پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

فناوری: Google Pixel 8a در تصاویر فاش شده ظاهر می شود

این موضوع توسط سلطان القحطانی نوشته شده است – گوگل اخیرا نازل شد نسل از Pixel 8 سری پرچمدار در سطح جهانی. انتظار می رود که شرکت نسخه متوسط هزینه ازرا اعلام خواهد کرد > دسته متوسط برای Pixel 8 پرچمدار.

چه کسی احتمال دارد که می رسد تلفن Pixel 8a در بعدی بعدی به عنوان جانشین به Pixel 7a در سالانه کنفرانس توسعه دهندگان I/O . و اکنون، قبل از ماه از راه اندازی، اولین بار Pixel 8a Pixel 8a در عکس‌ها لو رفت به ما نگاهی نگاهی در دستگاه .

Pixel 8a Pixel 8a گوشه های دارد بیشتر تقریبا از همه جنبه‌ها مقایسه‌شده در duo Pixel 8 قدیمی‌تر. و به نظر می رسد هم بعدی تلفن دارای عرض تا ارتفاع طول و عرض پایین مقایسه با تلفن Pixel 7a.

حفظ پانل با پل افقی با شیار روی شکل یک قرص حاوی دو حسگر دوربین. و از جلو، Pixel 8a شامل سوراخ سوراخ در وسط . به عنوان می توان توجه داشتن ضخیم پایین ضخیم<.>

گفته می شود صفحه نمایش دارد اندازه 6.1 اینچ، از جایی که ابعاد گفته می‌شود Pixel 8a Pixel 8a اندازه‌ها 152.1 x 72.6 x 8.9 میلی‌متر.

حاوی گوشی هوشمند همچنین روشن دکمه کنترل صدا و دکمه روشن/خاموش روشن سمت راست سمت در حالی که چپ لبه حاوی یک شیار برای یک کشو سیم کارت. دارای پایین قسمت دستگاه روشن درگاه USB-C و بلندگوها صدا استریو . تایید می‌کند بالایی تلفن همچنین دارای آنتن وسیع محدوده و هدفون گوش.

در ماه آگوست از این بازگشت Google دارای نام نمادین “Akita” پلتفرم اندازه گیری عملکرد منتظر Geekbench. این بود انتظار می رود که این این است Pixel 8a.

فهرست نازل شد پایین کم سرعت نسخه Tensor G3 SoC جفت شده با حافظه تصادفی (RAM) ظرفیت 8 گیگابایت با سیستم اندروید 14 خارج از جعبه.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا