پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزششبکه های اجتماعی

نحوه ارسال تصاویر با کیفیت HD در واتساپ

ارسال تصاویر با کیفیت HD در واتساپ – تمامی تصاویر در واتساپ به صورت پیش فرض با کیفیت استاندارد ارسال می شوند.

واتس اپ گزینه جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران امکان می دهد عکس ها و ویدیوها را با وضوح بالا ارسال کنند. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه انجام می شود.

واتساپ به عنوان یکی از رایج ترین برنامه ها برای پیام رسانی استفاده می شود. با کمک واتساپ می توانید تصاویر، فیلم ها، یادداشت صوتی، مخاطبین، موقعیت مکانی و همچنین اسناد را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.  با این حال، برنامه متعلق به  متا  تصاویر را فشرده می کند و از این رو اکثر کاربران روش های دیگری را برای انتقال تصاویر با کیفیت بالا انتخاب می کنند.  همانطور که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در یک پست فیس بوک اعلام کرد، واتساپ اکنون برای حل این مشکل، امکان اشتراک گذاری تصاویر HD را از طریق چت های خود فراهم کرده است.

این ویژگی برای اولین بار در ژوئن امسال در نسخه بتا آزمایش شد. همچنین لازم به ذکر است که تصاویر HD در مقایسه با تصاویر غیر HD، داده و ذخیره سازی بیشتری مصرف می کنند.

دریافت‌کنندگان عکس/فیلم‌های HD یک برچسب HD را در گوشه تصویر می‌بینند که نشان می‌دهد نسخه با کیفیت بالاتری دریافت کرده‌اند و همه رسانه‌های با وضوح بالا تحت رمزگذاری سرتاسر واتساپ محافظت می‌شوند.

نحوه ارسال تصاویر HD در چت در واتساپ

برای دسترسی به این ویژگی، ابتدا واتساپ را به آخرین نسخه آپدیت کنید، سپس این مراحل را دنبال کنید. (توجه: اگر گزینه HD شرح داده شده در زیر را نمی بینید، این قابلیت هنوز در منطقه شما فعال نشده است.)

  1. در یک چت، روی دکمه دوربین ضربه بزنید .
  2. یک تصویر یا ویدیو را از کتابخانه رسانه خود برای ارسال انتخاب کنید.
  3. روی دکمه HD  واقع در بالای صفحه، سمت چپ سایر ابزارهای ویرایش تصویر/فیلم ضربه بزنید.
  4. کیفیت HD را در پنجره بازشو  انتخاب کنید، سپس روی Done ضربه بزنید .
  5. روی دکمه ارسال  ضربه بزنید .
عکس های hd واتساپ 1
5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا