پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

متا سطوح بدون آگهی پولی را برای فیس بوک و اینستاگرام اعلام می کند

یک ضرب‌المثل قدیمی وجود دارد که «اگر برای محصول پولی پرداخت نمی‌کنید، پس شما محصول هستید» و متا اکنون به کاربران در اروپا کنترل بیشتری بر روی داده‌های خود بدون هدف‌گذاری تبلیغات در فیس‌بوک و اینستاگرام در ازای یک هزینه ماهانه.

Meta announces paid ad-free tiers for Facebook and Instagram

کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام در اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اقتصادی اروپا و سوئیس اکنون می‌توانند 9.99 یورو در ماه برای وب و 12.99 یورو در ماه در iOS و Android پرداخت کنند و به آنها تبلیغ دهند. -تجربه رایگان در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی. این هزینه‌های ماهانه تمام حساب‌های مرتبط فیس‌بوک و اینستاگرام متعلق به یک کاربر را تا تاریخ 1 مارس 2024 پوشش می‌دهد. پس از آن، تجربه بدون آگهی در هر حساب پیوندی اضافی، 6 یورو در ماه در وب و 8 یورو هزینه دارد. ماه در iOS و اندروید. تجربه پشتیبانی از تبلیغات همچنان برای کاربران در هر دو پلتفرم در دسترس خواهد بود.

این گزینه برای مردم برای خرید اشتراک بدون تبلیغات، الزامات تنظیم‌کننده‌های اروپایی را متعادل می‌کند و در عین حال به کاربران حق انتخاب می‌دهد و به Meta اجازه می‌دهد به خدمات رسانی به همه افراد در اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس ادامه دهد. در حکم خود، دیوان دادگستری اتحادیه اروپا (CJEU) صریحاً تشخیص داد که یک مدل اشتراک، مانند آنچه که ما اعلام می کنیم، یک شکل معتبر از رضایت برای یک سرویس تبلیغاتی است.

نوشته های مشابه

بیانیه مطبوعاتی متا در مورد تعهدش به حفظ امنیت اطلاعات کاربرانش و مطابق با مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) و قانون بازارهای دیجیتال (DMA). DMA در ماه مه قابل اجرا شد و فیس بوک را به عنوان یک دروازه بان می داند، یعنی یک پلت فرم دیجیتال بزرگ که خدمات اصلی را در دسته شبکه های اجتماعی ارائه می کند و متا را مجبور می کند تا از 6 مارس 2024 به تعهدات و ممنوعیت های مقررات پیروی کند. لیست ممنوعیت های DMA شامل یک ممنوعیت است. در ترکیب داده‌های جمع‌آوری‌شده از دو سرویس مختلف متعلق به یک شرکت و ردیابی کاربران خارج از سرویس اصلی پلتفرم آنها.

منبع

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا