پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آیفون

توضیح نحوه تغییر مکان “GPS” آیفون به هر مکان در سراسر جهان

اینترنت حاوی حجم عظیمی از داده ها و اطلاعات در زمینه های مختلف است، جایی که در همه جای اینترنت محتوای سرگرمی و آموزشی زیادی وجود دارد، اما مشکل اینجاست که محتوای زیادی وجود دارد که به دلیل محدودیت های جغرافیایی و جغرافیایی ممنوع است. به همین ترتیب، که منجر به آزار بسیاری از کاربران از این موضوع می شود، اما خوشبختانه این موضوع همیشه در آیفون ها و آی پدها صدق نمی کند زیرا راه های زیادی برای دور زدن محدودیت های جغرافیایی، از جمله تغییر موقعیت جغرافیایی وجود دارد.

iToolab AnyGo به شما امکان می دهد مکان تلفن خود را به هر مکان دیگری در سراسر جهان تغییر دهید و این برنامه در انجام کامل کار خود بسیار مؤثر است زیرا نه تنها آدرس IP را به دیگری تغییر می دهد. آدرس، اما اساساً مکان GPS گوشی را تغییر می دهد و به این ترتیب می توانید از گوشی خود به گونه ای استفاده کنید که گویی در ابتدا در این مکان زندگی می کنید و در زیر به طور کامل مهمترین ویژگی های این برنامه، ویژگی های آن و نحوه استفاده از آن.

برنامه تغییر مکان جغرافیایی آیفون

iToolab AnyGo یکی از بهترین برنامه ها برای تغییر موقعیت جغرافیایی آیفون است، زیرا این برنامه شامل بسیاری از ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد است که در هیچ برنامه دیگری نخواهید یافت، از جمله پشتیبانی جامع از تمام نسخه های آیفون و سیستم عامل iOS و همچنین روی آیپدها کار می کند و در دسترس است این برنامه برای سیستم عامل های مختلف کامپیوتر از جمله ویندوز 7، 8، 8.1، 10، 11 و همچنین macOS 10.10 می باشد.در اینجا برخی از مهمترین ویژگی های برنامه به صورت زیر است:

  • موقعیت GPS iPhone یا iPad خود را به هر جای دنیا تغییر دهید.
  • شبیه سازی حرکت در یک مسیر مشخص از یک نقطه به نقطه دیگر با امکان تعیین سرعت راه رفتن.
  • این برنامه با همه برنامه‌ها و بازی‌ها بسیار خوب کار می‌کند و می‌تواند به شما در دسترسی به محتوای محدود کمک کند.

این ویژگی در اینجا در ابزار AnyGo از iToolab است. علاوه بر قابلیت استفاده از آن برای تغییر مکان گوشی شما در بازی‌ها، می‌تواند مکان فعلی شما را در برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند Facebook، Snapchat، و حتی life360. بنابراین، آیا می‌خواهید این ابزار منحصربه‌فرد را امتحان کنید، اجازه دهید در زیر نحوه انجام آن را راهنمایی کنیم.

ویژگی‌های این برنامه فقط به این محدود نمی‌شود، زیرا به لطف رابط کاربری ساده و ظریفی که برنامه از آن بهره می‌برد، سهولت در استفاده نیز مشخص می‌شود و در این مبحث نحوه استفاده از آن را برای شما توضیح می‌دهیم. برنامه را به طور کامل، اما قبل از آن می توانید برنامه را از طریق لینک های زیر دانلود کنید:

نام برنامهAnyGo
آخرین به روز رسانی5.9.2 (25 اکتبر 2022)
اندازه88.6 مگابایت
برنامه‌نویسiToolab

روش اول: تغییر موقعیت جغرافیایی هر مکانی در سراسر جهان

اولین راه برای استفاده از برنامه AnyGo تغییر مستقیم موقعیت جغرافیایی آیفون به هر مکان دیگری در سراسر جهان است. در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی در برنامه آمده است:

  • ابتدا، برنامه را در رایانه Windows یا Mac خود دانلود کرده و آن را نصب کنید.

شرح طريقة تغيير الموقع الجغرافي "GPS" للايفون لأي مكان حول العالم

  • بعد از آن آیفون خود را به کامپیوتر متصل کرده و بر روی دکمه استارت کلیک کنید و برنامه در حال حاضر شروع به شناسایی مهم ترین اطلاعات گوشی شما از جمله موقعیت جغرافیایی می کند و به خوبی روی نقشه نمایش داده می شود. دقت، اما اگر درست نیست، می‌توانید روی «مرکز روشن» کلیک کنید تا آن را تنظیم کنید.

How To Change iPhone Location

  • اکنون می‌توانید با جستجوی مکانی که می‌خواهید در نوار جستجویی که در بالای نقشه ظاهر می‌شود، مکان جغرافیایی آیفون خود را به راحتی تغییر دهید.

شرح طريقة تغيير الموقع الجغرافي "GPS" للايفون لأي مكان حول العالم

  • پس از یافتن مکانی که می خواهید به آن بروید، فقط روی دکمه Go کلیک کنید و برنامه فوراً مکان تلفن شما را به مکان جدید تغییر می دهد.

پس از تکمیل مراحل قبلی، موقعیت جغرافیایی در همه برنامه‌های تلفن شما تغییر می‌کند و برنامه‌ها به گونه‌ای کار می‌کنند که گویی در موقعیت جغرافیایی کاملاً جدید هستید.

روش 2: شبیه سازی یک مسیر مجازی در هر کجا

روش دوم برای استفاده از AnyGo شبیه سازی یک مسیر مجازی از یک مکان به مکان دیگر در سراسر جهان است. این ترفند در بسیاری از موارد مفید است، زیرا می توانید از آن در برخی از برنامه ها و بازی ها مانند Pokémon GO و بسیاری دیگر. خوب است که این روش بسیار آسان است و شما می توانید آن را در مراحل انجام دهید. ساده است و در اینجا توضیح مفصلی در مورد آن وجود دارد:

  • ابتدا برنامه AnyGo را روی دستگاه خود اجرا کنید، سپس آیفون را به کامپیوتر متصل کنید و در رابط اصلی برنامه، مانند روش قبلی، روی دکمه شروع کلیک کنید.

شرح طريقة تغيير الموقع الجغرافي "GPS" للايفون لأي مكان حول العالم

  • این بار روی گزینه Two-Spot Route که در سمت راست بالای برنامه ظاهر می شود کلیک کنید.
  • یک بار دیگر، می توانید موقعیت جغرافیایی را روی نقشه مشخص کنید و یک پنجره بازشو ظاهر می شود که فاصله دقیق بین دو مکان را به شما نشان می دهد.

iToolab AnyGo

  • پس از انتخاب موقعیت جغرافیایی که می خواهید حرکت را در آن شبیه سازی کنید، برنامه به شما این امکان را می دهد که ویژگی های حرکت را نیز با جزئیات تعریف کنید، جایی که می توانید سرعت حرکت خاصی را از طریق نوار لغزنده تنظیم کنید و می تواند تکرار حرکت را بیش از یک بار فعال کند.

iToolab AnyGo

  • پس از تنظیم پارامترهای حرکت، می‌توانید روی دکمه GO کلیک کنید تا شروع شود، و برنامه بلافاصله شبیه‌سازی حرکت را در تلفن شما شروع می‌کند.

چه از این ویژگی برای تغییر مستقیم موقعیت جغرافیایی استفاده کنید و چه از ویژگی شبیه سازی حرکت بین دو نقطه، به راحتی می توانید برنامه های موجود در گوشی خود را فریب دهید تا برنامه ها و سایت هایی که بازدید می کنید از موقعیت واقعی شما مطلع نشوند. و بدون نیاز به استفاده از VPN و غیره طوری عمل می کند که گویی در مکان دیگری هستید. AnyGo این کار را به خوبی انجام می دهد.

منبع: mohamedovic

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا