پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ فروش S Pen Creator Edition خود را با قیمت 99 دلار در ایالات متحده آغاز کرد

سامسونگ اکنون برترین قلم S خود را به قیمت 99.99 دلار در ایالات متحده به فروش می رساند. S Pen Creator Edition، که از زمان معرفی آن در اروپا به فروش می رسد، چند پیشرفت قابل توجه نسبت به سایر مدل های S Pen دارد.

برای شروع، هم برای طراحی و هم برای نوشتن، بزرگ‌تر و راحت‌تر است. از 4096 سطح حساسیت فشار (همانند قلم S Pen S23 Ultra) پشتیبانی می‌کند اما برای تجربه بهتر طراحی، زاویه شیب 60 درجه را اضافه می‌کند.

The S Pen Creator Edition
The S Pen Creator Edition

S Pen Creator Edition

S Pen Creator Edition از گوشی‌های گلکسی سامسونگ از Galaxy Note 10 و بالاتر و همچنین از کل سری Galaxy S پشتیبانی می‌کند، اگرچه سری Galaxy Z Fold پشتیبانی نمی‌شود (زیرا به نوک جمع شونده نیاز دارد).

این قلم می‌تواند به صورت مغناطیسی به کناره‌های مدل‌های Galaxy Tab S متصل شود و بدون باتری است، به این معنی که نیازی به شارژ ندارد.

Samsung starts selling its S Pen Creator Edition for $99 in the US

یک دکمه در کنار S Pen Creator Edition وجود دارد که برای کارهای مختلف در برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود. این قلم همچنین دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب (بر خلاف قلم S Pen موبایل دارای رتبه IP68).

Samsung starts selling its S Pen Creator Edition for $99 in the US

S Pen Creator Edition با قیمت 99.99 دلار، بین Apple Pencil 129 دلاری و Apple Pencil USB-C اخیراً 79 دلاری رونمایی شده است، اگرچه کاتالوگ چشمگیر برنامه های iPad به عنوان یک مزیت بزرگ برای قلم کوپرتینویی است.

منبع

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا