پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

حلقه یخی Omate با ردیابی سلامت و طراحی شیک وارد بازار می شود

Omate یک حلقه هوشمند جدید به نام Ice Ring را معرفی کرده است. از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و طراحی باریک و مینیمال دارد. حلقه هوشمند دارای ویژگی های نظارت بر سلامتی است، از جمله ردیابی خواب، پایش ضربان قلب، و ردیابی سطح اکسیژن خون.

Omate Ice Ring همچنین دارای نظارت بر استرس، نظارت بر فشار خون، و ردیابی فعالیت است و از حالت‌های مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند. می‌توانید مسیر فعالیت‌های ورزشی خود را در فضای باز از طریق Google Maps و GPS در تلفن هوشمند خود ثبت کنید.

حلقه یخی Omate چهار مرحله خواب – بیدار، خواب عمیق، خواب سبک و خواب REM را ردیابی می کند. این الگوریتم بسته به کیفیت خواب شما، امتیاز خواب بین 0 تا 100 را ارائه می دهد، و برنامه همراه تجزیه و تحلیل دقیق ارائه می دهد.

حلقه یخی Omate

داده‌های مربوط به ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سایر فعالیت‌ها نیز می‌توانند از طریق همین برنامه در تلفن هوشمند iPhone و Android شما دسترسی داشته باشند.

Omate Ice Ring از تراشه GR5515GGBD Goodix استفاده می کند و دارای 1 مگابایت فضای ذخیره سازی است. ضخامت آن 2.5 میلی متر، وزن آن 2.9 گرم و دارای رتبه IP68 است.

Ice Ring با بلوتوث 5.1 و یک باتری 20 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود که تبلیغ شده است که 10 روز در حالت آماده به کار و 4 تا 6 روز استقامت در “استفاده عادی” دارد. هنگامی که باتری خالی شد، می توانید از پایه شارژ مغناطیسی همراه برای آبگیری سلول حلقه استفاده کنید. تبلیغ شده است که باتری حلقه یخ را در 30 دقیقه از شارژ به 100٪ شارژ می کند.

حلقه یخی Omate در شش اندازه و سه رنگ – طلایی، نقره‌ای و مشکی فضایی عرضه می‌شود. قیمت آن 199 یورو (220 دلار / 18150 INR) است و در اروپا از طریق Ice-Watch و Louis Pion در دسترس است. در سه ماهه اول 2024 وارد آمریکای شمالی خواهد شد.

رنگ‌های حلقه یخی Omate

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا