پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

فروش برندهای برتر جهانی داکت اسپلیت (جی پلاس،بویمن، هایسنس و ….) در مایسا

داکت اسپلیت، همچون کولرهای گازی، به عنوان نسل جدیدی از سیستم‌های تهویه در بازار حضور دارند. با این تفاوت که قابلیت خنک کردن و گرم کردن چند اتاق را به صورت همزمان دارند.این سیستم از دو بخش اصلی تشکیل شده است: هواساز (یونیت داخلی) و کندانسور (یونیت خارجی). هواساز دارای بخش‌های مختلفی از جمله فیلتر، دینام و کویل است، در حالی که کندانسور شامل کمپرسور، فن، و پروانه می‌شود.

یکی از موارد حیاتی در داکت اسپلیت، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید است. این موضوع مستقیماً بر قیمت و کارایی دستگاه‌ها تأثیر می‌گذارد. عوامل مانند دستگاه‌های تهویه داخلی و خارجی نیز بر روی قیمت و عملکرد این سیستم‌ها تأثیرگذار هستند. توجه به نوع واحد داخلی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

تفاوت نصب داکت اسپلیت در محیط داخلی ساختمان با کولرهای گازی، از جهت زیبایی و جلوه محیط بسیار موثر است. در داکت اسپلیت، یونیت داخلی به صورت توکار در سقف نصب می‌شود که باعث می‌شود در زیبایی محیط تأثیر چشمگیری داشته باشد.

کاربردها و ویژگی‌های داکت اسپلیت

داکت اسپلیت به دلیل توانایی خنک کردن و گرم کردن چند اتاق به صورت همزمان، برای محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم در محیط‌های رزیدنسی، تجاری و حتی فضاهای صنعتی کارآمدی بسیاری دارد. یکی از مزایای بارز داکت اسپلیت، کارایی بالا و بهره‌وری انرژی است. این سیستم با استفاده از فن‌ها و تکنولوژی‌های مدرن، توانایی کاهش مصرف انرژی را دارد که این امر به توجه به مسائل محیط زیستی بسیار حیاتی است. 

در دنیای امروز، داکت اسپلیت‌ها با سیستم‌های کنترل هوشمند همراه شده‌اند. این امکان را به کاربر می‌دهند که از راه دور، به کنترل دما و هوای محیط خود دسترسی داشته باشند و این ویژگی به کاربران احساس راحتی و کنترل بیشتری می‌دهد. داکت اسپلیت با نصب توکار در سقف، در معرض دید نمی‌آید و این امر به جلوه زیبایی و استایل محیط کمک می‌کند. علاوه بر این، فضای بیشتری را برای دکوراسیون و طراحی فراهم می‌کند. 

در نتیجه، داکت اسپلیت به عنوان یکی از گزینه‌های جذاب در دنیای تهویه، با توجه به ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردش، به طور گسترده در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود و جایگاه ویژه‌ای در بازار دارد.

داکت اسپلیت جی پلاس (G plus)
داکت اسپلیت جی پلاس (G plus)

فروش برندهای برتر جهانی داکت اسپلیت در مایسا

گروه تهویه مطبوع مایسا یکی از منابع برتر فروش داکت اسپلیت در بازار است. این مجموعه به عنوان یک مرجع معتبر، محصولاتی از برندهای معتبر مانند ، داکت اسپلیت بویمن (Baumen) ، هایسنس و بسیاری دیگر را به مشتریان ارائه می‌دهد.گروه تهویه مطبوع مایسا با ارائه خدمات صادقانه و به موقع به مشتریانش افتخار می‌کند. این مجموعه نه تنها محصولات با کیفیت ارائه می‌دهد، بلکه اطمینان از پشتیبانی مستمر و حرفه‌ای را نیز به مشتریان خود تضمین می‌کند.برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات و خدمات ارائه شده توسط این مجموعه، می‌توانید به وب‌سایت مایسا به آدرس https://maysa-co.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 87700962-021  تماس بگیرید

تفاوت بین داکت اسپلیت و کولر گازی

در واقع می توان گفت، داکت اسپلیت ها که به نام دیگر اسپلیت های کانالی نیز شناخته می شوند، نسل جدید کولرگازی ها یا همان اسپلیت های معمولی هستند.. این دو دستگاه در سرریز عملکرد سرمایشی به شدت به هم شباهت دارند ولی در واقع تفاوت‌های بسیاری در کاربردها و ویژگی‌های آن‌ها وجود دارد. در هر دو دستگاه، گاز مبرد در سیکل تبرید چرخش می‌کند تا سرمایش مورد نیاز برای فضا فراهم شود.

در داکت اسپلیت، مایع خنک کننده ابتدا درون یونیت داخلی چرخش می‌یابد و پس از خنک شدن فضا، تبخیر می‌شود. سپس کمپرسور گاز مبرد را فشرده و دوباره به شکل مایع تبدیل می‌کند.داکت اسپلیت و کولرهای گازی تنها در روش خنک کردن هوا شباهت دارند. اما از نظر عملکرد گرمایشی، مشخصات ظاهری و نحوه کانال‌کشی، تفاوت‌های چشمگیری وجود دارد. داکت اسپلیت‌ها در انواع مختلفی مانند سقفی، سقفی کانالی و کاستی تولید می‌شوند.

یونیت داخلی آن‌ها در داخل سقف نصب می‌شود. اما یونیت داخلی کولرهای گازی معمولاً در دیواری، ایستاده، پرتابل یا پشت پنجره‌ای طراحی می‌شوند و در داخل اتاق قرار می‌گیرند. شما در سایت فروشگاهی تهویه مطبوع مایسا می توانید انواع داکت اسپلیت های برند های مطرح دنیا مانند داکت اسپلیت آکس AUX دا…. را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

داکت اسپلیت بویمن (Baumen)
داکت اسپلیت بویمن (Baumen)

تفاوت بین داکت اسپلیت اینورتر و معمولی

اصلی ترین قطعه ی موجود در اسپلیت های کانالی کمپرسور است که کیفیت و عملکرد آن تأثیر چشمگیری در کارایی و عملکرد سیستم دارد. داکت اسپلیت اینورتر و مدل‌های معمولی با یک دیگر در کمپرسور تفاوت‌های مهمی دارند که باید آنها را به‌دقت بررسی کنیم. در اسپلیت‌های کانالی اینورتر دار، کیت اینورتر بر روی کمپرسور نصب می‌شود که وظیفه تنظیم مداوم دور موتور را دارد. در واقع، موتور این دستگاه با دور متغیر فعالیت می‌کند. 

هنگامی که دمای اتاق به حد تنظیم شده توسط کاربر می‌رسد، موتور دستگاه به‌جای خاموش شدن، دور خود را به‌طور خودکار کاهش می‌دهد. با تغییر دما، دور موتور دوباره افزایش می‌یابد. این عملکرد باعث صرفه‌جویی چشمگیر در مصرف برق می‌شود. استفاده از اینورتر در اسپلیت‌های کانالی مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال با توانایی تنظیم دور موتور به‌صورت هوشمندانه، مصرف برق به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد که در نهایت به صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی منجر می‌شود. 

عملکرد بهتر کمپرسور باعث کاهش نویز و صدا در حین کارکرد می‌شود که این امر برای راحتی کاربران بسیار حائز اهمیت است. به دلیل کاهش فشار و سیکل‌های زیاد روی کمپرسور، دوام و عمر مفید این دستگاه‌ها افزایش می‌یابد.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا