پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعیویدیو

قابلیت استوری به پیام رسان سیگنال اضافه شد

سیگنال هم قابلیت استوری را به پیام رسان خود اضافه کرده و حالا کاربران می توانند عکس ها، ویدیوها و نوشته های خود را استوری کنند.

این استوری ها مثل بقیه اپ ها تنها برای 24 ساعت قابل مشاهده هستند. استوری ها هم مثل چت ها از رمزنگاری End to End بهره می برند و حتی سیگنال هم نمی تواند محتوای آن ها را ببیند.

استوری های سیگنال در تب مستقل Stories نمایش داده می شوند و به طور پیش فرض تمام کسانی که شماره آن ها را دارید، تمام کسانی که تا بحال با آن ها حرف زدید (حتی اگر شماره آن ها را سیو نکرده باشید) و تمام کسانی که درخواست آن ها را قبول کردید، می توانند استوری های شما را ببینند. علاوه بر این امکان به اشتراک گذاری یک استوری تنها با اعضای یک کانال هم وجود دارد.

اما سیگنال نسبت به بقیه اپ ها دو ویژگی متمایز برای استوری هاش دارد: اولی قابلیت عدم ارسال پیام مبنی بر دیدن استوری توسط شما هست بنابراین با فعال کردن این قابلیت، مثل پیام ها، می توانید استوری ها را بدون اینکه صاحب استوری متوجه شود تماشا کنید.

دومی برای کسانی هست که از استوری کلا خوششون نمیاد و این افراد می توانند بخش استوری را به طور کامل غیرفعال کنند و با انجام اینکار عملا پیامرسان سیگنال آن ها دیگر بخش استوری نخواهد داشت و با نسخه قبلی سیگنال تفاوتی نخواهد داشت.

5/5 - (3 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا