پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

هواوی FGD-AL00 با طراحی سری P60 و مشخصات سطح بودجه وارد TENAA شد

در پایان ماه گذشته، یک گوشی هوشمند مرموز Huawei شبیه سری P60 با تصاویر در فهرست TENAA قرار گرفت. دستگاه دیگری که از سری Mate 50 تقلید می کرد، همراه بود.

اکنون، چند هفته بعد، لیست این تلفن ها با مشخصات آنها پر شده است. بیایید در این مقاله ویژگی های گوشی شبیه به P60 را بررسی کنیم. می توانید مشخصات نسخه Mate 50 را در اینجا مشاهده کنید.

تلفن هوشمند آینده با طراحی شبیه به سری هواوی P60 دارای شماره مدل FGD- AL00. این فقط ظاهر یک دستگاه ممتاز را دارد زیرا مشخصات آن چیزی است که در مدل های ارزان قیمت پیدا می کنید.

Huawei FGD-AL00

“>Huawei FGD-AL00 یک سری شبیه به P60 با مشخصات اقتصادی است

اول از همه، این گوشی به اتصال 4G محدود خواهد شد. این دستگاه از یک تراشه بی نام متشکل از یک CPU هشت هسته ای با کلاک 2 گیگاهرتز تغذیه می کند. در قسمت نرم افزار، HarmonyOS بوت می شود.

این تلفن دارای صفحه نمایش 6.75 اینچی با صفحه نمایش سوراخ پانچ در مرکز است. این صفحه نمایش LCD وضوح 1600 x 720 پیکسل (HD+) را ارائه می دهد.

این محصول دارای یک دوربین دوگانه در پشت است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو، یک دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد داشت.

برای بیومتریک، دستگاه از یک حسگر اثرانگشت نصب شده در کنار استفاده خواهد کرد. همچنین از کارت‌های حافظه نانو اختصاصی هواوی پشتیبانی می‌کند.

آخرین اما نه کم اهمیت، این گوشی با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد نام بازاریابی رسمی و جدول زمانی راه اندازی این محصول وجود ندارد.

مرتبط:

%3xVce”>از طریق

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا