پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

در اینجا بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه در مورد هدفون در ایالات متحده است

هنوز یک هفته دیگر تا جمعه سیاه باقی مانده است، اما پیشنهادات اولیه شامل طیف گسترده ای از هدفون ها با تخفیف های خوب است. ما بیشتر روی جوانه های TWS تمرکز کردیم، اما چند مدل روی گوش نیز وجود دارد.

با شروع سامسونگ، این شرکت در حال توسعه برنامه Shop Samsung خود است و تخفیف های انحصاری ارائه می دهد. Galaxy Buds FE قبلاً ارزان‌ترین در سری TWS سامسونگ بود، اما اکنون حتی بیشتر از آن. این جوانه های زیر 100 دلار دارای اتصال ANC و چند نقطه ای هستند و تا 6 ساعت زمان گوش دادن (با ANC روشن) را وعده می دهند.

توجه: هنگام دنبال کردن پیوندهای سامسونگ در زیر، از شما پرسیده می شود که آیا فروشگاه آنلاین را می خواهید یا برنامه فروشگاه سامسونگ را می خواهید. برای تخفیف‌های اضافی که در فروشگاه وب یافت نشد، برنامه را انتخاب کنید.

جایگزین این است که Galaxy Buds2 را تهیه کنید. اینها بسیار شبیه هستند، اما پشتیبانی از شارژ بی سیم برای کیس و صدای 360 برای جوانه ها را اضافه می کنند. مدل‌های FE دارای نوک بال‌هایی هستند که در گوش برخی افراد مناسب‌تر و مطمئن‌تر می‌شوند.

Galaxy Buds2 Pro با بلندگوهای دوگانه – توییتر + ووفر در هر جوانه، برشی بالاتر از خواهر و برادرشان است. آنها همچنین دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX7 هستند که نسبت به IPX2 اصلی که Buds2 و Buds FE ارائه می‌دهند اطمینان‌بخش‌تر است.

Pixel Buds Pro Google همیشه ارزان‌تر از Galaxy Buds2 Pro بوده است و این موضوع در مورد جدیدترین تخفیف‌ها نیز وجود دارد. اینها فقط دارای رتبه IPX4 هستند، اما از Buds2 بهتر است (و فقط 20 دلار بین آنها وجود دارد). جوانه های پیکسل نیز نسبت به جوانه های سامسونگ عمر باتری بهتری دارند.

Google Pixel Buds Series A گزینه ارزان‌تری است (نصف قیمت Buds Pro). با این حال، به جای استفاده از ANC، گوگل سعی کرد با Adaptive Sound هوشمندانه عمل کند، صدایی که سعی می‌کند به جای لغو نویز آن را بپوشاند و به خوبی کار نمی‌کند و صدا را تغییر می‌دهد – به اندازه کافی برای تماس‌ها خوب است، اما به‌طور محسوسی موسیقی را مخدوش می‌کند.

هنوز هم می‌توانید ارزان‌تر بروید – OnePlus Nord Buds 2 با فقط 30 دلار دارای ANC است (آنها قول می‌دهند تا 25 دسی‌بل نویز را کاهش دهند). بدیهی است که بهترین نیست، اما بیشتر از آن چیزی است که رقبا در این قیمت ارائه می دهند. آنها صدا، تأخیر و عمر باتری خوبی نیز دارند.

اگر ولخرجی کنید و 100 دلار خرج کنید، OnePlus Buds Pro 2 دارای ANC بسیار بهتری است و ما متوجه شدیم که آنها بسیار راحت هستند. آنها از کدک های LHDC و LC3 برای صدای با کیفیت بالا، به علاوه ترفندهای منظمی مانند صدای فضایی نیز پشتیبانی می کنند.

Sony WF-1000XM5 دارای قابلیت‌های خیره‌کننده‌ای برای حذف نویز است که بیشتر آن به لطف نوک‌های فوم گوش است. آنها همچنین از نظر فیزیکی کوچکتر از نسل XM4 هستند و حتی کیفیت صدای بهتری نسبت به آنها ارائه می دهند (و قبلاً بسیار عالی بودند).

زمان برای برخی از مدل های روی گوش فرا رسیده است. سونی WH-1000XM5 دارای ANC بهتری نسبت به مدل های قبلی خود است (البته در فرکانس های پایین به خوبی خوب نیست). توجه داشته باشید که هیچ مقاومتی در برابر آب روی آنها وجود ندارد.

Sony WH-1000XM4 قدیمی‌تر همچنان کیفیت صوتی و ANC عالی ارائه می‌دهد، همچنین طراحی لولای جدید در مدل XM5 به راحتی مدل قدیمی نیست. آن را با برچسب قیمت پایین‌تر ترکیب کنید و اینها ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشند.

در نهایت، یک جفت هدفون روی گوش مخصوص بازی. هر دو مدل سونی INZONE دارای یک میکروفون بوم هستند که با چرخاندن آنها از مسیر به طور خودکار بی صدا می شوند. هر دو می توانند از اتصال سیمی (در واقع H3 فقط سیمی هستند) برای کمترین تأخیر ممکن استفاده کنند. INZONE H9 همچنین دارای یک دانگل برای اتصال بی سیم با تأخیر کم است و می تواند به طور همزمان از طریق بلوتوث به دستگاه دیگری مانند تلفن شما متصل شود. هر دو H3 و H9 از صدای فضایی 360 پشتیبانی می کنند.

ممکن است از فروش واجد شرایط کمیسیون دریافت کنیم.

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا