پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ بیکسبی کریکت را در هند معرفی کرد

سامسونگ ویژگی جدیدی را برای دستیار دیجیتال خود بیکسبی در هند معرفی کرده است. این ورزش بیکسبی کریکت نام دارد و برای طرفداران کریکت در هند طراحی شده است، جایی که این ورزش از طرفداران زیادی برخوردار است.

Bixby Cricket به کاربران این امکان را می‌دهد تا امتیاز مسابقات کریکت را بررسی کنند و سایر به‌روزرسانی‌ها را از طریق تلفن‌های هوشمند یا تلویزیون‌های مجهز به Bixby دریافت کنند. کاربران می‌توانند از Bixby بپرسند «امتیاز چیست؟»، «جدول امتیازات جام جهانی را نشان بده» یا «بازی‌های آینده را به من نشان بده» تا پاسخی فوری با اطلاعات مرتبط دریافت کنند.

بیکسبی کریکت در تلفن هوشمند

سامسونگ با پلتفرم محتوای ورزشی Sportskeeda برای ویژگی بیکسبی کریکت همکاری کرد. در حال حاضر برای کاربران فعلی Bixby در دسترس است، که برای استفاده از آن نیازی به دانلود یا نصب چیزی ندارند.

بیکسبی کریکت در تلویزیون

Bixby Cricket نمی‌توانست در زمان مناسب‌تری توسط سامسونگ در هند معرفی شود زیرا دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان – که به عنوان کشوری دیوانه کریکت نیز شناخته می‌شود – در حال حاضر میزبان مسابقات جام جهانی کریکت مردانه ODI ICC 2023 است. فینال مسابقات در 19 نوامبر 2023 در احمدآباد بین هند و استرالیا برگزار می شود.

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا