پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سری OneUI 6.1 و Galaxy S24 با هوش مصنوعی دو برابر می شوند

سامسونگ از چیپست Exynos 2400 با بهبود عملکرد هوش مصنوعی 14.7 برابری رونمایی کرد و ما انتظار داریم که اولین پلتفرم را با سری Galaxy S24 شاهد باشیم. بر اساس افشاگر Ice Universe، SoC بزرگترین به‌روزرسانی از نظر هوش مصنوعی با «ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید» و یک دستیار مجازی «قوی‌تر از Bixby» خواهد بود.

افشاگر ادعا کرد که Samsung Galaxy S24 تمرکز بیشتری روی هوش مصنوعی خواهد داشت. این سری OneUI 6.1 را با دستیار مجازی بیکسبی بسیار بهبود یافته و “بزرگترین به روز رسانی هوش مصنوعی در تاریخ” معرفی می کند.

Samsung to market Galaxy S24 as an AI phone

تلفن‌های هوشمند Galaxy S24 دارای یک پردازنده گرافیکی جدید Xclipse 940 خواهند بود که باید ردیابی پرتوهای تلفن همراه را برای بازی‌هایی که با این ویژگی توسعه داده شده‌اند ارائه دهد. این تراشه احتمالاً بر اساس یک فرآیند جدید +LPP 4 نانومتری ساخته شده است و دارای یک CPU 10 هسته‌ای است که اولین آن Cortex-X4 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز است.

چنین سرعت‌هایی، همراه با فضای ذخیره‌سازی LPDDR5X RAM UFS 4.0 و مودم جدید Exynos 5300، بدون شک سری گلکسی اس 24 را به طرز چشمگیری سریع‌تر می‌کند، اما باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم تا بدانیم در مقایسه با آن چه جایگاهی دارد. همتایان.

منبع

منبع: Gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا