پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

نحوه ایجاد کانال واتساپ در 6 مرحله

اگر برای شما هم سوال باشد که چگونه می توان در واتساپ  کانال ایجاد کرد، این مقاله از کارینت را از دست ندهید!

کانال واتساپ

کانال قابلیت جدیدی هست که اخیرا به پیامرسان واتساپ اضافه شده است قابلیتی که شباهت زیادی به کانال های تلگرام دارد.خوب است ابتدا در مورد دلایلی که ممکن است شما را به ایجاد کانال در واتساپ تشویق کند، صحبت کنیم.

اهمیت ایجاد کانال در واتساپ :

  1. اپلیکیشن واتساپ یکی از سریع ترین اپلیکیشن هایی است که می توانید به آن دسترسی داشته باشید و وجود کانال های مورد علاقه شما بدون نیاز به ورود به بقیه پلتفرم های رسانه های اجتماعی، در صورت نیاز سریع به اطلاعات، در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند.
  2. از طریق یک کانال واتساپ، اگر صاحب محصولی هستید که می خواهید تبلیغ کنید، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. به جای ایجاد بیش از یک گروه برای تعداد معینی از اعضا می توانید یک کانال ایجاد کنید. کانالی برای رسیدن به یک هدف با تعداد اعضای بیشتر و از یک مکان بدون نیاز به انتشار محصولات خود در بیش از یک گروه.
  3. اگر صاحب محتوا هستید، کانال واتساپ به دلیل حضور مداوم کاربران اپلیکیشن به دلیل ارتباط آن با کار و زندگی شخصی بیشتر از سایر اپلیکیشن های موجود، بیان نظرات خود را به صورت مستمر برای شما آسان تر می کند.

چگونه می توانم در کانال های جدید واتساپ عضو شوم؟

  • روی کانالی که می خواهید بپیوندید کلیک کنید.
  • اکنون محتوای کانال را به وضوح در مقابل خود خواهید یافت و در بالای صفحه گزینه دنبال کردن (Follow) را پیدا خواهید کرد، روی آن کلیک کنید.نحوه ایجاد کانال واتس اپ در 6 مرحله 1
  • اکنون می‌توانید اعلان‌هایی را که از کانال به شما می‌آیند، با اجازه دادن به آن‌ها یا با نادیده گرفتن اعلان‌ها در صورتی که باعث ناراحتی شما شوند، کنترل کنید.

چگونه کانال های واتساپ را جستجو کنیم؟

  1. از قسمت کانال ها در واتساپ گزینه Find Channels را انتخاب کنید، در اینجا واتساپ به شما این امکان را می دهد که کانالی را که می خواهید در آن مشترک شوید با نام آن جستجو کنید، سپس پس از دسترسی به کانال همان مراحل قبلی را انجام دهید.

اکنون به بخش دیگری می رویم که با عضویت در کانال های موجود فاصله دارد و آن این است که شما یک کانال واتساپ ایجاد می کنید که از طریق آن می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، خواه صاحب محتوا باشید یا صاحب محصولی که می خواهید. تبلیغ یا ایده ای که می خواهید درباره آن با مخاطب صحبت کنید.

برای ایجاد یک کانال جدید واتساپ:

  • اطمینان حاصل کنید که برنامه واتساپ شما به آخرین نسخه به روز شده است تا بتوانید یک کانال واتساپ جدید ایجاد کنید.
  • از قسمت کانال ها در واتس اپ روی علامت + کنار کانال ها کلیک کنید.
  • روی ایجاد کانال کلیک کنید.
  • دستورالعمل های مربوط به کانال خود را پیدا خواهید کرد، پس از مطالعه دقیق آنها روی ادامه کلیک کنید.
  • نام کانال و توضیحات آن را بنویسید و تصویر مناسب آن را تا تکمیل اطلاعات مورد نیاز قرار دهید.
نحوه ایجاد کانال واتس اپ در 6 مرحله 3
  • پس از کلیک بر روی ایجاد کانال، کانال شما به هر شکلی که قصد استفاده از آن را دارید آماده استفاده خواهد بود.

همچنین می‌توانید همین مراحل را روی دستگاه خود در نسخه وب برنامه انجام دهید، که از طریق آن می‌توانید به راحتی یک کانال ایجاد کنید بدون اینکه محدود به در دسترس قرار دادن آن فقط در تلفن خود باشید.

برخی از ویژگی هایی که کانال های واتساپ در صورتی که صاحب کانال هستید در اختیار شما قرار می دهند:

  1. همانطور که قبلا ذکر کردیم، برخلاف گروه های واتساپی که محدودیت تعداد اعضا دارند در کانال ها شما محدود به تعداد ممبر خاصی نیستید، بلکه هر تعداد ممبر، هر تعداد که باشد، می توانند در کانال شما عضو شوند.
  2. برای حفظ حریم خصوصی شما، اعضای کانال نمی توانند به داده های مالک کانال دسترسی داشته باشند. نام و شماره مالک کانال به هیچ عضوی نشان داده نمی شود.
امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا