پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سرمایه گذاری جمعی پانل خانه هوشمند شیائومی از 299 یوان (41 دلار) شروع می شود.

شیائومی از اولین صفحه کنترل مرکزی دیواری خود با نام مستعار رونمایی کرد. پنل خانه هوشمند شیائومی با برخی ویژگی های بی نظیر. این صفحه نمایش و سوئیچ های هوشمند را در اندازه کوچک و با قیمت مقرون به صرفه 299 یوان (41 دلار) به ارمغان می آورد. تحت کمپین تامین مالی جمعی، این پنل با قیمت تخفیفی از طریق شیائومی یوپین در دسترس است. در غیر این صورت، قیمت آن 239 یوان است که تقریباً معادل 45 دلار است.

حتما ببینید: Xiaomi Mijia Magnetic چراغ مطالعه اکنون با قیمت 69 یوان برای تامین مالی جمعی در دسترس است

چندین محصول هوشمند وجود دارد که شیائومی در چند سال گذشته راه اندازی شده است تا توده ها را به خود جلب کند. این پنل خانه هوشمند جدید شیائومی یکی دیگر از پنل های هوشمند است که می توان آن را در جعبه 86 بدون هیچ تغییری تنظیم کرد. پانل خانه هوشمند شیائومی با سه دکمه فیزیکی شامل یک صفحه نمایش لمسی 3.23 اینچی است که کنترل همه دستگاه‌های متصل از جمله زیردستگاه‌های دارای مش بلوتوث را ارائه می‌دهد.

این دستگاه می تواند بیش از 5500 دستگاه هوشمند و 100 دستگاه فرعی بلوتوثی را که از دروازه بلوتوث مش پشتیبانی می کنند، کنترل کند. همچنین از اتصال دستگاه های هوشمند با تمام سفارشی سازی ها و صحنه های هوشمند هوشمند شخصی سازی شده پشتیبانی می شود.

پنل خانه هوشمند شیائومی در صورت قطع ارتباط با شبکه کار می کند، ورودی لمسی مستقیم همیشه در دسترس است. همچنین گزینه ای برای استفاده از پیام های صوتی از طریق کنترل صوتی XiaoAI وجود دارد. می توان از آن برای تنظیم آلارم و اجرای عملیات در دستگاه های هوشمند استفاده کرد. و غیره

علاقه‌مندان می‌توانند پنل خانه هوشمند شیائومی را با قیمت 299 یوان (~41 دلار) از وب سایت Xiaomi YouPin . در گزینه های رنگ سفید و خاکستری موجود است.

مرتبط:

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا