سرویس و خدمات سونی تهران

سرویس و خدمات سونی تهران – اگر به‌دنبال آگاهی از هزینه تعمیر تلویزیون سونی خود در تهران هستید و یا قصد دارید دستگاه تازه خریداری شده خود را راه‌اندازی کنید، می‌توانید از نمایندگی این محصول کمک بگیرید. سرویس و خدمات سونی تهران، نصب و راه‌اندازی اولیه یا تعمیر وسایل شما...

sponsor

سرویس و خدمات سونی تهران

سرویس و خدمات سونی تهران – اگر به‌دنبال آگاهی از هزینه تعمیر تلویزیون سونی خود در تهران هستید و یا قصد دارید دستگاه تازه خریداری شده خود را راه‌اندازی کنید، می‌توانید از نمایندگی این محصول کمک بگیرید. سرویس و خدمات سونی تهران، نصب و راه‌اندازی اولیه یا تعمیر وسایل شما را توسط افراد ماهر و با استفاده از ابزار تخصصی انجام می‌دهد؛ زیرا در غیر این صورت احتمال ایجاد آسیب بیشتر به دستگاه شما بسیار زیاد است. بنابراین بهتر است از نمایندگی معتبر شرکت درخواست کنید تا مشکل را بررسی کرده و آن را خیلی زود برطرف کند. در ادامه به بیان توضیحاتی درباره خدماتی که شرکت سونی در تهران به مشتریان خود ارائه می‌کند، می‌پردازیم.

اصلی‌ترین قطعات تلویزیون

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که تلویزیون از چه قطعاتی ساخته شده است؟ و اینکه هر کدام از این قطعات چه وظایفی بر عهده دارند؟ اصلی‌ترین قطعات تلویزیون که ممکن است دچار خرابی شده و نیاز باشد از متخصصان سرویس و خدمات تهران کمک بگیرید عبارت‌اند از:

پنل یا صفحه نمایش

یکی از مواردی که جهت تعمیر تلویزیون باید با آن آشنا شوید، پنل یا صفحه نمایش است. این قطعه بسیار آسیب‌پذیر و گران‌قیمت است و در سه نوع پنل IPS ، پنل TN و پنل VA وجود دارند. در بیشتر موارد هزینه تعمیر یا تعویض پنل بسیار بالا است. به همین دلیل بسیاری از افراد جهت تعمیر تلویزیون، توصیه می‌کنند به مرکز سرویس و خدمات سونی تهران مراجعه و از نمایندگی این محصول کمک بگیرید.

مین‌برد (Mainboard)

یکی دیگر از مواردی که جهت تعمیر تلویزیون باید با آن آشنا شوید، مین‌برد است که از اصلی‌ترین قطعات محسوب می‌شود. این قطعه درواقع مغز تلویزیون است و در مرکز قرار گرفته است. جهت تعمیر این قطعه باید بدانید که ورودی و خروجی صدا و تصویر، پردازشگر تلویزیون، پورت یو اس پی و حافظه رم، همگی در این قسمت یعنی روی برد قرار دارند. با اختلال این بخش، عملکرد تلویزیون به‌کلی مختل می‌شود، پس بهتر است در این صورت از نمایندگی سرویس و خدمات سونی تهران بخواهید که دستگاه شما را مانند روز اول تعمیر کند.

برد تغذیه (powerb board)

قطعه دیگری است که تغذیه برق بخش‌های مختلف تلویزیون از آن تأمین می‌شود، برد تغذیه است. عملکرد برد تغذیه به این گونه است که ولتاژ ورودی را پس از گرفتن نویز‌ها به ولتاژ جریان مستقیم تبدیل می‌کند تا برای مدارهای داخلی تلویزیون قابل استفاده شود. چنانچه این قسمت دچار مشکل شده و برق‌رسانی به‌درستی انجام نشود، دستگاه مختل می‌شود.

سرویس و خدمات سونی
سرویس و خدمات سونی

شایع‌ترین خرابی‌های تلویزیون‌ها

برای انجام تعمیرات تلویزیون مارک سونی توصیه شده است که از متخصصین نمایندگی تعمیرات تلویزیون یا همان سرویس و خدمات سونی تهران کمک بگیرید. زیرا آن‌ها فنون و اطلاعات کافی در رابطه با تعمیر را در اختیار داشته و تمام تلاش خود را برای تعمیر تلویزیون و تحویل به‌موقع به شما به‌کار می‌گیرند. در ادامه جهت معرفی و بررسی برخی از علت‌های خرابی تلویزیون با ما همراه باشید.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

اگر تلویزیون با وجود داشتن صدا، تصویر ندارد، مشکل از بک‌لایت آن است که باید توسط متخصص برطرف شود. برای تشخیص دقیق‌تر این مشکل با یک چراغ قوه کوچک روی صفحه تلویزیون نور بتابانید و مشاهده کنید که آیا تصویر کم رنگی دیده می‌شود یا خیر؟ اگر تصویر کم ‌رنگ دیده شد، ایراد از بک لایت است واگر هیچ تصویری دیده نشد ایراد از پنل تلویزیون است که باید تعمیر یا تعویض گردد. این مشکل بیشتر در تلویزیون‌های LED شایع است.

تلویزیون روشن شده و بعد از چند ثانیه تصویر قطع می‌شود

یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، سوختن لامپ‌های برد است. عامل دیگر که موجب قطع ناگهانی تلویزیون می‌شود، خراب بودن کابل HDMI است. وظیفه برد، ارسال دستورات لازم به قطعات مختلف تلویزیون و عملکرد درست آن‌ها است. آسیب به این قطعه باعث از کار افتادن تلویزیون و قطع تصویر می‌شود. ازجمله مشکلات دیگری که سبب روشن و خاموش شدن تلویزیون می‌شود عبارت‌اند از: نوسان برق، ایراد پیدا کردن مین‌برد و خرابی کابل‌ها است.

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

انجام فرایند تعمیر تلویزیون سونی باید توسط افراد ماهر و متخصین این کار و همچنین با استفاده از ابزار تخصصی صورت بگیرد. سونی را بهترین برند تلویزیون می‌دانند و دلیل این برتری، کیفیت بالا و طرفداران زیاد این شرکت است. این تلویزیون به تکنولوژی رابط هوشمند مجهز بوده و دارای خروجی صدای دیجیتال است. تعمیر این تلویزیون کار هر کسی نیست و در صورت خرابی بهتر است به مرکز سرویس و خدمات سونی تهران مراجعه کنید.

تلویزیون سونی
تلویزیون سونی

نمایندگی سونی در تهران

در صورت خرابی تلویزیون برند سونی، باید از تعمیرکار آن وسیله و همچنین سرویس و خدمات سونی تهران کمک بگیرید؛ چرا که آن‌ها مهارت و اطلاعات کافی را جهت تعمیر یا نصب کلیه وسایل داشته و با یک تماس به آدرس شما آمده و کار شما را پیش می‌برند. این افراد در همه زمینه‌ها آموزش لازم را دیده‌اند و به کلیه مشکلات محصولات این برند آگاهی دارند؛ پس بهتر است برای دریافت نتیجه مطلوب، کار را به آن‌ها بسپارید. در این مقاله سعی بر آن بود که کلیه خدمات سونی که در تهران ارائه می‌شود را بررسی و ارائه کنیم تا در صورت مواجه شدن با مشکل از این مطالب بهره بگیرید.

لینک منبع: https://sony-service-center.ir/repair-tv-sony-south-tehran

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.