خرید و قیمت لوستر چوب و فلز از نیکان لوستر

شما برای تامین روشنایی و همچنین افزایش زیبایی دکوراسیون منزل یا محل کار خود چه نوع چراغ‌های تزیینی را می‌پسندید؟ آیا برای اینگونه وسایل به ترکیب متریال مختلف علاقه دارید؟ آیا به خرید لوسترهای چوب و فلز فکر کرده‌اید؟ این وسایل عموما از ترکیب ام‌دی‌اف، استیل و فلزات دیگر ساخته...

sponsor

خرید و قیمت لوستر چوب و فلز از نیکان لوستر

شما برای تامین روشنایی و همچنین افزایش زیبایی دکوراسیون منزل یا محل کار خود چه نوع چراغ‌های تزیینی را می‌پسندید؟ آیا برای اینگونه وسایل به ترکیب متریال مختلف علاقه دارید؟ آیا به خرید لوسترهای چوب و فلز فکر کرده‌اید؟ این وسایل عموما از ترکیب ام‌دی‌اف، استیل و فلزات دیگر ساخته می‌شوند؛ در حالی که متریال دیگری مانند کریستال‌های براق و شفاف نیز برای افزایش زیبایی آن‌ها به کار می‌روند.

این چراغ‌های تزئینی برای زیباتر جلوه دادن دکوراسیون‌های کلاسیک یا مدرن مناسب هستند و مخصوصا در شب جذابیت بیشتری دارند. ناگفته نماند که این وسایل را می‌توان در قسمت‌های مختلف خانه مانند اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی و حتی در دفتر کار نیز استفاده کرد.

همچنین چراغ‌آویزهای چوب و فلز به دلیل زیبایی منحصربه‌فردشان در تالارها، رستوران‌ها و هتل‌ها نیز به کار می‌روند. برای آشنایی با نحوه خرید و قیمت لوستر چوب و فلز از نیکان لوستر، در ادامه با ما همراه باشید. 

لوستر چوب و فلز

به کار بردن همزمان چوب و فلز در ساخت چراغ‌های تزیینی، یک ترکیب جذاب به حساب می‌آید که پاسخگوی بسیاری از سلیقه‌ها است. در اکثر خانه‌ها و محیط‌های کاری با دکوراسیون سبک کلاسیک یا مدرن می‌توان از این مدل چراغ‌آویزها استفاده کرد. در واقع چوب جلوه‌ای سنتی و نوستالژیک به چراغ می‌بخشد، در حالی که فلز براق (اکثرا استیل) باعث مدرن‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود.

البته گفتنی است که برای مجلل‌تر کردن برخی از مدل‌های این چراغ‌آویزها از انواع کریستال و ریسه نیز استفاده می‌گردد. با این وجود، این محصول با سبک طراحی ساده و ظریف برای خانه‌هایی با دکوراسیون مینیمال یا اسپرت مناسب است.

انواع نورافشان‌های ساخته شده از ترکیب چوب و فلز را می‌توانید در دو حالت سقفی و دیوارکوب از نیکان لوستر خریداری کنید. نمونه‌های سقفی این آویزهای روشنایی معمولا 3 تا 8 شاخه دارند. هر چقدر تعداد شاخه‌های این محصولات بیشتر باشد، آن‌ها مجلل‌تر به نظر می‌رسند.

البته شما باید اندازه چراغ‌آویز خود را متناسب با ابعاد اتاق یا سالن پذیرایی خود انتخاب کنید. چرا که مدل‌های بزرگ چلچراغ (چه به صورت سقفی و چه دیوارکوب) با سالن‌های کوچک تناسب خوبی ندارند.

صنعتگران پروسه آبکاری این آویزهای دیواری و سقفی را نیز در دو حالت براق و برنز می سازند. شما می‌توانید متناسب با طراحی و دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. در واقع در هنگام خرید لوستر چوب و فلز باید به جزئیات دیزاین محیط مورد نظر مانند نوع مبلمان و طراحی داخلی ساختمان توجه کرد.

این وسایل از لحاظ رنگ و طرح بسیار متنوع هستند، اما رنگ‌های استیل و برنز طرفداران بیشتری دارند. فراموش نکنید که رنگ برنز حالتی قدیمی به محیط می‌بخشد، در حالی که رنگ استیل به راحتی با همه سبک طراحی هماهنگ می‌شود.

blank

لوستر چوب و فلز را از نیکان لوستر بخرید

اگر به عنوان یک فرد علاقه‌مند به روشنایی و لوستر خرید این محصول را در لیست خود قرار داده‌اید، باید به یک فروشگاه مطمئن مانند Nikanlouster مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع مختلفی از چلچراغ‌های تزیینی ارائه شده است. بدین ترتیب شما حق انتخاب بیشتری داشته و خرید رضایت‌بخش‌تری خواهید داشت. این در حالی است که کارشناسان بخش فروش ما جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با نیاز و بودجه‌تان به شما کمک خواهند کرد.  

در آنلاین شاپ Nikanlouster انواع لوستر چوب و فلز با طراحی‌های متنوع به فروش می‌رسند که قیمت هر یک از آن‌ها بر اساس مدل و اندازه تعیین می‌شود. همچنین تمام محصولات ارائه شده در این مجموعه با گارانتی معتبر و طولانی مدت عرضه می‌شوند. کیفیت بالا و قیمت مناسب چراغ‌آویزهای Nikanlouster را در کمتر جایی می‌توانید مشاهده کنید. با قاطعیت می‌توان گفت که محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت توانایی رقابت با نمونه‌های وارداتی را دارند.

این در حالی است که نیکان لوستر می‌تواند چراغ‌های مد روز دنیا را به صورت سفارشی طبق سلیقه مشتری و ابعاد دلخواه او ساخته و ارائه دهد. بنابراین در هنگام خرید از این وب‌سایت نیازی نیست که نگران کیفیت باشید و تنها به چند فاکتور توجه نمایید.

blank

شما می‌توانید چراغ‌آویز خود را به دو صورت شاخه‌ای یا دیوارکوب خریداری کنید. برای ساخت نمونه‌های شاخه‌ای از ترکیب چوب، فلز و کریستال استفاده می‌شود. چلچراغ‌هایی با تزیینات بیشتر برای سالن‌های پذیرایی مناسب هستند، در حالی که نمونه‌های ساده‌تر برای اتاق خواب یا اتاق‌های نشیمن کوچک به کار می‌روند. در واقع برای سالن‌های بزرگ بهتر است که چراغ‌آویزهایی با 5 تا 8 شاخه بخرید. توجه داشته باشید که نمونه‌هایی با تعداد شاخه بیشتر، قیمت بالاتری خواهند داشت.

چراغ‌آویزهای چوب و فلز از لحاظ رنگ و طرح تنوع زیادی دارند. بسته به اینکه دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما چگونه است، می‌توانید یکی از رنگ‌های موجود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که رنگ‌های استیل و برنز جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها محسوب می‌شوند. البته قیمت چراغ تزیینی چوب و استیل با بزنز تفاوت زیادی ندارد و از این نظر محدودیتی نخواهید داشت.

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.