پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

تحت فشار عمومی، مایکروسافت نظر خود را در مورد محدود کردن ذخیره‌سازی عکس در OneDrive تغییر داد

در ماه آگوست، مایکروسافت اعلام کرد که عکس‌های موجود در گالری OneDrive و هر یک از آلبوم‌های عکس ذخیره‌شده آن به‌طور جداگانه برای محدودیت ابری پنج گیگابایتی شرکت به حساب می‌آیند. قرار بود این آپدیت در 16 اکتبر منتشر شود که برای برخی از کاربران با محدودیت های ذخیره سازی مواجه می شد. واکنش مشتریان آنقدر قوی و منفی بود که شرکت این برنامه ها را رها کرد.

«در 31 آگوست 2023، ما شروع به اعلام به‌روزرسانی آتی برای زیرساخت ذخیره‌سازی ابری خود کردیم که نحوه شمارش داده‌های آلبوم عکس و عکس OneDrive را در کل سهمیه فضای ذخیره‌سازی ابری شما تغییر می‌دهد. مایکروسافت این را اعلام کرد. در صفحه پشتیبانی آن — این تغییر قرار بود در 16 اکتبر 2023 اجرا شود. بر اساس بازخوردی که دریافت کردیم، رویکرد خود را تنظیم کرده‌ایم و دیگر این به‌روزرسانی را اجرا نمی‌کنیم.

مایکروسافت در ماه های اخیر به طور مداوم عرضه های ذخیره سازی خود را محدود کرده است. این امکان وجود دارد که این تلاش برای صرفه جویی در منابع در مقابل پس زمینه ضررهای مداوم این شرکت به دلیل ورود گسترده هوش مصنوعی به محصولاتش باشد. در اول فوریه، مایکروسافت خط‌مشی Outlook خود را تغییر داد تا پیوست‌های موجود در سرویس ایمیل را تا سقف پنج گیگابایت OneDrive شمارش کند. برای کاربران، این بدان معناست که وقتی OneDrive به محدودیت پنج گیگابایتی رسید، تا زمانی که تعداد فایل‌ها و پیوست‌های ذخیره شده را کاهش ندهند، دیگر نمی‌توانند در Outlook ایمیل ارسال یا دریافت کنند.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که اخیراً مسیر خود را بر اساس واکنش مشتریان تغییر داده است. یونیتی قبلاً یک مدل قیمت‌گذاری جدید به نام «هزینه زمان اجرا» معرفی کرده بود که در آن هر بار که کاربر یکی از بازی‌های خود را نصب می‌کند، توسعه‌دهندگان یک نرخ ثابت دریافت می‌کنند. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه مدیران یونیتی قبل از اعلام مدل قیمت‌گذاری جدید، برخی از سهام خود را فروختند، به رسوایی شعله‌ور شد. اعتراضات گسترده از سوی جامعه توسعه بازی، یونیتی را مجبور کرد تا قوانین جدید را کنار بگذارد و از مشتریان به خاطر آن «بررسی های صادقانه و انتقادی» تشکر کند.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا