهید داشت. برای کار بر روی این اپلیکیشن و هر دستگاهی می تواند اپلیکیشن را به راحتی و با سرعت بالا اجرا کند و در عین حال ارزان است و اپلیکیشنی نیست که برای تهیه آن هزینه زیادی بپردازید.بلکه UPDF PDF Editor می باشد. 12% ارزانتر از Adobe Acrobat، منظورم این است که این عالی است.

خدمات مشتری با به روز رسانی سریع در دسترس است

یکی از عوامل موفقیت هر سازمانی، خدمات مشتری آن است. اگر خدمات مشتری متمایز وجود نداشته باشد، این موسسه برای حفظ مشتریان خود تلاش خواهد کرد. این چیزی است که برنامه UPDF PDF Editor را خاص می کند زیرا خدمات مشتریان برجسته ای دارد و در پاسخگویی سریع است. شما یک تجربه عالی در حل هر موردی خواهید داشت. مشکلات خاص برنامه، و در عین حال برنامه به‌روزرسانی‌های جدید را به صورت دوره‌ای ارائه می‌کند، در هر دوره ضعیف، هنگام استفاده از برنامه، یک به‌روزرسانی جدید و ویژگی‌های اضافی دریافت خواهید کرد، این بسیار خاص است.

برجسته ترین ابزارهای برنامه

است
عدل ملفات PDF بسعر ارخص تطبيق UPDF PDF Editor بديل مثالي لتطبيق Adobe Acrobat 5

  • تغییر فایل های PDF نزدیک به Word
    • برخورد با فایل های PDF به گونه ای که گویی فایل های Word هستند و به راحتی آنها را از نظر فونت، اندازه فونت، رنگ و افزودن و حذف تغییر دهید متن‌ها
  • خواندن و طراحی روی فایل‌ها
    • از برنامه مانند هر PDF Reader استفاده کنید و از قلم برای نوشتن، ترسیم و اضافه کردن یادداشت به فایل استفاده کنید. /li>
  • تبدیل فایل های PDF به فرمت های دیگر یا تبدیل فایل ها به PDF
    • شما یک فایل PDF دارید و آن را به بیش از یک فرمت با کیفیت بالا تبدیل می کنید. ، آن را با بالاترین کیفیت ممکن در قالب ورد، پاورپوینت یا اکسل دریافت خواهید کرد.
    • اگر فایلی با فرمت متفاوت دارید، می توانید آن را به PDF تبدیل کنید، همچنین با بالاترین گرافیک و بهترین وضوح تصویر ممکن است.
  • تشخیص متن دقیق
    • پشتیبانی از تکنیک های OCR برای تشخیص متون نوشته شده در فایل PDF و عناصر موجود در فایل به طوری که بتوانید آن را تغییر دهید به راحتی، به خصوص با پشتیبانی از هوش مصنوعی برنامه.
  • حالت ارائه
    • فایل خود را به ارائه ای تبدیل کنید که بتوانید بایستید و به طور مناسب به مخاطبان ارائه دهید. یکی از ابزارهای زیادی وجود دارد که در این امر به منظور سازماندهی زمان و سایر موارد کمک می کند
  • اشتراک گذاری فایل های PDF
    • می توانید فایل های PDF را در شکل پیوندهایی برای جلوگیری از آپلود و دانلود فایل‌ها، به خصوص زمانی که فایل‌های بزرگ دارید
  • از فایل‌های PDF محافظت می‌کنید
    • می‌توانید با استفاده از رمزهای عبور یا امضای خاص از فایل‌ها محافظت کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ‌کس همیشه فایل ها را مدیریت می کند
  • پیشرفت ها با هوش مصنوعی
    • از هوش مصنوعی Generative برای بهبود فایل های PDF با خلاصه کردن، ترجمه، شفاف سازی یا مطالعه فایل به طور کلی استفاده کنید
  • این برنامه 4 سطح فشرده سازی PDF را ارائه می دهد که مناسب شماست
  • سازماندهی صفحات
    • شما می توانید صفحات PDF را سازماندهی کنید، آنها را برش دهید و با آنها بازی کنید. آن را آزادانه مطابق با خود شکل دهید
  • همگام سازی ابری
    • این برنامه 10 گیگابایت فضای ابری را برای افراد و 20 گیگابایت فضای ابری را برای شرکت ها ارائه می دهد که فضای کافی برای ذخیره بسیاری از فایل های PDF برای دسترسی آسان را تضمین می کند.
  • چرا باید ما UPDF PDF Editor را انتخاب می کنیم؟

    به دلیل ویژگی های فراوان آن که تجربه برنامه را از نظر تعریف غنی می کند، از سهولت استفاده تا تطبیق پذیری آن. علاوه بر این که مقدار زیادی از آن را مصرف نمی کند. منابع دستگاه، برای استفاده از آن نیازی به یک دستگاه فوق العاده نخواهید داشت. در عین حال، تمام ویژگی هایی را که ما در هر برنامه ویرایش PDF به دنبال آن بودیم ارائه می دهد. با این حال، به مراتب بهتر از برنامه Adobe Acrobat است، به خصوص با ویژگی های زیبا و متمایز هوش مصنوعی. چه چیزی ارائه می دهد، پس چرا آن را انتخاب نکنید؟


    عدل ملفات PDF بسعر ارخص تطبيق UPDF PDF Editor بديل مثالي لتطبيق Adobe Acrobat 6

    ویرایش فایل های PDF

    ویرایش فایل های پی دی اف یکی از کارهایی است که برای مدت طولانی ما را به دردسر انداخته بود، در این بین ابتدا فایل را به صورت دستی به Word تبدیل می کردم. قبل از اینکه به چیز دیگری فکر کنم همه را با جزئیات می نویسم.ویرایش ها که بسیار دست و پا گیر است.حالا با این نرم افزار بیش از یک راه برای ویرایش دارم.می توانم مسیر تبدیل به ورد یا ویرایش خود فایل را انتخاب کنم. هیچ چیز بدی نیست. برنامه را امتحان کنید و قطعاً آن را دوست خواهید داشت. اکنون می توانید UPDF را با پیشنهادات انحصاری از وب سایت رسمی آن دریافت کنید.


    عدل ملفات PDF بسعر ارخص تطبيق UPDF PDF Editor بديل مثالي لتطبيق Adobe Acrobat 7

    از دست ندهید: 12 بهترین روش های تبدیل فایل از PDF به Word و بالعکس

    امتیاز بدید
    ‫0/5 ‫(0 نظر)
    مشاهده بیشتر

    تحریریه کارینت

    مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا