پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

قلم دیکشنری MIJIA شیائومی با قیمت 699 یوان (96 دلار) به فروش می رسد.

Xiaomi قبلاً قلم فرهنگ لغت MIJIA را معرفی کرده بود. در ابتدا تحت تامین مالی جمعی با این حال، این دستگاه اکنون برای خرید در چین با قیمت 699 یوان، تقریباً معادل 96 دلار در دسترس است. این ابزار هوشمند دارای یک اسکنر به کمک لیزر است که ترجمه‌های عکس‌های چند خطی و تمام صفحه را به‌طور موثر ضبط و اسکن می‌کند و آنها را برای اهداف مختلف به متن تبدیل می‌کند.

حتما ببینید: Xiaomi بخارشوی 12 لیتری هوشمند Mijia برای پیش‌سفارش در چین با قیمت 269 یوان (37 دلار)

قلم دیکشنری MIJIA شیائومی مجهز به دوربینی است که می‌تواند کل پاراگراف‌ها را ثبت کند. کاربران می توانند متن و عکس ها را با برنامه های دیگر برای ویرایش، چاپ و اشتراک گذاری در دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، صفحه نمایش نازک به کاربران امکان می دهد پیش نمایش متن گرفته شده را به طور موثر مشاهده کنند.

این قلم دارای یک میکروفون دوگانه برای قابلیت ضبط بهتر است و الگوریتم‌های کاهش نویز هوش مصنوعی آن ترجمه صوتی پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند. از ترجمه زبان بین زبان های مختلف، از جمله انگلیسی، چینی، ژاپنی، کره ای، روسی، آلمانی و غیره پشتیبانی می کند.

شیائومی ادعا می‌کند که دستگاه به 99 درصد موفقیت در تشخیص متن OCR انگلیسی و چینی دست یافته است.

علاوه بر این، قلم دیکشنری Xiaomi MIJIA دارای پشتیبانی داخلی برای بیش از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی است که از فرهنگ لغت‌هایی مانند دیکشنری انگلیسی-چینی پیشرفته Oxford، Kingsoft PowerWord و چندین فرهنگ لغت زبان چینی محلی دیگر طراحی شده است.

این قلم اکنون از طریق JD.com به قیمت 699 یوان.

مرتبط:

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا