پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت های جذاب از راه رسید!

‏پیامرسان تلگرام در اپدیت جدید خود ( 7 دسامبر2021 | 1400/09/16 ) قابلیت های جذابی را عرضه کرده که برای حریم خصوصی کاربران و کانال ها بسیار حائز اهمیت است.

ما در این مقاله شما را با این ویژگی های جدید آشنا می کنیم با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

ویژگی های آپدیت دسامبر تلگرام:

✔️ محافظت از محتوای گروه ها و کانال ها : از این پس مدیران کانال ها و گروه های تلگرامی می توانند با فعال کردن این قابلیت مانع ذخیره شدن محتوا، فروارد آن یا اسکرین شات گرفتن اعضا ( ممبرها) از محتوای کانال یا گروه خود شوند.

این ویژگی برای کانال ها یا گروه های اختصاصی و پولی می تواند به شدت کاربردی باشد.

‏ ✔️ امکان پیام دادن در گروه ها با عکس و آیدی کانال عمومی به جای حساب شخصی: از طریق این ویژگی می توانید به صورت ناشناس در گروه های مختلف پیام داده و حریم خصوصی تان را افزایش دهید. این قابلیت همچنین باعث معرفی کانال تان به دیگران می شود، چرا که کاربران با کلیک بر روی عکس تان در گروهی که پیام فرستادید به کانال شما ارجاع داده می شوند.

✔️ حذف پیام های چت شخصی در بازه زمانی خاص: از این پس می توانید به جای حذف همه پیام های یک چت شخصی یا انتخاب تک تک آن ها برای حذف، یک بازه ی زمانی خاص مشخص کنید و پیام های شخصی در آن بازه را حذف کنید.

‏ ✔️ تشخیص متن تصاویر در iOS 13 و بالاتر: تلگرام برای کاربران iOS، قابلیت تشخیص متن تصاویر را اضافه کرده است. بوسیله این قابلیت می توانید متن موجود در عکس ها را به راحتی و سریع استخراج کرده و کپی کنید. 

توجه : لیست زبان های پشتیبانی شده محدود به انگلیسی و چند زبان دیگر است و توسط اپل مدیریت می شود، بنابراین اضافه کردن زبان جدید مستلزم بروزرسانی های آینده سیستم عامل اپل خواهد بود.

‏ ✔️ مدیریت دستگاه های متصل به حساب شما: از طریق این ویژگی می توانید تعیین کنید که هر دستگاهی که به حساب کاربری شما دسترسی دارد اگر برای مدت خاصی فعالیتی نداشت، به طور اتوماتیک از لیست دستگاه های متصل به اکانت شما حذف شود.

‏ ✔️ تماس صوتی برای دریافت کد تایید تلگرام: علاوه برپیامک کد تایید تلگرام برای ورود به حساب کاربریتان، اکنون بوسیله برقراری تماس صوتی نیز می توانید کد تایید دریافت کنید، این کد در حقیقت همان شماره ای است که با شما تماس گرفته است!

‏ ✔️ اطلاع رسانی خودکار به کاربران جدید در مورد قوانین پیوستن به گروه : در گروه هایی که نیاز به تایید مدیر گروه برای عضویت و فعالیت کاربران هست، ربات های مدیریت گروه می توانند به کاربرانی که درخواست عضویت دادند، پیام شخصی داده و آن ها را از قوانین گروه مطلع کرده و یا با کپچا انسان بودن آن ها را بررسی کنند.

ناگفته نماند: پاول دورف  در پست منتشره شده در کانال تلگرام خود درباره تبلیغات در تلگرام نیز اظهار نظر کرد و اعلام کرد :

ما در حال آزمایش سرویس تبلیغاتی تلگرام هستیم، ابزاری که به همه اجازه می دهد گروه ها، کانال ها و یا ربات های خود را تبلیغ کنند. در چت های شخصی و گروه ها هیچ تبلیغی نمایش داده نمی شود و تلگرام داده های کاربران را برای نمایش تبلیغات ردیابی نخواهد کرد.

متن تبلیغات حداکثر 160 کاراکتر خواهد بود و تبلیغات در کانال هایی که بیشتر از 1000 عضو (ممبر) دارند نمایش داده خواهد شد به صورتیکه زیاد آزار دهنده نباشد (در هر کانال فقط یک تبلیغ) و تبلیغات حاوی هیچ پیوند و لینکی به بیرون تلگرام نخواهد بود.

برای دانلود نسخه جدید تلگرام از لینک های زیر استفاده کنید:

نظرتون درباره آپدیت جدید تلگرام چیه؟ کدوم یکی از قابلیت های جدید تلگرام براتون جالب تره؟ برامون این زیر بنویسید!

4.8/5 - (45 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. تلگرام واقعا پیامرسان خیلی خوبیه فقط حیف که فیلتر و به خاطر پروکسی یکم اذیت میشه ادم

    1. سلام امیرجان کاملا باهات موافقم (: ضمنا ممنون که نظرتو باهامون درمیون گذاشتی!

  2. در اپدیت جدید تلگرام امکان اینکه چه کسانی پست کانال را دیدند وجود داره؟
    و امکان دسترسی به افراد هست

    1. با سلام
      خیر این امکان در این بروزرسانی وجود ندارد اما ممکن است در آپدیت های جدید تلگرام همچنین قابلیتی ارائه شود.

  3. سلام وقت بخیر جدیدا یسری گروه های تلگرامی میخوایم جوین بشیم باید اول درخواست عضویت بدیم بعد بررسی کنن تا مارو قبول کنن بریم توی گروهشون میخوام بپرسم چطور میتونم همین قابلیت برا گروه خودم فعال کنم ک هرکسی نیاد داخل گروه.

    1. سلام روز خوش✨
      در حال حاضر این ویژگی در بروزرسانی اخیر تلگرام (نسخه 8.8) برای ios و اندروید معرفی شده، برای استفاده از این قابلیت کافیست تلگرام خود را به آخرین نسخه بروز کنید. همچنین می توانید برای مدیریت اعضا و تایید آن ها برای عضویت در گروه از ربات تلگرامی عضوا (@ozwaBot) و یا ربات رسمی تلگرام (@PremiumJoinBot) استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا