پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

نحوه دانلود MP3 و فیلم ها از یوتیوب با استفاده از Y2mate

Y2mate.com یک ابزار آنلاین محبوب است که به شما امکان می دهد ویدیوها را از پلتفرم های مختلف مانند YouTube، Facebook، Vimeo و غیره دانلود کنید. این یک پلت فرم رایگان برای استفاده است که به شما امکان می دهد فیلم ها را با وضوح و فرمت های مختلف دانلود کنید.

برای MP3، بسیاری از کیفیت‌های صوتی مختلف مانند 128kbps، 320kbps، 64kbps، 96kbps، 192kbps و 256 kbps پشتیبانی می‌شوند. در همین حال برای ویدیوها، کیفیت‌های مختلف ویدیویی مانند 144p، 240p، 360p، 480p، 720p و 1080p وجود دارد. در این مقاله، نحوه استفاده از Y2mate.com و دانلود MP3 و ویدیوها را به راحتی بررسی خواهیم کرد.

همچنین بخوانید: چگونه موسیقی را از YouTube دانلود کنیم؟ راهنمای آسان برای دنبال کردن

نحوه دانلود MP3 با استفاده از Y2mate

مرحله ۱: Y2mate.com را در مرورگر وب خود با وارد کردن مستقیم آدرس وب یا جستجوی Y2mate.com در موتور جستجوی خود باز کنید.

How to Download MP3

مرحله ۲: روی «Youtube to MP3» در نوار بالای وب‌سایت Y2mate.com کلیک کنید.

مرحله 3: سپس، اکنون ویدیوی YouTube را در برگه دیگری در مرورگر وب خود که می‌خواهید به صورت MP3 دانلود کنید، باز کنید. و URL آن را از نوار آدرس کپی کنید. این معمولا در بالای مرورگر وب شما قرار دارد.

مرحله 3: به برگه Y2mate.com برگردید و یک فضای خالی با متن “جستجو یا چسباندن پیوند در اینجا” را مشاهده خواهید کرد. URL کپی شده را در این فضا جایگذاری کنید و روی دکمه “شروع” واقع در کنار آن کلیک کنید.

paste youtube video url to extract audio شکل>

مرحله 4: هنگامی که وب‌سایت پردازش URL شما را به پایان رساند، فهرستی از گزینه‌های کیفیت صوتی موجود را مشاهده خواهید کرد. کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه “دانلود” در کنار آن کلیک کنید. پس از کلیک بر روی دکمه “دانلود”، دانلود ویدیوی شما شروع می شود. پس از تکمیل دانلود، فایل MP3 در دستگاه شما ذخیره می شود.

Download Audio from Youtube videos

همچنین بخوانید: 6 بهترین رایگان تبدیل آنلاین YouTube به Mp4

نحوه دانلود فیلم ها از Y2mate

مرحله 1: Y2mate.com را در مرورگر وب خود با وارد کردن آدرس وب به طور مستقیم یا جستجوی Y2mate.com در موتور جستجوی خود باز کنید.

How to Download Videos from Youtube

مرحله ۲: بعد، ویدیو را در برگه دیگری در مرورگر وب خود که می‌خواهید دانلود کنید باز کنید و URL آن را از نوار آدرس کپی کنید. این معمولا در بالای مرورگر وب شما قرار دارد.

مرحله 3: به برگه Y2mate.com برگردید و یک فضای خالی با متن “جستجو یا چسباندن پیوند در اینجا” را مشاهده خواهید کرد. URL کپی شده را در این فضا جای‌گذاری کنید و روی دکمه «شروع» واقع در کنار آن کلیک کنید.

مرحله 4: هنگامی که وب‌سایت پردازش URL شما را به پایان رساند، فهرستی از قالب‌های ویدیویی و گزینه‌های کیفیت موجود را مشاهده خواهید کرد. فرمت و کیفیت فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه “دانلود” در کنار آن کلیک کنید. پس از کلیک بر روی دکمه “دانلود” فیلم شروع به دانلود می کند. پس از دانلود کامل، ویدیو در دستگاه شما ذخیره می شود.

همچنین بخوانید: نحوه دانلود ویدیوهای YouTube در iPhone؟

نحوه استفاده از YouTube Converter در Y2mate:

How to convert Youtube videos

می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را تبدیل کنید و آنها را در هر قالب دلخواه مانند Mp4، 3Gp و موارد دیگر دانلود کنید.

مرحله 1: Y2mate.com را در مرورگر وب خود با وارد کردن آدرس وب به طور مستقیم یا جستجوی Y2mate.com در موتور جستجوی خود باز کنید.

مرحله ۲: در نوار بالای وب‌سایت Y2mate.com، روی «YouTube Converter» کلیک کنید. این یک وب سایت جدید اختصاص داده شده به YouTube Converter را باز می کند.

مرحله 3: سپس، ویدیوی یوتیوب مورد نظر را در برگه دیگری در مرورگر وب خود که می‌خواهید تبدیل و دانلود کنید، باز کنید. حالا URL آن را از نوار آدرس کپی کنید. این معمولا در بالای مرورگر وب شما قرار دارد. حتی می توانید عناوین ویدیوها را از نوار جستجو جستجو کنید.

مرحله 4: به برگه Y2mate.com برگردید و یک فضای خالی با متن “جستجو یا چسباندن پیوند در اینجا” را مشاهده خواهید کرد. URL کپی شده را در این فضا جای‌گذاری کنید و روی دکمه «شروع» واقع در کنار آن کلیک کنید.

مرحله 5: هنگامی که وب‌سایت پردازش URL شما را به پایان رساند، فهرستی از قالب‌های ویدیویی موجود مانند mp4، 3gp و موارد دیگر را خواهید دید. فرمت مورد نظر برای تبدیل و دانلود را انتخاب کنید و روی دکمه “دانلود” در کنار آن کلیک کنید. پس از کلیک بر روی دکمه “دانلود”، دانلود ویدیو/صوت شما شروع می شود. پس از تکمیل دانلود، فایل در دستگاه شما ذخیره می شود.

توجه: این فقط با Youtube کار می‌کند.

همچنین بخوانید: چگونه مشترکین بیشتری در یوتیوب به دست آوریم؟

نکته سریع برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

How to quickly download youtube videos

یک ترفند مفید دیگر برای دانلود ویدیوهای YouTube این است که حتی می‌توانید «pp» را بعد از کلمه «Youtube» در URL وارد کنید. با این کار، می‌توانید ویدیوها و فایل‌های mp3 را به روشی سریع‌تر دانلود کنید، زیرا بلافاصله وب‌سایت را به Y2mate.com هدایت می‌کند و فهرستی از فرمت‌های ویدیویی موجود و گزینه‌های کیفیت را به شما نشان می‌دهد. فرمت و کیفیت فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه “دانلود” در کنار آن کلیک کنید. پس از کلیک بر روی دکمه “دانلود” فیلم شروع به دانلود می کند. پس از دانلود کامل، ویدیو در دستگاه شما ذخیره می شود.

Y2mate.com یک ابزار راحت و آسان برای دانلود ویدیوها از پلتفرم های مختلف مانند YouTube، Facebook، Vimeo و غیره است. با پیروی از این مراحل ساده، می توانید به راحتی MP3/ویدئوهای مورد علاقه خود را دانلود کنید و در هر زمان و هر مکان آفلاین به آنها گوش دهید/مشاهده کنید.

منبع cashify

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا