پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

هفته راه‌انداز بازی سامسونگ: بازی‌های موبایل را کنترل کنید

به پایان راه‌انداز بازی مجموعه‌های هفته، و وقت آن است که نگاهی دقیق‌تر به یکی از سیستم‌های سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به گیمرها کنترل بیشتری بر بازی‌های تلفن همراه خود و نحوه عملکرد دستگاه‌های گلکسی آن‌ها هنگام اجرای این نوع برنامه‌ها بدهد. ما به Game Booster اشاره می کنیم.

ابتدا، در اینجا خلاصه ای از مجموعه این هفته و همه ویژگی های Game Launcher که در چند روز گذشته بررسی کرده ایم آورده شده است:

داستان بعد از ویدیو ادامه دارد

بنابراین، Game Booster چیست؟ پاسخ کوتاه این است که برنامه ای است که هر زمان که یک بازی موبایلی را راه اندازی می کنید، به طور خودکار در پس زمینه دستگاه گلکسی شما اجرا می شود. چه کار میکند؟ در زیر بیابید.

نمایش کلی تقویت کننده بازی سامسونگ

هنگام اجرای یک بازی تلفن همراه در تلفن یا رایانه لوحی Galaxy خود، می‌توانید به Game Booster از ناحیه اعلان دسترسی داشته باشید.

با ضربه زدن روی اعلان Game Booster داشبوردی احضار می شود که دسترسی به انواع مختلف را ارائه می دهد. ابزارها و میانبرها، از جمله:

  • دکمه های اختصاصی برای قفل صفحه، گرفتن عکس از صفحه، و ضبط صفحه.
  • میانبرهای برنامه. این موارد را می توان با ضربه زدن روی دکمه منوی سه نقطه سفارشی کرد.
  • دکمه حالت اولویت. وقتی حالت اولویت فعال است، تماس‌های دریافتی و اعلان‌ها (به جز زنگ هشدار) بی‌صدا می‌شوند.
  • بهینه‌سازی بازی: با ضربه زدن، افزونه‌های بازی را باز می‌کند که اجزایی هستند که می‌توان به صورت جداگانه دانلود کرد. آنها شامل Aim Assist، Game Clock، Gif Creator، Perf Z و حالت اولویت دقیق هستند.
  • پایش دما: 
  • نظارت بر حافظه.
  • آمار عمر باتری.

تقویت کننده بازی همچنین صفحه تنظیمات خاص خود را دارد که می توانید به آن دسترسی داشته باشید. هنگام اجرای بازی، روی چرخ دنده در داشبورد Game Booster ضربه بزنید، یا با ضربه زدن روی دکمه “Menu” در Game Launcher و دسترسی به “Game Booster”.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا