پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزششبکه های اجتماعی

دانلود ویدیو از یوتیوب بدون فیلترشکن و با سرعت بالا

یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات کاربران ایرانی، دانلود ویدیو از یوتیوب است چرا که این پلتفرم در ایران فیلتر است و برای دانلود ویدیو از یوتیوب یا باید از فیلترشکن استفاده کرد و یا روش هایی که در این مقاله به آن اشاره شده است . اگر به دنبال راهی برای دانلود پرسرعت ویدیواز یوتیوب بدون قطع و وصلی های فیلترشکن و دردسرهای آن هستید این مقاله رو از دست ندهید و با ما همراه باشید.

بهترین سایت های رایگان دانلود ویدیو از یوتیوب:

1- SaveFrom.Net

این سایت یک سرویس عالی جهت دانلود سریع ورایگان ویدیوهای یوتیوب، است. برای استفاده از آن نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن URL (لینک) ویدیوی موردنظر و فشردن کلید اینتر است. در صورتیکه برای دانلود ویدیوها نخواستید مدام به این وب سایت مراجعه کنید می توانید افزونه کروم SaveFrome را نصب کنید.

ضمنا در این سایت می توانید کیفیت دانلود (360p،720p،1080p،2k،4k) ویدیو را هم مشخص کنید.

savefrom.net_ دانلود ویدیو از یوتیوب

GiveFast.Link یکی از بهترین دانلودرهای آنلاین ویدیو است که به شما امکان می دهد ویدیوهای یوتیوب را با بالاترین کیفیت و به صورت رایگان دانلود و ذخیره کنید. برای استفاده از این سایت نیاز به حساب کاربری و یا نصب نرم افزار نیست فقط کافیه URL ویدیو را وارد کرده و کلید اینتر را بزنید. درسرویس GiveFast.Link می توانید ویدیو را در فرمت ها، حجم ها و کیفیت های مختلف دانلود نمایید همچنین شما می توانید صدای ویدیو را هم به صورت جدا دانلود کنید.

ناگفته نماند این سرویس مختص دانلود ویدیو از یوتیوب نبوده و بوسیله آن می توانید ویدیوهای وب سایت هایی نظیر توییچ، اینستاگرام، توییتر و…. را هم دانلود نمایید.

5454- دانلود ویدیو از یوتیوب

3- 10convert.com

یکی از سایت های خوب دانلود ویدیو از یوتیوب 10convert است این سایت نسخه فارسی هم دارد و کار با آن بسیار راحت است. با استفاده از خدمات این وبسایت می توانید تمامی ویدیوهای مورد نظرتان را از یوتیوب بدون عضویت و فقط با یک کلیک دانلود کنید. 10convertامکان ذخیره ویدیو ها در کامپیوتر، گوشی و یا تبلت را با فرمت ها و کیفیت های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. حتی می توانید قبل از دانلود ویدیو آن را به صورت آنلاین نیز تماشا کنید.

232132 -دانلود ویدیو از یوتیوب

4- loader.to

اگر می خواهید ویدیوهای یوتیوب را به راحتی و پرسرعت درتلفن یا رایانه شخصی خود تبدیل و یا دانلود کنید، دانلودر آنلاین Loader.to همان چیزی است که نیاز دارید! این برنامه رایگان است و به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت خود و فقط با کپی پیست کردن لینک هر ویدیویی را از یوتیوب دریافت کنید. loader.to همچنین افزونه کروم نیز دارد که با نصب آن از مراجعه پیاپی به سایت برای دانلود هر ویدیو می توانید خلاص شوید.

133- دانلود ویدیو از یوتیوب

5- btclod.com

Btclod یک دانلود کننده مدرن و پیشرفته یوتیوب است که می تواند ویدیوهای YouTube را به صورت رایگان و سریع برایتان دانلود و تبدیل کند. یکی از ویژگی های جذاب و البته کاربردی این سایت دانلود بخشی از ویدیو است برای مثال شما نمی خواهید کل یک ویدیو 30 دقیقه ای را دانلود کنید و فقط صحنه ی 5 تا 10 دقیقه ویدیو را نیاز دارید بنابراین بوسیله این سایت کاربردی می توانید یک بازه ی زمانی تعیین کرده و ویدیوی کوتاه شده خود را دانلود نمایید.

sass- دانلود ویدیو از یوتیوب

6- snapsave.io

SnapSave.io یک دانلودر آنلاین یوتیوب است که به شما امکان می دهد ویدیوهای یوتیوب را با کیفیت بالا دانلود کنید: 1080p، 2k، 4k. هر ویدیوی یوتیوب را با فرمت mp3، .mp4 به سرعت با بالاترین کیفیت ذخیره و دانلود کنید.

پشتیبانی از دانلود هر ویدیوی یوتیوب در هر دستگاه: رایانه شخصی، تبلت، تلفن (آیفون، اندروید). دانلود ویدیوهای یوتیوب به صورت آنلاین در یک مرورگر وب، بدون نیاز به نصب نرم افزار.

ویژگی های کلیدی

  • آسان و سریع : استفاده از دانلودر یوتیوب ما بهترین راه برای دانلود هر ویدیوی یوتیوب با بالاترین کیفیت در چند مرحله آسان است.
  • دانلود ویدیوهای یوتیوب با کیفیت بالا : از دانلود ویدیوها از یوتیوب به دستگاه شما با بالاترین کیفیت پشتیبانی می کند: فول اچ دی، 1080p، 2k، 4k.
  • پشتیبانی از همه دستگاه‌ها : SnapSave از همه پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند، به راحتی ویدیوهای یوتیوب را در رایانه شخصی، تبلت، آیفون یا اندروید دانلود کنید.
  • پشتیبانی از همه فرمت ها : ما از تمام فرمت های ویدئویی و صوتی پشتیبانی می کنیم. می توانید ویدیوهای یوتیوب را به فرمت های MP3، 3GP، MP4، WMA، M4A، FLV، WEBM و MO و غیره تبدیل کنید.
  • دانلود نامحدود : SnapSave یک دانلودر رایگان یوتیوب است که می توانید بدون محدودیت ویدیوها را از یوتیوب دانلود و تبدیل کنید.
اسنپ سیو- دانلود ویدیو از یوتیوب

علاوه بر وب سایت های معرفی شده فوق، شما می توانید از ربات های تلگرام زیر نیز جهت دانلود ویدیو از یوتیوب استفاده کنید.

بهترین ربات های تلگرام برای دانلود ویدیو از یوتیوب :

1- benny_ytdlbot@

برای دانلود ویدیو از طریق این ربات تلگرامی کافیست لینک ویدیو را برایش ارسال کنید تا ربات در مدت چند ثانیه ویدیو را دانلود کرده و برای شما ارسال کند.

مزایا: اگر قصد دارید ویدیو یوتیوب مورد علاقه تان را در کانال تلگرام تان آپلود کنید بوسیله این ربات می توانید بدون آپلود مستقیم و مصرف اینترنت اینکار را انجام دهید. چرا که ربات ویدیو را از یوتیوب دانلود کرده و برایتان ارسال می کند. ضمنا صدای ویدیو را هم جداگانه می توانید دریافت کنید

محدودیت: به دلیل اینکه ربات ویدیوها را دانلود می کند بنابراین محدودیت حجم دانلود روزانه دارد به طوریکه در هر 24 ساعت هر کاربر فقط 5 گیگابایت سهمیه دارد.

w - دانلود ویدیو از یوتیوب

2- YtbDownBot@

بوسیله این ربات تلگرامی می توانید علاوه بر ویدیوهای یوتیوب، ویدیوهای وب سایت های مختلف را به راحتی دانلود کنید فقط کافیه لینک ویدیو را برای ربات ارسال کنید تا در مدت چندثانیه ویدیو را دانلود کرده ودر اختیارتان بگذارد.

مزایا : دانلود ویدیو از وب سایت های مختلف

محدودیت: ندارد

ی - دانلود ویدیو از یوتیوب

3-utubebot@

با فرستاندن لینک ویدیو برای این ربات، لیستی از کیفیت ها ی مختلف (360p، 720p و 1080p) ویدیو به همراه حجم آن برایتان نمایش داده می شود که متناسب با نیازتان می توانید انتخاب و دانلود کنید.

y - دانلود ویدیو از یوتیوب

4- youtubednbot@

این ربات از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و با ارسال لینک ویدیو یوتیوب، آن را به سرعت دانلود کرده و در اختیارتان می گذارد.

scr - y - دانلود ویدیو از یوتیوب

چرا یوتیوب گزینه ای برای دانلود مستقیم ندارد؟

youtube - دانلود ویدیو از یوتیوب

شاید براتون سوال باشه که چرا اصن یوتیوب مثل اکثر سایت های ویدیویی گزینه ای برای دانلود ویدیو نداره که ما اینقدر برای دانلود به دردسر بیافتیم و ابزارهای ثالث استفاده کنیم. خوب یکی از دلایلش سیاست جذب کاربربیشتر در یوتیوب پریمیوم و به طبع درآمد بیشتر هست. در نسخه پریمیوم یوتیوب گزینه دانلود مستقیم ویدیوها وجود داره و کاربر با پرداخت مبلغ مشخصی به صورت ماهانه میتونه علاوه بر اینکه تبلیغات یوتیوب رو غیرفعال کنه میتونه به صورت مستقیم نیز از یوتیوب دانلود کنه. ناگفته نمونه که گوگل برای تشویق کاربران به خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم به کاربران اجازه میده یک ماه به صورت کاملا رایگان و آزمایشی ازامکانات یوتیوب پریمیوم استفاده کنند :)

آیا برای دانلود ویدیوها نیاز به فیلترشکن یا vpn هست؟

در اکثر ابزارهایی که معرفی کردیم نیازی به وی پی ان برای دانلود نیست!

ابزارهای معرفی شده آیا برای پلتفرم خاصی هستند؟

خیر همه کاربران موبایل و کامپیوتر می توانند از ابزارهای معرفی شده در این مقاله استفاده کنند و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

جمع بندی :

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین سایت ها و ربات های تلگرامی رایگان جهت دانلود بدون دردسر و پرسرعت ویدیو ازیوتیوب رو بهتون معرفی کنیم امیدوارم براتون کاربردی باشه. اگر شما هم ربات یا سایت رایگانی می شناسید یا تجربه کار باهاش رو داشتید در قسمت نظرات بهمون بگید. ممنون از نگاه گرمتون، فعلن تا بعد????

4.9/5 - (108 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

61 دیدگاه

  1. With havin so much content do you ever run into any issues
    of plagorism or copyright violation? My site
    has a lot of completely unique content I’ve either
    written myself or outsourced but it seems a lot of it
    is popping it up all over the internet without my agreement.

    Do you know any techniques to help stop content from being stolen?
    I’d certainly appreciate it.
    با داشتن محتوای زیاد، تا به حال با مشکلی مواجه می شوید
    سرقت ادبی یا نقض کپی رایت؟ مکان من
    دارای بسیاری از محتوای کاملا منحصر به فرد است که من هم دارم
    نوشته شده خودم یا برون سپاری شده است، اما به نظر می رسد مقدار زیادی از آن است
    بدون موافقت من آن را در سراسر اینترنت پخش می کند.

    آیا تکنیکی برای جلوگیری از سرقت محتوا می دانید؟
    من قطعا آن را قدردانی می کنم.

  2. We are a gaggle of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website provided us with valuable information to work on. You have done a formidable activity and our whole group shall be grateful to you.
    ما مجموعه ای از داوطلبان هستیم و یک طرح جدید را در جامعه خود شروع می کنیم. وب سایت شما اطلاعات ارزشمندی برای کار در اختیار ما قرار داده است. شما فعالیت فوق العاده ای انجام داده اید و تمام گروه ما از شما سپاسگزار خواهند بود.

  3. As a Newbie, I am always exploring online for articles that can help me. Thank you
    به عنوان یک تازه کار، همیشه در حال جستجوی آنلاین مقالاتی هستم که می توانند به من کمک کنند. متشکرم

    1. سلام ممنون از محتوای بسیار خوبتون من یکی از استفاده کننده های یوتوب هستم من یه https://sageman.pet پت شاپ آنلاین سگ دارم و هر زمانی که میخواسم یه ویدو از یوتوب دانلود کنم به مشکل بر میخورم و خیلی توی تولید محتوا مشکل داشتم ممنونم واقعا از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا