• خانه
  • ⬅️
  • تکنولوژی
  • ⬅️
  • نکات و راهنمایی کامل و جامع خرید فیش پرینتر یا دستگاه صدور فیش که تا کنون نمی دانستید

نکات و راهنمایی کامل و جامع خرید فیش پرینتر یا دستگاه صدور فیش که تا کنون نمی دانستید

امروزه هر کسب و کار معتبری از یک دستگاه فیش زن مناسب برای ارائه محصولات و خدمات خود استفاده می کند. این کسب و کارها برای افزایش عملکرد قانونی و جلب رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان از این ابزارها استفاده می کنند. فیش های صادر شده با استفاده از دستگاه...

sponsor

نکات و راهنمایی کامل و جامع خرید فیش پرینتر یا دستگاه صدور فیش که تا کنون نمی دانستید

امروزه هر کسب و کار معتبری از یک دستگاه فیش زن مناسب برای ارائه محصولات و خدمات خود استفاده می کند. این کسب و کارها برای افزایش عملکرد قانونی و جلب رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان از این ابزارها استفاده می کنند. فیش های صادر شده با استفاده از دستگاه های فیش پرینتر به عنوان یک سند کامل شناسایی شده و از اهمیت زیادی برای کسب و کارها برخوردار هستند. در فیش های صادر شده توسط دستگاه های فیش پرینتر تعداد کالاها و نوع آن ها مشخص شده و تاریخ تحویل آن برای هر مشتری تعیین می شود. هر یک از فاکتورهای فروش مشخصات متفاوتی با هم دارند که بسته به خواست مصرف کنندگان تعیین می گردد. بنگاه های اقتصادی بزرگ و شرکت ها و عمده فروشان از ابزارهای پیشرفته ای مانند فیش پرینتر برای رسیدن به مقاصد خود استفاده می کنند. نوع کاغذ به کار رفته در دستگاه های فیش پرینتر و تکنولوژی چاپ به کار رفته در هر یک از آن ها با هم متفاوت است. 

فیش پرینتر چیست؟ معرفی نام های دیگر فیش پرینتر

در دستگاه صدور فیش یا فیش پرینتر از کاغذهای رولی استفاده شده که با فناوری حرارتی با اطلاعات تعیین شده کارفرمایان و صاحبین کسب و کارها چاپ می شوند. فیش پرینترها از برندهای تجاری گوناگون و با قیمت های متفاوتی عرضه شده و هر یک کارایی خاص خود را برای مشاغل مختلف دارند. دستگاه مورد نظر از یک هد حرارتی پیشرفته تشکیل شده که مهمترین تفاوت آن با دستگاه های پرینت و چاپ قدیمی محسوب می شود. با وجود هد حرارتی دستگاه دیگر نیازی به شارژ جوهر در دستگاه نخواهید داشت و به سادگی از قابلیت های فیش پرینتر مورد نظر استفاده خواهید کرد. 

عمر مفید چاپ فیش پرینتر هابسیار بالا است و همین ویژگی سبب برتری آن ها نسبت به سایر دستگاه ها می شود. مدل های پیشرفته تر دستگاه فیش پرینتر نیز در بازارهای فروش ایران عرضه می شوند که قابلیت های مدرن و به روزی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. در ساختار دستگاه های جدیدتر از فناوری کاتر استفاده شده که برای جداسازی برگه های چاپ شده و برش آن ها به ابعاد دلخواه مشتری تعبیه شده اند. شما می توانید با وجود قابلیت های دستگاه مورد نظر سرعت عمل فروش خود و ارائه خدمات به مشتریان را به شدت ارتقا دهید. 

دستگاه فیش پرینتر مزایای بی شماری برای استفاده در محیط های شلوغ و پر ازدحام دارد. دستگاه های فیش پرینتر، سرعت عمل شما را در فرایند فروش افزایش داده و از ازدحام مشتریان در مغازه یا شرکت پیشگیری می کنند. دستگاه های فیش پرینتر در ایران سرعت های چاپ متفاوتی دارند. در زمان خرید حتما به این مشخصه در دستگاه مورد نظر دقت داشته باشید. این دستگاه با چندین نام مختلف در بازارهای پخش و فروش عرضه می شوند که در این بخش به بررسی این موارد می پردازیم:

1- این دستگاه ها را با نام فیش پرینتر حرارتی می شناسند که اشاره به نحوه چاپ برگه ها در این دستگاه دارد. تکنولوژی حرارتی در دستگاه فیش پرینتر قابلیت های بی شماری برای چاپ و پرینت در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. 

2- این محصولات را با نام دستگاه صدور فیش نیز می شناسند که اشاره به کاربری آن ها در مراکز تجاری و کسب و کارهای امروزی دارد. با استفاده از آن ها صدور فیش ها با مشخصات و نام و نشان محصولات ارائه شده ساده تر خواهد شد و نیازی به تنظیمات دستی نخواهید داشت. 

3- دستگاه فیش زن نام دیگری است که برای ارائه این محصولات مشخص شده و توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. 

4- پرینتر صدور فیش یکی از اسامی این محصولات در بازارهای فروش است که نشان دهنده قابلیت صدور فیش ها و اسناد تجاری است. 

فرق فیش پرینتر و لیبل پرینتر

دو دستگاه پر طرفداری که در بازارهای خرید و فروش ماشین های اداری به میزان قابل توجهی عرضه می شوند، فیش پرینتر ها و دستگاه های لیبل پرینتر هستند که کارایی ویژه ای در این زمینه دارند. با استفاده از قابلیت های دستگاه های فوق می توانید، فرایند چاپ انواع اسناد تجاری را با ساده ترین روش ها انجام دهید. مکانیزم های چاپ این دستگاه ها تقریبا با هم یکسان است. اما هر یک از آن ها از نظر برخی ویژگی ها و مزایای فنی با هم تفاوت هایی دارند. برای انتخابی بهتر در میان دستگاه های چاپ و پرینتر فیش زن و لیبل زن باید به تفاوت های آن ها دقت داشته باشید:

1- مواد مورد استفاده برای چاپ برگه ها در این دستگاه ها با هم متفاوت است. در لیبل پرینترها از ریبون برای چاپ استفاده می شود. اما فیش پرینترها با استفاده از کاغذهای رولی حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت برگه ها و مدل آن ها در فرایند چاپ اسناد تجاری تاثیر به سزایی بر جای می گذارد. برای خرید هر محصول باید به نوع کاغذ آن و تناسب کاغذ با مصارف خود دقت داشته باشید.

2- کاربرد پرینتر صدور فیش و دستگاه های لیبل زن با هم متفاوت است و از این نظر هم وجه تمایزهای آشکاری در میان این محصولات وجود دارد. لیبل پرینترها اغلب برای چاپ بارکد بر روی محصولات به کار می روند و در این زمینه قابل استفاده خواهند بود.  فیش پرینتر ها برای صدور فیش در رستوران ها ، صدور فیش نوبت دهی و …کاربرد دارد.

3- پورت های اتصال به کار رفته در دستگاه های چاپ و پرینت لیبل زن و فیش زن با هم متفاوت هستند. به همین خاطر مشتریان باید به نوع کارایی خود برای انتخاب هر یک از محصولات دقت داشته باشند. 

4- قیمت خرید دستگاه ها با در نظر گرفتن برند سازنده و خارجی و ایرانی بودن آن ها تعیین می شود. اما به طور کلی رنج قیمتی عرضه این محصولات تفاوت های آشکاری با هم دارد. 

مصارف مهم فیش پرینتر

پرینتر صدور فیش با قابلیت های فوق العاده ای عرضه شده و مصارف بی شماری برای مشتریان به همراه دارد. امروزه از دستگاه های فیش زن برای ارائه خدمات بیشتر در محیط فروشگاه های بزرگ استفاده می کنند. دستگاه فیش پرینتر یکی از مهمترین تجهیزات الکترونیکی و ماشین های اداری است که در سر تا سر کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد. روش استفاده ساده این دستگاه و کارایی سریع آن توجه مشتریان را در بازارهای فروش جلب کرده است. 

فیش پرینتر ها با ابعاد کوچکی ساخته شده اند و فضای کمی در مراکز تجاری و فروشگاه های امروزی اشغال می کنند. به همین خاطر نیازی به تخلیه محل استفاده از دستگاه نخواهید داشت. برای انتخاب این محصولات حتما به مصارف آن ها دقت داشته باشید. برخی از مصارف مهم دستگاه های فیش پرینتر را در این قسمت مشاهده می کنید:

پرینتر چاپ فیش رستوران

دستگاه صدور فیش یک پرینتر فوق حرفه ای است که با قابلیت های ویژه عرضه می شود. شما می توانید این دستگاه ها را برای استفاده در فضای رستوران های امروزی به کار ببرید. در محیط رستوران های شلوغ، اغلب برای سفارش گرفتن از مشتریات، محتویات سفارش آن ها نوشته می شود. به همین خاطر استفاده از دستگاه های پرینت یکی از مهمترین نیازهای این مراکز تجاری محسوب می شود. هر چه ازدحام فضای رستوران بیشتر باشد به سرعت عمل بیشتر دستگاه صدور فیش در رستوران نیاز خواهیم داشت. دستگاه پرینتر فیش زن در رستوران برای مشخص کردن قیمت خرید غذاها و تعداد سفارشات و… مورد استفاده قرار می گیرد. 

فیش پرینتر رستورانی
فیش پرینتر رستورانی

پرینتر صدور فیش فست فود

پرینتر صدور فیش برای فست فودی ها نیز قابلیت های بی شماری دارد. ثبت سفارشات مشتریان در فضای فست فودی ها اغلب به دلیل تنوع وسیع محصولات کمی زمان بر است و نیاز به استفاده از قابلیت های دستگاه فیش پرینتر دارند. انواع دستگاه های فیش پرینتر برای درج قیمت های محصولات غذایی به کار می روند. 

دستگاه فیش زن فست فودی با قیمت های به صرفه ای خریداری می شود و قدرت انتخاب و خرید مشتریان را در این زمینه افزایش می دهد. شما می توانید از مدل های ساده تر دستگاه فیش پرینتر برای این مکان ها استفاده کنید. 

پرینتر صدور فیش فست فود
پرینتر صدور فیش فست فود

فیش پرینتر برای فروشگاه

دستگاه فیش زن بهترین گزینه برای فروشگاه های زنجیره ای عرضه و فروش مواد غذایی محسوب می شود. این دستگاه ها با قابلیت های پیشرفته برای فاکتور کردن اطلاعات خرید شما به کار می روند. پرینترهای مخصوص فروشگاه، با قابلیت لیست کردن ریز و جزییات فاکتورهای فروش به کار می روند و قیمت کلیه اقلام را نیز درج می کنند. دستگاه های فیش پرینتر فروشگاهی هزینه تخفیفات موجود بر محصولات را نیز محاسبه می کند که کیفیت خرید و فروش محصولات را افزایش می دهد. شما می توانید شعارهای فروشگاهی خود را بر روی فیش های صادره درج کنید و استفاده بهتری از قابلیت های دستگاه داشته باشید. دستگاه فیش زن برای فروشگاه ها می تواند به گونه ای استفاده شود که مشتری را برای خریدی ساده تر ترغیب کند. 

فیش پرینتر نوبت دهی

دستگاه های فیش پرینتر نوبت دهی نیز یکی از مهمترین محصولات ارائه شده در فروشگاه های امروزی محسوب می شوند. شما می توانید از قابلیت های دستگاه های نوبت دهی برای سهولت در راه اندازی صف های خرید استفاده کنید. این دستگاه ها در محیط بانک ها، فروشگاه های شلوغ و محیط های سازمانی و اداری به کار می روند. شما می توانید دستگاه های پرینتر نوبت دهی را در ابعاد و اندازه های مختلفی خریداری کنید. 

فیش پرینتر برای داروخانه

فیش پرینتر برای داروخانه نیز یکی از اساسی ترین اقلام ارائه شده در محیط مراکز بهداشتی است که دسترسی به خدمات این مراکز را به شدت ساده تر می کند. در داروخانه ها با استفاده از دستگاه فیش پرینتر لیستی از خریدهای مشتریان تهیه می شود. به علاوه فرایند نوبت دهی در داروخانه های شلوغ با استفاده از دستگاه فیش پرینتر بسیار ساده تر خواهد شد. دستگاه فیش پرینتر برای داروخانه ها در خصوص پیشگیری از ایجاد خطا در ارائه داروهای مهم و حساس به کار می رود. با به کارگیری دستگاه فیش زن بسیاری از مشکلات داروخانه ها و مراکز درمانی و بهداشتی برطرف خواهد شد. 

شلوغی و ازدحام جمیعیت در فضاهای درمانی و بهداشتی سبب تکثیر  ویروس ها و گسترش بیماری ها می شود. برای رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت جامعه استفاده از دستگاه های فیش پرینتر در مکان های نام برده اهمیت زیادی دارد. 

قیمت فیش پرینتر
قیمت فیش پرینتر

معرفی انواع برند های فیش پرینتر

پرینتر صدور فیش از برندهای خارجی و داخلی در بازارهای خرید و فروش ایران عرضه می شود. خرید فیش زن با در نظر گرفتن قابلیت های ویژه آن انجام می شود. برندهای تجاری مختلف انواع قابلیت ها را در دستگاه های فیش پرینتر ارائه می کنند که کارایی این تجهیزات را تحت تاثیر قرار می دهد. قیمت و هزینه پرداختی دستگاه فیش زن تا حد قابل توجهی به برند سازنده آن مربوط می شود و مشتریان در زمان خرید بیشتر از هر چیز دیگر به برند سازنده فیش زن ها توجه دارند. 

دستگاه صدور فیش با استفاده از قطعات اصل و باکیفیت تجهیز شده و ساختار فنی آن قابلیت های ویژه ای در دسترس مخاطبین قرار می دهد. در این بخش به معرفی چندی از برترین های بازار ماشین های اداری در کشور می پردازیم و برندهای خارجی و ایرانی محصولات را معرفی می کنیم. 

فیش پرینتر اسکای

یکی از مهمترین دسته بندی های دستگاه فیش پرینتر در بازار ایران، برند اسکای است که همواره بهترین محصولات را در دسترس مخاطبین قرار می دهد. محصولات این برند تجاری با قابلیت های مهم ارائه می شوند و کیفیت ساختار آن ها بسیار بالا است. قطعات باکیفیت به کار رفته در فیش زن های اسکای بیشتر از همه در معرض توجه قرار دارد. شما می توانید دستگاه های پرینتر اسکای را با نازل ترین قیمت ها در میان محصولات موجود در بازار خریداری کنید. 

این برند تجاری یک رقیب فعال دارد که با نام میوا فعالیت می کند. محصولات میوا و اسکای از حیث کیفیت تقریبا در یک رده قرار می گیرند و یکی از بهترین ها محسوب می شوند. شما می توانید هر یک از دسته بندی های فیش زن های میوا و اسکای را بسته به نیازهای خود خریداری کنید. دستگاه های فیش زن اسکای و میوا، همواره کلیه نیازهای مخاطبین را برآورده می کنند. 

ویژگی های فیش پرینتر اسکای

برای انتخاب این محصولات پیش از هر چیز باید قابلیت های فنی و ویژگی های منحصر به فرد هر یک را مد نظر قرار دهید. برخی از مهمترین ویژگی های فیش زن های اسکای را در این بخش مشاهده می کنید:

1- رزوولوشن فوق العاده فیش زن های اسکای یک قابلیت ویژه در ساختار این محصولات به شمار می رود. کیفیت بالای محصولات اسکای برای چاپ دقیق تری اطلاعات مورد توجه قرار دارد. 

2- سرعت عمل چاپ فیش در این دستگاه بسیار بالا است و کار مشتریان را ساده تر می کند. با خرید فیش زن در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نظر شما چاپ خواهد شد. 

3- ابعاد کاغذ به کار رفته در دستگاه های اسکای اغلب 80 میلی متر است که یکی از مهمترین ویژگی های فیش زن اسکای به شمار می رود. 

4- وزن استاندارد دستگاه های اسکای یک نکته مهم و کلیدی در ساختار تجهیزات این برند است که استفاده از آن را برای مصرف کنندگان ساده تر می ند. شما می توانید فیش زن های اسکای را به منظور سهولت در جا به جایی دستگاه های چاپ و پرینت به کار ببرید. 

5- بدنه مقاوم دستگاه نیز یکی از مهمترین ویژگی های آن است. شما می توانید با خیال راحت دستگاه های برند اسکای را جا به جا کنید و نگران ضربه دیدن بدنه نباشید. 

فیش پرینتر اف 200
فیش پرینتر اف 200

فیش پرینتر میوا meva

فیش زن های میوا یکی از مهمترین محصولاتی است که در سال های اخیر عرضه شده و ده ها قابلیت ویژه دارد. فیش پرینتر های میوا در بازارهای فروش رقیبی برای محصولات برند اسکای محسوب می شوند. شما می توانید این فیش زن های کاربردی را به منظور افزایش کیفیت چاپ و پرینت برگه ها و اسناد تجاری خود خریداری کنید. 

اتصالات کاربردی دستگاه برای متصل شدن به انواع سیستم ها و چاپ اطلاعات مورد نظر کاربران یک مزیت اساسی به شمار می رود. برای خرید پرینترهای میوا باید به ماندگاری و دوام دستگاه مورد نظر دقت داشته باشید. استحکام بدنه و ویژگی های منحصر به فرد این محصولات یکی از مهمترین مزایای خرید آن به شمار می رود. شما می توانید پرینترهای میوا را برای انواع مصارف خود خریداری کنید. کاربردهای ویژه پرینترهای میوا سبب افزایش میزان خرید و فروش آن ها در بازار فروش ماشین های اداری شده است. 

فیش پرینتر میوا
فیش پرینتر میوا

فیش پرینتر بیکسلون

دستگاه فیش پرینتر بیکسلون با قابلیت های چاپ حرارتی بسیاری از نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می سازد. شما می توانید پرینتر بیکلسون را برای مصارف تجاری، اداری و سازمانی خریداری کنید. دستگاه بیکسلون در هر شرایطی قابل استفاده است و نصب و تعبیه آن در محیط رستوران ها و کترینگ ها بسیار ساده انجام می گیرد. شما می توانید فیش زن بیکسلون را با قیمت به صرفه و مناسبی خریداری کنید. با این وجود محصولات برند اسکای قیش پرینترهای بیکسلون کمتر مورد توجه قرار می گیرند. 

فیش پرینتر برند بکسلون به صورت رومیزی طراحی شده و ده ها قابلیت ویژه ارائه می دهند. استفاده از آن ها بسیار ساده است و بسته به محل قرارگیری آن ها به سهولت نصب می شوند. دقت چاپ 180 اینچی دستگاه برای مصارف مختلف کاربران مورد توجه قرار دارد. شما می توانید از حساسیت چاپ دستگاه بیکسلون برای انواع مصارف خود استفاده کنید. دستگاه های این برند با گارانتی ها و ضمانت های فروش معتبر در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند. 

فیش پرینتر اسکار

پرینتر فیش زن اسکار، با قابلیت چاپ حرارتی مستقیم در بازارهای فروش ایران عرضه می شود و مصارف متعددی برای مشاغل مختلف دارد. برای خرید دستگاه اسکار باید حتما به قابلیت های فنی این تجهیزات توجه داشته باشید. قطعات اصل و باکیفیت دستگاه اسکار و قابلیت اتصال ساده آن به انواع پورت های یو اس بی بر مزایای استفاده از این محصولات می افزاید. دقت چاپ 203 نقطه ای دستگاه اسکار یک مزیت اساسی در این محصولات به شمار می رود. شما می توانید برای چاپ برگه ها در ابعاد انتخابی از دستگاه های اسکار استفاده کنید. 

عمر تقریبی برش دستگاه تقریبا 1 میلیون بار است که از مزایای مهم آن به شمار می رود. فیش پرینترهای حرفه ای برند اسکار، در طول سال های متمادی قابل استفاده خواهند بود و نیازهای اداره ها و سازمان های تجاری بزرگ و پر ازدحام را برآورده می سازد. دستگاه های اسکار برای رستوران ها نیز یک گزینه ویژه و اساسی به شمار می روند. پرینترهای اسکار با کمترین میزان مصرف برق در محل مورد نظر به کار می روند و برای صرفه جویی در هزینه ها بهترین گزینه محسوب می شوند. پشتیبانی از رول های کاغذی 8 سانتی متری در دستگاه های اسکار یک مزیت مهم و اساسی به شمار می رود. 

فیش پرینتر اپسون

دستگاه فیش پرینتر اپسون یک برند شناخته شده در بازارهای خرید و فروش ایران است که در سال های اخیر به اوج شهرت و محبوبیت رسیده است. برای خرید دستگاه های اپسون باید حتما به قابلیت های ویژه به کار رفته در فیش زن های اپسون توجه داشته باشید. کاهش آلودگی های زیستی محیطی با به کارگیری قابلیت های دستگاه اپسون یکی از مهمترین مزایای استفاده از این محصولات است. استانداردهای ساخت دستگاه های اپسون نیز یکی از مهمترین مشخصه های آن ها به شمار می رود. برای ساخت و تولید این دستگاه ها گواهی های استاندارد بسیاری دریافت شده اند که نشان از کیفیت بالای برند اپسون دارند. 

طراحی ساخت حرفه ای و وزن سبک این محصولات یکی از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. برای خرید هر یک از آن ها باید حتما به قابلیت جا به جایی دستگاه توجه داشته باشید. شما می توانید فیش زن های اپسون را در هر فضایی تعبیه کنید. نصب ساده و استفاده راحت از دستگاه یک مسئله مهم برای انتخاب محصولات اپسون به شمار می رود. استفاده از آن ها برای حجم کاری متوسط و کم به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. 

فیش پرینتر zec

دستگاه فیش زن zec با قابلیت های حرفه ای برای چاپ و پرینت اسناد تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. فیش زن های zec با کاترهای اتومات مورد استفاده قرار می گیرند که کارایی دستگاه را به شدت افزایش می دهد. عمر کاتر دستگاه بسیار بالا است و برای میلیون بار برش قابل استفاده خواهد بود. مدت زمان گارانتی دستگاه یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. شما می توانید از گارانتی حرفه ای فیش زن های اپسون برای رفع انواع مشکلات دستگاه استفاده کنید. 

انتقال آسان طرح ها با استفاده از دستگاه اپسون یک ویژگی مهم و اساسی در این تجهیزات به شمار می رود. استفاده از آن برای هایپر مارکت ها و فست فودی ها و رستوران ها مزایای بی شماری به همراه دارد. سازگاری دستگاه با انواع سیستم عامل های امروزی مورد توجه قرار دارد و برای استفاده همه مصرف کنندگان کارایی خواهد داشت. 

فیش پرینتر های اپسون برای سیستم عامل های دستگاه های هوشمند امروزی کارایی دارد. Win XP, Win Vista, Win ۷, Win ۸, Win ۸٫۱, Win ۱۰, Linux از مهمترین سیستم عامل های سازگار با این دستگاه به شمار می روند. فیش زن های زک در بازارهای امروزی با قیمت مناسبی عرضه می شوند. 

فیش پرینتر حرارتی اپسون

دستگاه صدور فیش حرارتی اپسون یکی دیگر از مدل های مشهور و پرطرفدار برند اپسون به شمار می رود و در سال های اخیر شهرت بالایی در این حوزه به دست آورده است. شما می توانید از قابلیت های فیش زن حرارتی اپسون برای چاپ ساده تر برگه های تجاری استفاده کنید. دستگاه های حرارتی اپسون، به صورت حرفه ای طراحی شده اند و از قطعات باکیفیتی در ساختار آن ها استفاده شده است. فناوری های به روز و پیشرفته دستگاه اپسون یک مزیت اساسی به شمار می رود که قابلیت های آن را به شدت ارتقا می دهد. 

خرید بهترین فیش پرینتر + نکات کلیدی خرید دستگاه صدور فیش

دستگاه فیش زن با در نظر گرفتن بسیاری نکات خریداری می شود. این تجهیزات را به سهولت در محیط های اداری و تجاری و سازمان های بزرگ به کار می برند. به همین خاطر انتخاب درست و اصولی این محصولات با بررسی چند اصل اساسی انجام می شود تا از ویژگی های دستگاه بهترین استفاده به عمل آید:

1- بررسی برند سازنده و مزایای هر برند خارجی و ایرانی یک اصل اساسی است که باید به آن دقت داشته باشید. برای ارزیابی کیفیت این محصولات در نظر گرفتن برند سازنده اقلام اهمیت زیادی خواهد داشت. 

2- فیش زن های امروزی با قابلیت ها و تکنولوژی های بی شماری ساخته می شوند. شما باید بر اساس نوع نیازهای خود هر یک از مدل های دستگاه را خریداری کنید. برخی از قابلیت های دستگاه های فیش پرینتر برای مصارف شما کارایی ندارند؛ به این ترتیب خرید دستگاه های خیلی پیشرفته برای برخی مصارف مانند هدر دادن هزینه است. به همین خاطر با بررسی نیازهای خود و ارزیابی قابلیت های دستگاه خرید خود را انجام دهید. 

3- در زمینه خرید دستگاه های فیش پرینتر باید حتما قیمت خرید این محصولات را ارزیابی کنید. هر یک از مدل های فیش پرینتر با قیمت و هزینه به خصوصی خرید و فروش می شوند. در زمینه خرید آن ها باید میزان بودجه خود را مشخص کنید. 

4- برای خرید فیش پرینترها حتما به سرعت عمل دستگاه مورد نظر توجه داشته باشید. هدف اصلی از خرید و استفاده از فیش زن های حرفه ای امروزی افزایش سرعت عمل کارها در محیط های کاری و تجاری است. به همین خاطر باید این دستگاه ها را بر اساس میزان سرعتشان انتخاب کنید. 

5- میزان وضوح تصاویر نیز یک مولفه اساسی برای خرید فیش زن ها است. وضوح و رزولوشن ها دستگاه برای چاپ فیش های تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است. در زمان خرید دقت عملکرد دستگاه را ارزیابی کنید. 

انواع فیش پرینتر بر اساس ویژگی های منحصر به فرد

فیش پرینترها با ویژگی ها و مشخصه های مهمی عرضه می شوند که باید حتما به این موارد دقت داشته باشید. دسته بندی های متنوع این محصولات در بازارهای خرید و فروش با در نظر گرفتن این ویژگی ها انتخاب می شوند. پرینتر صدور فیش از نظر نوع بدنه، فناوری ساخت و بسیاری ویژگی های دیگر طبقه بندی می شوند. برای خرید هر نوع محصول باید حتما به ویژگی های فنی دستگاه ها دقت داشته باشید. برخی از مدل های پرطرفدار دستگاه های فیش زن به شرح زیر هستند:

فیش پرینتر جیبی

فیش پرینترهای جیبی یک محصول ایده آل در بازارهای فروش ایران محسوب می شوند که با اشغال کمترین میزان فضا در محل مورد نظر به کار می روند. دستگاه های جیبی پرینتر با فناوری های مدرن امروزی ساخته شده اند و از به روزترین تجهیزات فیش زن به شمار می روند. سرعت چاپ آن ها از برخی تجهیزات رومیزی پایین تر است. با این وجود استفاده از آن ها بسیار ساده تر از مدل های رومیزی است. این تجهیزات برای محیط های صنعتی کارایی خواهند داشت و بسیاری از نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می سازند. اتصال بی سیم این دستگاه ها به تلفن های همراه یکی از مهمترین مزایای آن ها به شمار می رود. 

ابعاد بسیار کوچک دستگاه های پرینتر جیبی سبب کاهش وزن این تجهیزات خواهد شد. با استفاده از آن ها ویزیتورهایی که دائما در میان کمپانی ها و شرکت ها در رفت و آمد هستند با سهولت بیشتری فاکتورهای فروش محصولات را صادر می کنند. دستگاه های فیش پرینتر جیبی بسیاری از مشکلات شرکت های امروزی را برطرف کرده اند و از چند برند تجاری عرضه می شوند. 

فیش پرینتر حرارتی قابل حمل یا فیش پرینتر سیار

دستگاه فیش زن حرارتی قابل حمل و سیار به شما کمک می کند بدون نیاز به فضای نصب و تعبیه دستگاه از قابلیت های دستگاه های صدور فیش استفاده کنید. دستگاه های فیش زن  به صورت کمری نیز تولید می شوند. در انبارهای امروزی از قابلیت های چاپ فیش زن های سیار برای این موارد استفاده می کنند. استفاده از آن ها با به کارگیری فناوری بلوتوثی یا وای فای مزایای بی شماری خواهد داشت که کار شما را ساده تر می کند. قیمت این فیش پرینترها به دلیل ابعاد کوچک دستگاه کمی به صرفه تر از مدل های رومیزی است و همین ویژگی خرید و فروش آن ها را برای مشتریان ساده تر می کند. 

فیش پرینتر سیار
فیش پرینتر سیار

قیمت فیش پرینتر فول پورت

در دنیای امروز پرینتر صدور فیش در مدل های تک پورت و فول پورت ارائه می شود که هر یک قابلیت های ویژه ای در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. شما می توانید انواع دستگاه های فول پورت را برای مصارف خاص و تخصصی به کار ببرید. نحوه اتصال این دستگاه ها تا حد قابل توجهی بر قیمت و هزینه آن ها تاثیر می گذارد. به همین خاطر در بازارهای فروش امروزی قیمت خرید پرینترهای تک پورت به صرفه تر از مدل های فول پورت است. 

دستگاه فیش زن تک پورت با استفاده از یو اس بی یا سریال به سیستم مورد نظر متصل می شوند. شما می توانید از این قابلیت ها برای تامین نیازهای خود در محیط های اداری و سازمانی که ده ها ماشین اداری به کار می روند، استفاده کنید. استفاده از پورت های usb و serial، lan و… در ساختار دستگاه های فول پورت یکی از مهمترین ویژگی های محصولات به شمار می رود. شما می توانید از این پورت ها برای اتصال به سیستم های کامپیوتری و دستگاه های مورد نظر خود استفاده کنید. 

استفاده از دستگاه های فول پورت برای فضاهایی مانند رستوران که از چند دستگاه در کنار هم استفاده می کنند مزایای بی شماری دارد. با حذف فاصله ها و اتصال وای فای چاپ و پرینت برگه های خرید و فروش مشتریان ساده تر می شود. 

فیش پرینتر وای فای دار یا فیش پرینتر وایرلس

دستگاه صدور فیش وایرلس یا وای فای با فناوری های اتصالی پیشرفته ای تولید می شوند. شما می توانید فیش پرینترهای وای فای دار را برای اتصال ساده تر به سیستم های کامپیوتری به کار ببرید. شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به فیش زن های وایرلس یا وای فای دار متصل شوید. فیش زن های وایرلس اغلب قیمت بیشتری دارند و از فناوری های مدرن امروزی در ساختار آن ها استفاده شده است. انواع آن ها به صورت بی سیم تجهیز و طراحی می شوند و آپشن های گوناگونی در ساختار آن ها تعبیه شده است. 

نصب فیش پرینتر با کابل شبکه

پرینتر صدور فیش با استفاده از کابل شبکه نیز به دستگاه های مورد نیاز شما در محیط های اداری و تجاری متصل خواهد شد. نصب فیش زن های کابل شبکه در محیط های اداری ریسک مشکلات وای فای و وایرلس را برای اتصال به دستگاه ها از بین می برد. البته اشغال فضا و ایجاد پیچیدگی به دلیل اتصال کابل در محیط محدودیت هایی به وجود می آورد. نصب دستگاه صدور فیش کمی پیچیده تر از سایر تجهیزات است. دستگاه های کابلی از گذشته تا به امروز در این حوزه مورد استفاده بوده اند و کاربری گسترده ای برای مصرف کنندگان به همراه دارند. 

فیش پرینتر لمسی

یکی دیگر از مهمترین دسته بندی های دستگاه فیش پرینتر، مدل های لمسی این تجهیزات هستند که با قابلیت تاچ قوی تولید و طراحی می شوند. مدل های لمسی از فناوری های پیشرفته ای برخوردار هستند که کارایی دستگاه را به شدت ارتقا می دهند. شما می توانید فیش زن های لمسی را به سهولت مورد استفاده قرار دهید. انتخاب تنظیمات دستگاه با استفاده از قابلیت های لمسی فیش زن ها بسیار ساده انجام می گیرد و سرعت عمل چاپ برگه ها را در محیط های تجاری و سازمانی به شدت افزایش می دهد. 

فیش پرینتر شارژی

فیش پرینترها در مدل های شارژی نیز عرضه می شوند که کارایی ویژه ای برای مصرف کنندگان به همراه دارند. مدل های شارژی بدون اتصال به کابل در محل مورد نظر به کار می روند. با هر بار شارژ دستگاه های فیش زن شارژی تا ساعت ها از قابلیت های آن ها استفاده خواهید کرد. این دسته بندی دستگاه های فیش زن با در نظر گرفتن نحوه اتصال آن ها به سیستم های کامپیوتری انجام می گیرد. قیمت خرید دستگاه های فیش زن شارژی بسته به برند سازنده آن ها متفاوت خواهد بود. 

فیش پرینتر بلوتوثی

دستگاه فیش پرینتر بلوتوثی در میان برترین محصولات موجود قرار می گیرند. مدل های بلوتوثی به شما کمک می کنند در سریع ترین بازه های زمانی به دستگاه های کامپیوتری، موبایل و… وصل شوید و اطلاعات مورد نیاز را چاپ کنید. فیش پرینتر های بلوتوثی با ابعاد مختلفی تولید و ارائه می شوند. شما می توانید دستگاه های پرینتر بلوتوثی را با ده ها آپشن کلیدی خریداری کنید. قیمت خرید هر یک از آن ها با هم متفاوت است و بسته به برند سازنده و آپشن های دستگاه مشخص خواهد شد. 

شما می توانید در این زمینه به کارشناسان فنی تیم فناوری برتر مراجعه کرده و با در نظر گرفتن نیازهای خود هر مدل را خریداری کنید. انتخاب و خرید دستگاه فیش پرینتر فروشگاهی، تجاری، اداری و… با ارزیابی نیازهای مصرف کنندگان انجام می گیرد. 

برچسب ها

5 1 رای
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.