پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

شمارش معکوس برای آنر پلی 50 پلاس با 12 گیگابایت رم و باتری بزرگ!

Honor شمارش معکوس را برای مدل جدید 5G مقرون به صرفه خود یعنی Play 50 Plus آغاز کرده است. این شرکت با اشتراک‌گذاری ویژگی‌های کلیدی دستگاه از طریق یک پوستر، کاربران را قبل از عرضه در 10 اکتبر کنجکاو کرد.

مشخصات Honor Play 50 Plus

طبق تصویر پوستر، Honor Play 50 Plus دارای طراحی با حاشیه های نازک و دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش است. احتمالاً دارای یک پنل LCD است که حسگر اثرانگشت به صورت فیزیکی در کناره آن تعبیه شده است.

Honor تأیید کرده است که این تلفن دارای دو بلندگوی استریو خواهد بود. در پشت، تنظیمات دوربین دوگانه به صورت عمودی وجود دارد. این گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. تلفنی که در پوستر دیده می شود آبی با الگوهای موج دار است و دارای یک جزیره دوربین نقره ای است. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه دارای طراحی دو رنگ خواهد بود.

Play 50 Plus دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که کدام چیپست این گوشی هوشمند را تامین می کند، اما از اتصال 5G پشتیبانی می کند. انرژی آن توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی تامین می شود.

Honor Magic Vs2 release date announced!

تاریخ انتشار Honor Magic Vs2 اعلام شد!

Honor که عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو را دارد، می‌خواهد با مدل Magic Vs2 قدرت خود را افزایش دهد.

اگرچه مشخصات کامل هنوز اعلام نشده است، به نظر می رسد Play 50 Plus یک گوشی بلندپروازانه 5G در بازار میان رده است. راه اندازی 10 اکتبر احتمالاً جزئیات بیشتری را در مورد عملکرد، نرم افزار و قیمت نشان می دهد.

Play 50 Plus نسخه جدید Play 40 خواهد بود که سال گذشته معرفی شد و از چیپست Dimensity 700 بهره می برد.

پس نظر شما در مورد این خبر چیست؟ می توانید نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا