پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

لازم نبود زیاد منتظر بمانیم: Diablo IV به زودی در Steam منتشر خواهد شد

همانطور که در سرویس Valve، کمتر از دو ماه از انتشار بازی تیراندازی تیم اشتراک‌افزار Overwatch 2 در Steam می‌گذرد با عجله دومین بازی از Blizzard Entertainment، بازی نقش آفرینی فانتزی Diablo IV است.

 Image source: Steam

منبع تصویر: Blizzard Entertainment

اعلام شده است که Diablo IV در steam در حال حاضر در 17 اکتبر. قیمت نسخه اعلام نشده است (احتمالاً از 70 دلار شروع می شود)، اما صفحه شامل توضیحات نسخه های استاندارد، گسترده و کامل است.

کاربران برای بازی Diablo IV از طریق Steam همچنان به یک حساب Battle.net نیاز دارند. نسخه Steam از قابلیت متقاطع، دستاوردها و لیست دوستان، از جمله امکان دعوت دوستان به بازی، و همچنین دک Steam پشتیبانی می‌کند.

Diablo IV همزمان با انتشار در Steam منتشر خواهد شد فصل دوم بازی – “فصل خون”. این یک زنجیره جستجوی جدید، توانایی های خون آشام مرگبار، پنج رئیس برای مرحله آخر بازی و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

در داستان، شکارچیان خونین ارباب تاریکی از سایه ها بیرون آمده اند و به فانی ها حمله می کنند. بازیکنان باید از طریق دخمه های Sanctuary، خونخواران را ردیابی کنند، اریس شکارچی خون آشام باتجربه را استخدام کنند، و شبکه ای از توطئه ها را کشف کنند.

Diablo IV در تاریخ 6 ژوئن برای PC (Battle.net)، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series عرضه شد

روزنامه نگاران گیمر رایانه‌های شخصی هشدار می‌دهد که راه‌اندازی Diablo IV در Steam به‌خاطر دنبال کردن مسیر Overwatch 2، که طبق گفته کاربران این سرویس، در عرض چند روز به بدترین بازی تبدیل شد، در خطر است.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا