پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ «عصر جدیدی از هوش مصنوعی گلکسی» را اعلام کرد که با تماس ترجمه زنده هوش مصنوعی شروع می شود

بی‌تردید هوش مصنوعی شعار سال است (متشکرم، ChatGPT!) و سامسونگ تصمیم گرفته است که نمی‌خواهد از بیایید هوش مصنوعی همه چیز را در همه جا انجام دهیم بازی. بنابراین امروز اعلام شد که “عصر جدیدی از Galaxy AI در راه است”.

معنای آن چیست؟ فقط یک مثال ذکر شده است و آن تماس با ترجمه زنده هوش مصنوعی است که حداقل از نظر تئوری دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. «به زودی»، کاربران «با جدیدترین تلفن هوشمند Galaxy AI» هر زمان که به آن نیاز داشته باشند، مترجم شخصی خواهند داشت. این در ویژگی تماس بومی ادغام می‌شود، بنابراین سامسونگ با افتخار اعلام می‌کند که “مشکل استفاده از برنامه‌های شخص ثالث از بین رفته است”.

ترجمه‌های صوتی و نوشتاری در زمان صحبت شما به‌صورت هم‌زمان ظاهر می‌شوند، و این همه در دستگاه اتفاق می‌افتد، بنابراین محتویات مکالمات شما هرگز از تلفنتان خارج نمی‌شوند. سامسونگ می‌گوید این کار باعث می‌شود که «تماس با فردی که به زبان دیگری صحبت می‌کند به سادگی روشن کردن زیرنویس‌ها هنگام پخش جریانی یک نمایش» باشد. البته اگر واقعاً همانطور که توضیح داده شد کار کند.

Samsung announces ''a new era of Galaxy AI'', starting with AI Live Translate Call

اکنون، ما قبلاً شنیده‌ایم که شرکت کره‌ای به‌شدت AI buzzword را برای راه‌اندازی سری Galaxy S24، انتظار می‌رود که در ۱۷ ژانویه رونمایی شود. این تقریباً تأییدیه سامسونگ بر این واقعیت است – “آخرین گوشی Galaxy AI” کسی؟

بنابراین خانم‌ها و آقایان، برای “Galaxy AI” آماده شوید. “Galaxy AI” چیست؟ به گفته خود سامسونگ، این یک “تجربه جامع هوش مصنوعی تلفن همراه است، که هم توسط هوش مصنوعی روی دستگاه توسعه یافته در سامسونگ و هم هوش مصنوعی مبتنی بر ابر، که دومی با “همکاری های باز با رهبران صنعت همفکر” آن را فعال کرده است.

این “تجربه روزمره تلفن همراه شما را با آرامشی که روی آن حساب می کنید از امنیت و حریم خصوصی Galaxy متحول می کند”، زیرا “هیچ شرکتی نمی تواند مانند Galaxy از پتانسیل هوش مصنوعی استفاده کند” – توجه داشته باشید، “Galaxy” یک برند است، یک شرکت نیست، اما اجازه دهید در چنین جزئیات مزاحم گیر نکنیم، درست است؟

اگر تعجب می کنید که چرا “کهکشان” در موقعیت منحصر به فردی برای “بهره گیری” از همه این پتانسیل مبهم است، به این دلیل است که این را دریافت کنید – “تنها کهکشان قدرت باز بودن را در کف دست شما قرار می دهد”. ظاهرا گوشی های دیگر وجود ندارند. یا انجام می دهند اما به هر دلیلی نمی توانند این قدرت باز بودن را در دستان شما قرار دهند. عجیب است.

بنابراین، «اوایل سال آینده می‌آید» (که گلکسی اس 24 دوباره اشاره می‌کند)، «هوش مصنوعی گلکسی ما را به دنیایی نزدیک‌تر می‌کند که در آن برخی از رایج‌ترین موانع ارتباط اجتماعی از بین می‌روند و ارتباطات آسان‌تر و بیشتر می‌شود. مولد از همیشه»، سامسونگ می‌گوید، و ما نمی‌دانیم که آیا این بدان معناست که بیکسبی به Galaxy AI تغییر نام خواهد داد. حدس شما در حال حاضر به خوبی حدس ما است، اما مطمئناً در ژانویه به این موضوع پی خواهیم برد، بنابراین سعی کنید “هوش مصنوعی دنیا و زندگی شما را برای بهتر شدن تغییر دهد”.

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا