Article

فروش یوزرنیم در Fragment برای تمام کاربران تلگرام ممکن شد!

از امروز امکان فروش نام کاربری (یوزرنیم) تلگرام از طریق سایت Fragment برای تمام کاربران فعال شد و از این پس هر کسی می تواند در این پلتفرم اقدام به فروش نام کاربری تلگرام خود کند. برای فروش نام کاربری در Fragment، باید ابتدا بوسیله حساب تلگرام خود وارد شوید...

Device Slider

از امروز امکان فروش نام کاربری (یوزرنیم) تلگرام از طریق سایت Fragment برای تمام کاربران فعال شد و از این پس هر کسی می تواند در این پلتفرم اقدام به فروش نام کاربری تلگرام خود کند.

برای فروش نام کاربری در Fragment، باید ابتدا بوسیله حساب تلگرام خود وارد شوید و سپس کیف پول TON (tonKeeper) خود را لینک کنید. در مرحله بعد، اولین پیشنهاد را ارائه می دهید که حراج از آن قیمت شروع می شود. حداقل قیمت پیشنهاد 10 تون است.

دانلود کیف پول تون:

Unknown app
Unknown app
Developer: Ton Apps Limited
Price: Free

در وب سایت Fragment، در بخش «نام های کاربری من» می توانید همه نام های کاربری تان را ببینید.

توجه داشته باشید که فروش نام کاربری مسدود شده در حراج ممکن نیست.

کارمزد سایت Fragment شامل 5 درصد قیمت معامله + 5 تون است.

توجه ! (بروزرسانی فرگمنت )

????پلتفرم فروش آیدی های تلگرام (فرگمنت) قوانینش رو تغییر داده و حالا بدون نیاز به پول دادن و ضرر احتمالی، می تونید آیدی هاتون رو به حراج بزارید.
تا پیش از این برای به حراج گذاشتن ایدی هاتون نیاز بود حداقل مبلغی که برای حراجی مدنظرتون هست رو در کیف پول رمزارزتون داشته باشین و اون رو به عنوان اولین پیشنهاد خرید به حساب تلگرام منتقل کنید.
ولی حالا دیگه نیاز به اینکار نیست و میتونین ایدی هاتون رو به صورت مجانی و با هر مبلغی که مایل هستین، بدون نیاز به وجود اون مبلغ در حراجی قرار بدین.
بدین صورت اگر کسی ایدی شمارو خریداری نکرد، پولی از دست نمیدین و ضرر نمیکنین.
برای به حراج گذاشتن ایدیتون مثل گذشته فقط کافیه اکانت تلگرام و کیف پول رمزارز Tonkeeper رو به پلتفرم فروش ایدی fragment.com متصل کنید. بعد از اون به ادرس fragment.com/convert برین و دکمه Place an auction رو بزنید. بعد از اون حداقل مبلغ لازم برای خرید رو وارد میکنید.
بعد از اون منتظر میشید تا خریداری پیدا بشه و اولین پیشنهاد خرید رو وارد کنه، در اون صورت حراجی شروع میشه و تا یک هفته پذیرای پیشنهادات خواهد بود و در انتهای حراجی ایدی به بالاترین پیشنهاد منتقل خواهد شد و مبلغ خریداری شده منهای 5 درصد به حسابتون واریز میشه.
تا وقتی هم که خریداری پیدا نشه، هر وقت که بخواید میتونید حراجی رو کنسل کنید و ایدیتون رو از حراج بردارین و در صورت تمایل اون رو با مبلغ دیگه ای برای حراج قرار بدین. ولی در صورتی که اولین پیشنهاد خرید صورت بگیره دیگه امکان کنسل کردن حراجی وجود نخواهد داشت.

همچنین می توانید ویدیوی زیر رو ببینید تا بیشتر در رابطه با فروش یوزرنیم در تلگرام اطلاعات کسب کنید :)

منبع ویدیو

شاید براتون سوال باشه !

4.9/5 - (20 امتیاز)

26 پاسخ

  1. نمیشه که ، من الان چند تا آیدی تو تلگرامم ادد کردم این آیدیها رو توی سایت fragment میاره ولی موقع فروش میگه This username can’t be placed on auction at the moment.
    چند ساعت یا چند روز باید از ادد کردن اون آیدی به تلگراممون بگذره تا بتونیم بفروشیمش ؟

    1. سلام وقت خوش. در حال حاضر فقط نام‌های کاربری که از A تا Q شروع می‌شوند قابل خرید و فروش هستند. اگر سعی کنید نامی را که هنوز در حراج نیست را دریافت و یا بفروشید، یک خطای پیش فرض به شما نمایش داده می شود.

    2. نکته اول ابنکه شما اصلا به سوال من جواب ندادین
      نکته دوم اینکه خودتون دارین حرف خودتنو نقض میکنین
      میگین اسم هایی که با A تا Q شروع میشه رو فقط میتونین بفروشین و بخرین
      بعدش میگین اگه سعی کنین اسم هایی که تو حراج نیست رو بفروشین رو خطا میده
      چرا باید آیدی که اولش u داره رو ساختم نتونم بفروشم ؟

    3. دوست گرامی من پاسخ شما رو دادم یوزرنیم شما طبق حرف خودتون با U شروع میشه و در بازه A تا Q نیست به همین علت امکان فروش ندارید !
      (A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z)

    4. سلام من الان بخام یوزر نیم بفروشم باید پول بزارم چقد باید بزارم تو کیف پول تا بتونم بفروشم

    5. من 10 تا آیدی ساختم هم u داره اولش و هم حروفهای دیگه مثل e ، a و f
      الان 5 روز میگذره و هنوز همون پیغام This username can’t be placed on auction at the moment رو میده
      چند روز باید بگذره تا بتونم بفروشمشون ؟

  2. سلام برای فروش آیدی در تلگرام باید پول بدیم؟ چقد باید پول بدیم میشه اینو بگید چون من ثبت کردم گفت پرداخت چطوری قضیه

    1. درود به شما دوست عزیز????
      شما ابتدا باید یک قیمت پیشنهادی برای یوزرنیم خودتون اعلام کنید (حداقل مبلغ پیشنهادی 10 تون هست) سپس به عنوان اولین خریدار مبلغ فوق را از طریق کیف پول تون خود نزد پلتفرم فریگمنت به امانت گذاشته تا پس از پایان مزایده در صورتیکه خریداری برای یوزنیم شما پیدا شد مبلغ پیشنهادی اولیه به شما بازگردانده شود. توجه داشته باشید در صورتیکه هیچ خریداری برای خرید یوزرنیم تان پیدا نشود پلتفرم فرگمنت 5 درصد پورسانت و 5 تون از مبلغی که امانت گذاشته اید کم کرده و مابقی را به حساب شما واریز می کند! امیدوارم جواب سوالتون رو گرفته باشید :)

    2. درود متشکرم پاسخ مبهم بود جسارتا من الان برای پیشنهاد پونصد دلاری برای آیدی خودم چقد باید کیف پول شارژ کنم آیا باید همون ده تون رو شارژ کنم در کیف پول یا باید به میزان مبلغی که قصد فروش یوزرنیم دارم داخل کیف پول تون بریزم

    3. باید به اندازه ی همون میزان مبلغی که قصد فروش دارید (500 دلار ) کیف پول Tonخودتون رو شارژ کنید و روی آیدی تون اولین پیشنهاد خریدو به این مبلغ ثبت کنید .

    4. اگر من بخام 1000 دلار آیدی خودمو بفروشم باید 1000 دلار تو ولت بزارم بفروشم خوب فروش مگه پول لازم داره برای خرید معمولا پول باید بزاریم؟

  3. سلام محمد جان
    بله برای فروش باید پول به امانت بزارید جزو قوانین پلتفرم فرگمنته!

  4. آخر جواب سوال منو ندادین
    من چند تا آیدی 10 روز پیش ساختم که با A و O شروع میشن
    هنوز داره ارور This username can’t be placed on auction at the moment میده
    چند روز دیگه باید صبر کنم تا بتونم بفروشمون ؟

    1. سلام در قسمت پرسش و پاسخ پلتفرم فرگمنت گفته ارور «This username can’t be placed on auction at the moment» چهار علت می‌تواند داشته باشد:
      1. رمز دوم برای اکانت‌تان تعریف نکردید
      2. به اندازه کافی این یوزرنیم دست شما نبوده است
      3. این یوزرنیم از یک اکانت به اکانت دیگر منتقل شده
      4. تلگرام دلایلی دارد که معتقد است شما ممکن است بد و غیراخلاقی عمل کنید

    2. اگر در زمان قرار دادن مزایده با پیام «This username can’t be placed on auction at the moment» مواجه شدید، دلیلش اینکه باید 15 روز از زمان ساخت یوزر نیم بگذره

    3. با سلام آیا یوزره بن‌بست و بقیت الله دارای ارزش میباشد

    4. سلام و درود
      هر یوزری رو که بتوان در فرگمنت فروخت طبیعتا ارزشمنده متها برخی ایدی ها مخاطب خاصی دارن و ممکنه دیرتر به فروش بروند. سعی کنید آیدی های کوتاه و تا حد ممکن عام رزرو کنید تا بتوانید علاوه بر کسب سود بهتر از فروش، سریع تر آن ها را به فروش برسانید.

    1. سلام و درود خدمت شما ????
      در حال حاضر ویژگی مذکور در نسخه بتا اندروید تلگرام موجوده و مشخص نیست این قابلیت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت یا کاربران پریمیوم و یا کاربرانی که از طریق فرگمنت آیدی خریداری کرده اند.

      یوزرنیم تلگرام

      اما در نسخه بتا اندروید از طریق منوی «settings» سپس «edit profile» و در زبانه Username می توانید تمام یوزرنیم های خود را مشاده کرده و چندین یوزرنیم را برای یک حساب کاربری فعال کنید و یا ترتیب آن ها را تغییر دهید.

  5. ممنون از پاسختون، الان بنده یک یوزرنیم رو در فرگمنت قرار دادم برای مزایده ولی بالای یوزرنیم نوشته شده موجود ولی برخی از یوزنیم ها نوشته حراج و برخی هم برای فروش، می خواستم دلیلش رو بدونم ؟ البته مبلغی هم پرداخت نکردم.

    1. متسافانه درباره این موضوع اطلاعاتی ندارم. ولی در صورت کسب اطلاعات بیشتر اونو با شما درمیون میزارم :)

  6. سلام وقت بخیر
    بعداز اینکه آیدی به فروش رفت چطور میتونم اون مبلغ رو به ریال تبدیل کنم و به حساب بانکیم واریز کنم؟

    1. درود به شما????
      از طریق صرافی های معتبر ایرانی می تونید تتر رو به ریال تبدیل کنید :)

  7. سلام من تقریبا ۴۰ تا ایدی خوب دارم که میزارم تو‌سایت
    ولی متاسفانه مینویسه در دسترس
    برای بعضی ایدی ها مینویسه در حراج برا بعضی ها برای فروش
    وای من ایدی خودمو هم در قسمت حراج و هم در قسمت فروش سرچ میکنم نمیاره در ضمن کیف پول من. شارژ نداره

    و فقط وقتی میخوام بفروشم ایدی رو. برای من به حراج گذاشتن میاره برای فروش و چیزی نمیاد

    این در دسترس ینی چی. چکار کنم بره برای فروش

    1. سلام اطلاعاتی در اینباره در قسمت راهنمای فرگمنت موجود نیست منتها طبق بررسی های صورت گرفته حدس میزنم زمانیکه آیدیتان را برای فروش ثبت کردید ابتدا باید مدت زمانی بگذرد تا در فرگمنت فهرست شود و در دسترس قرار بگیرید سپس پس از فهرست شدن در پنل کاربریتان قابل رویت هست. زمانیکه شما درخواست فروش آیدی تان را ثبت می کنید لیبل فروش برای ان درج می شود تا زمانیکه اولین خریدار پیشنهاد خرید ارسال کند و لیبل آن به حراج تغییر می کند و 7 روز فرصت تا پایان مزایده آغاز می شود :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـــطالب بیشتر ...

More Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
28 مرداد 1403