پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
دانلود نرم افزار

دانلود مرورگر اپرا Opera 105.0.4970.16 (Win/Mac/Linux) + GX Gaming Browser

دانلود مرورگر اپرا Opera 105.0.4970.16اپرا یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای مدرن در سرتاسر جهان است (همراه با فایرفاکس ، کروم و اج ) و شهرت آن در طول سال‌ها تحقیق برای بهبود پایداری، امنیت و مجموعه ویژگی‌های آن تثبیت شده است.

درست مانند سایر مرورگرهای ذکر شده، می‌توانید از وب‌سایت‌ها بازدید کنید، نشانک‌ها را اضافه کنید و تاریخچه دانلود را بررسی کنید، و همچنین برنامه‌های افزودنی را نصب کنید، اما برخی از عناصر وجود دارند که به برجسته‌تر شدن Opera کمک می‌کنند.

تجربه کاربری روان

هدف این مرورگر ساده‌تر کردن همه چیز نه تنها برای متخصصان، بلکه برای افراد تازه کار است و به همین دلیل است که چندین ابزار را در خود جای داده است که تجربه مرور را آسان‌تر می‌کند.

به عنوان مثال، بسته‌های اپرا با واتس‌اپ، فیس‌بوک مسنجر و اینستاگرام ادغام می‌شوند، بنابراین دیگر نیازی به اجرای برنامه‌های شخص ثالث یا باز نگه داشتن چندین تب مبتنی بر وب ندارید.

همچنین یک پیش‌بینی آب و هوای داخلی دریافت می‌کنید که جزئیات مربوط به مکان انتخابی شما را نشان می‌دهد (اگر از آن راضی نیستید، می‌توانید به راحتی آن را غیرفعال کنید). همچنین می‌توانید تصویر زمینه پیش‌فرض مرورگر را با یکی از گزینه‌های موجود یا یک تصویر دلخواه جایگزین کنید.

ویژگی های مرتبط با امنیت

از نظر امنیت کاربر، محققان اپرا تمام تلاش خود را می کنند تا کاربر را بدون هیچ محدودیتی ایمن نگه دارند، بنابراین همه ویژگی ها به هیچ وجه مزاحم نیستند، فقط یک بار آنها را تنظیم کرده و در پس زمینه اجرا می شوند.

این رفتار مسدودکننده تبلیغات و مسدودکننده ردیاب است، زیرا آنها کار خود را بدون نشان دادن دائمی داده‌هایی که مسدود کرده‌اند انجام می‌دهند، با این حال کاربرانی که از فناوری آگاه هستند همچنان می‌توانند در صورت نیاز آن را بررسی کنند.

در مورد VPN یکپارچه، زمانی که می خواهید به محتوای آنلاین دسترسی پیدا کنید که به دلیل موقعیت جغرافیایی شما از آن محروم شده اید، مفید است. برخلاف راه‌حل‌های شخص ثالث اختصاصی، شما مقدار محدودی از داده‌های قابل استفاده را دریافت نمی‌کنید، بنابراین می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از ویژگی‌های آن لذت ببرید.

نتیجه

در مجموع، اپرا به دلیل تیم محقق متعهد خود که تلاش می کنند سادگی و رابط کاربری گرافیکی جذابی را به کاربران ارائه دهند، اما بدون قربانی کردن چیزی در زمینه امنیتی، به شهرت خود ادامه می دهد.

امکانات

  • ایمن تر و خصوصی تر بمانید:
  • Opera مرور شما را ایمن نگه می دارد، بنابراین می توانید روی محتوا متمرکز بمانید. مرورگر اپرا از شما در برابر کلاهبرداری و بدافزار در وب محافظت می کند. آیا می خواهید حریم خصوصی بهتری در وب داشته باشید؟ ویژگی نامحدود و رایگان VPN اپرا را امتحان کنید.
  • از وب بدون آگهی لذت ببرید:
  • از تبلیغات آنلاین خسته شده اید؟ Opera اولین مرورگر بزرگی است که می تواند تبلیغات را برای شما بدون افزونه مسدود کند. طبق آزمایش‌ها، مسدودکننده تبلیغات داخلی ما باعث می‌شود صفحات وب غنی از محتوا در Opera تا 90 درصد سریع‌تر بارگیری شوند.
  • انجام چند کار در وب به راحتی:
  • نشانک‌های بصری، چرخه برگه‌ها و میانبرهای قابل تنظیم، شما را در مسیر نگه می‌دارند و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند. آیا نمی توانید ویدیوی آنلاین کافی دریافت کنید؟ ویژگی جدید ما را از دست ندهید – یک قاب ویدیویی متحرک و شناور که به شما امکان می‌دهد بدون از دست دادن هیچ یک از فعالیت‌ها، مرور کنید یا در برنامه‌های دیگر کار کنید.
  • مرور سریعتر و طولانی تر:
  • سرعت و عملکرد Opera جزو اولویت های اصلی ما هستند. ویژگی فشرده‌سازی داده‌ها Opera Turbo، مسدودکننده تبلیغات بومی و سایر ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند سریع‌تر مرور کنید. و ویژگی جدید صرفه جویی در باتری به شما کمک می کند مدت زمان بیشتری را مرور کنید: عمر باتری لپ تاپ را تا 50٪ افزایش می دهد.
  • تبدیل ارز هنگام خرید:
  • با یک مبدل ارز که مستقیماً در مرورگر تعبیه شده است، اپرا به شما کمک می کند بدون هیچ گونه شگفتی ناخوشایند در صورتحساب کارت اعتباری خود، به صورت آنلاین در سراسر جهان خرید کنید.
  • مرورگر خود را شخصی سازی کنید:
  • بیش از 1000 افزونه، شخصی سازی Opera را آسان می کند. برنامه های افزودنی و تم های مورد علاقه خود را از کاتالوگ افزونه های Opera دانلود کنید تا بهترین تجربه مرورگر را با لمس شخصی داشته باشید. با تم های متحرک، حتی می توانید صفحه شروع اپرا را زنده کنید.
  • داده های مرورگر خود را با خود ببرید:
  • بین دستگاه‌ها جابه‌جا شوید و مرور را از جایی که با Opera Sync متوقف کرده‌اید، ادامه دهید. نشانک‌ها، برگه‌های باز و سایر داده‌ها از طریق حساب Opera شما همگام‌سازی می‌شوند. آیا می‌خواهید اپرا را با تمام تنظیماتش روی یک درایو USB نگه دارید؟ نسخه قابل حمل ما را امتحان کنید.
  • فید اخبار شخصی خود را دریافت کنید:
  • اپرا آخرین اخبار را در یک نقطه از صفحه شروع مرورگر در دسترس قرار می دهد. فید اخبار خود را شخصی سازی کنید تا آنچه را که بیشتر به شما مرتبط است بخوانید. علاوه بر 50 مقاله برتر از منطقه خود، می توانید منابع خبری ترجیحی از سراسر جهان را اضافه کنید.

حداقل سیستم:

  • پردازنده Intel Pentium 4 / AMD Athlon 64 یا جدیدتر با پشتیبانی از SSE2
5/5 - (2 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا