پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سری گلکسی اس 22 سامسونگ اکنون رابط کاربری One UI 6 را دریافت می کند

سامسونگ نقشه راه را برای بیش از 30 گوشی معرفی کرد که در آینده نزدیک One UI 6 دریافت خواهند کرد و گلکسی های پرچمدار بعدی S22 بودند. ما می توانیم Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra اکنون این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند که مبتنی بر Android 14 است و حجم آن 3.1 گیگابایت است.

تغییر برای Samsung Galaxy S22 Ultra

تغییراتی که سامسونگ با نسخه میان‌افزار S908BXXUDWK4 ایجاد کرد (بسته به نسخه S22 ممکن است چند حرف اول متفاوت باشد) طراحی مجدد Quick Panel، رابط اعلان‌ها، ویجت پخش‌کننده رسانه جدید و شکلک‌های بیشتر است. همچنین سبک‌های ساعت جدیدی برای صفحه قفل و همچنین گزینه‌های قرارگیری و اندازه بیشتری وجود دارد.

مالکیانی که اعلان را دریافت نکرده‌اند و خواهان به‌روزرسانی هستند، باید به تنظیمات مراجعه کرده و سپس بر روی به‌روزرسانی نرم‌افزار کلیک کرده و سپس روی دانلود و ضربه بزنید. نصب. این دومین آپدیت اصلی سیستم عامل پس از اندروید 13 است که در اوایل سال 2023 وارد سری S22 شد. اگر سامسونگ به وعده خود عمل کند، باید شاهد دو به روز رسانی سیستم عامل دیگر باشیم – اندروید 15 در سال 2024 و اندروید 16 در سال 2025.

نوشته های مشابه

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا