• خانه
  • ⬅️
  • کسب و کار
  • ⬅️
  • خرید سکه پلاتو و آیتم های بازی در 10 دقیقه با تاپ جم شاپ

خرید سکه پلاتو و آیتم های بازی در 10 دقیقه با تاپ جم شاپ

برای افرادی که از بازی های موبایلی لذت برده و ساعات زیادی از روز را به بازی با گوشی اختصاص می دهند انتخاب یک بازی خوب و همه چیز تمام اهمیت زیادی دارد. بازی پلاتو یکی از همان گزینه های پیش روی است. گیمر با خرید سکه پلاتو در یک دنیای پر‌هیجان وارد شده و...

sponsor

خرید سکه پلاتو و آیتم های بازی در 10 دقیقه با تاپ جم شاپ

برای افرادی که از بازی های موبایلی لذت برده و ساعات زیادی از روز را به بازی با گوشی اختصاص می دهند انتخاب یک بازی خوب و همه چیز تمام اهمیت زیادی دارد. بازی پلاتو یکی از همان گزینه های پیش روی است. گیمر با خرید سکه پلاتو در یک دنیای پر‌هیجان وارد شده و لذت انجام بازی‌های گروهی با دوستان و خویشان خود را تجربه خواهد کرد.

تاپ جم یکی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات بازی‌های موبایلی است که کلیه نیازهای گیمرها را در یک بازی به خوبی برآورده می سازد. با این مجموعه همراه شده و خرید سکه پلاتو و دیگر آیتم های این بازی را تنها در 10 دقیقه به انجام رسانید.

در مورد بازی پلاتو

بازی پلاتو در سال 2019 به دنیای بازی های موبایلی معرفی شد. این بازی در طول سال های 2020 و 2021 به شهرت و محبوبیت در میان گیمرها دست یافت. Plato با داشتن پیام رسان متنی همچون واتس آپ امکان برقراری ارتباط بازیکن با دیگر هم تیمی هایش را به خوبی فراهم ساخته و به او در یافتن این افراد و تشکیل گروه ها و تیم های جدید یاری خواهد رساند.

Plato بستری با چندین بازی جذاب و پرهیجان است. در حال حاضر بیش از 45 بازی متنوع در این مجموعه وجود داشته و هر بازیکن بسته به علاقه و سلیقه اش می تواند گزینه مطلوب خود را انتخاب نماید. در ادامه به معرفی برخی از بازی های جذاب و پرطرفدار در پلاتو خواهیم پرداخت.

بازی Bankroll

در بازی پلاتو کلبت این بازی مثل کازینو می باشد. در این بازی، هدف کسب پول بیشتر در میدان رقابت است. افراد پول خود یا Bankroll را روی میز قرار داده و بهترین چیدمان را در قطعات چیپ مانند خود ایجاد می کنند. حریف تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا تمامی این چیپ ها را ازآن خود سازد.

بازی Big Two

Big Two یک بازی کارتی چهار نفره است و افراد در آن سعی بر آن دارند که با خالی کردن دست خود از کارت ها، بیشترین امتیاز را نصیب خود کنند.

بازی تخته نرد یا Backgammon

بازی معروف و قدیمی تخته نرد در بازی پلاتو طرفداران زیادی دارد. در این بازی دو نفره افرادی که موفق به قرار دادن تمامی مهره ها بر روی تخته شوند برنده شده و از بازی خارج می شوند.

blank

بازی تخته نرد یا Backgammon در پلاتو

از دیگر بازی های پرطرفدار پلاتو می توان به Basketball، Bullshit، Checkers، Dungeon Tales، Gin Rummy، Rock Card، Reversi و … اشاره کرد.

خرید سکه پلاتو

برای بهره مندی از امکانات بیشتر بازی پلاتو نیاز به خرید سکه پلاتو خواهید داشت. این بازی واحد ارزی مخصوص به خود را دارد. برای این خرید مجبور به پرداخت درون برنامه ای هستید و این کار تنها با داشتن مستر یا ویزا کارت امکان پذیر خواهد بود. با تاپ جم شاپ امکان خرید سکه پلاتو با قیمت مناسب و استفاده از هر کارت بانکی برای شما امکان پذیر خواهد بود. این مجموعه با برگزاری تورنمنت های مختلف و برنده شدن در این مسابقات، به شما سکه رایگان Plato اعطا خواهد کرد.

خرید ستاره طلایی بازی پلاتو (STAR VIP)

در بازی پلاتو با خرید ستاره طلایی به بازیکن وی آی پی تبدیل شده و دسترسی های ویژه و فراوانی برای شما فعال خواهند شد. در تاپ جم به سادگی و با قیمت مناسب ستاره طلایی بازی پلاتو نصیب شما خواهد شد. بدین ترتیب با خرید STAR VIP از طریق این سایت، برای شما درخواست دوستی ارسال شده و با تایید این درخواست از طرف شما مراحل خرید ستاره طلایی پلاتو به پایان رسیده و این ستاره از آن شما خواهد شد.

خرید آیتم های بازی پلاتو

در بازی پلاتو آیتم های رایگان و پولی زیادی وجود دارند. با خرید سکه پلاتو و تهیه آیتم های پولی این بازی به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کرده و سطح کیفی اکانت خود را ارتقاء خواهید داد. از جمله آیتم های موجود در Plato می توان به تم چت، محصولات اختصاصی، بنرها، نشان ها و استیکرها و … اشاره کرد. همه این آیتم ها با ساده ترین و سریعترین شیوه ممکن در تاپ جم شاپ قابل خرید هستند.

blank

خرید استارتر پک پلاتو

کاربرانی که به تازگی وارد یک بازی می شوند امکان استفاده از امکاناتی با عنوان استارتر پک را فقط برای یک بار خواهند داشت. استارتر پک مجموعه گسترده ای از جوایز ارزشمندی است که با پرداخت هزینه خیلی کم قابل خریداری می باشند. اما آنچه بازی پلاتو را از دیگر بازی ها متمایز ساخته این است که کاربران آن هر زمان که بخواهند می توانند استارتر پک را خریداری کنند. حتی اگر این بازی را تازه نصب نکرده باشند.

استارتر پک Plato شامل 5 هزار سکه و جوایز متنوع و شگفت انگیز دیگری است که قیمت آن از قیمت خرید سکه پلاتو به این تعداد کمتر خواهد بود. تاپ جم در خرید استارتر پک Plato از روش های کاملا قانونی و سریع استفاده کرده و آن را برای اکانت شما فعال خواهد کرد.

blank

خرید چت پس پلاتو Chat Pass

گیمری امکان گفتگو و ملحق شدن به روم های عمومی بازی را پیدا خواهد کرد که نشان چت پس Plato ( Chat Pass) را داشته باشد. چت پس ها با هدف بهبود ارتباطات و روابط اعضا در یک پلتفرم یا بازی ایجاد شدند. بازی پلاتو نیز از این امتیاز برخوردار می باشد. تلاش و هزینه ای که برای کسب نشان چت پس لازم است، دست بسیاری از خرابکارانی را که قصد ایجاد مزاحمت برای گیمرها دارند، به خوبی خواهد بست؛ لذا تنها افرادی وارد روم ها خواهند شد که واقعا گیمر هستند.

خرید چت پس بازی پلاتو نیز با خرید سکه پلاتو ممکن بوده و از طریق پرداخت درون برنامه ای امکان پذیر می باشد. یکی از راه های کسب این نشان برای ایرانیان خرید آن از سایت های معتبر و قانونی چون تاپ جم شاپ است.

خرید تمامی محصولات بازی پلاتو

همانطور که تا به اینجا صحبت شد بازی پلاتو از امکانات و محصولات متنوع بسیاری برخوردار می باشد. خرید سکه پلاتو، چت پس Plato، استارتر پک، ستاره طلایی پلاتو و … از جمله این موارد هستند. به دلیل محدودیت هایی که ایرانیان در افتتاح حساب های ارزی دارند، خرید مستقیم و درون برنامه ای این محصولات برای آنها امکان ناپذیر می باشد. در این بین، شرکت های خدماتی از جمله تاپ جم در صدد برآمده اند تا نیاز گیمرها را با مقرون به صرفه ترین، ساده و سریع ترین روش برآورده ساخته و هموار کنند.

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.