پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
پایگاه دانش

تیم های مایکروسافت می خواهند چت های گروهی شما را جایگزین کنند

Microsoft Teams Logo

تیم‌های مایکروسافت به‌عنوان یک ابزار ارتباطی برای محیط‌های کاری شروع به کار کردند، اما به آرامی در حال گسترش به استفاده شخصی نیز هستند. Teams اکنون در حال ارائه یک ویژگی “Communities” است که کمی شبیه گروه های فیس بوک یا چت های گروهی بزرگ است.

تیم‌های مایکروسافت قبلاً از چت‌های اولیه بدون حساب کاری پشتیبانی می‌کنند و این عملکرد به شدت در ویندوز 11 تبلیغ شده است. ویژگی انجمن‌های جدید با ویژگی‌هایی که ممکن است در یک چت گروهی بزرگ‌تر، گروه فیس‌بوک یا Discord server. می‌توانید یک انجمن ایجاد کنید و دیگران را دعوت کنید، پیام‌هایی را پست کنید که همه ببینند، رویدادها را سازماندهی کنید و آنها را به یک تقویم مشترک اضافه کنید، اسناد را به اشتراک بگذارید و ذخیره کنید، و همه چیزهایی را که در گروه پست شده است جستجو کنید.

Microsoft Teams community image
مایکروسافت

مایکروسافت در یک پست وبلاگی گفت: “خواه گروه شما یک تیم ورزشی تفریحی، کمیته برنامه ریزی رویداد، انجمن اولیا و مربیان یا حتی یک تجارت کوچک باشد، این تجربه جدید به گروه ها از همه نوع فضای دیجیتالی می دهد تا قبل از آن در ارتباط باشند. در حین و بعد از اجتماعات.» این عملکرد فقط در برنامه Teams برای Android و iPhone در حال حاضر، اما در نهایت باید به سیستم عامل های دسکتاپ نیز بیاید.

ویژگی انجمن‌ها عمدتاً برای سازمان‌های کوچکی است که ممکن است نخواهند حساب‌های تیم مدیریت شده را برای همه راه‌اندازی کنند، اما برای گروه‌های کوچک دوستان و خانواده نیز کار می‌کند. از آنجایی که بود، ممکن است مهم‌ترین تلاش Teams در خارج از دنیای شرکت باشد. همراه با Windows 11 — نشانه دیگری که مایکروسافت از همه می‌خواهد از Teams استفاده کنند. در همین حال، اسکایپ همچنان در حال راه اندازی است.

منبع: مایکروسافت

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا