پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

تاریخ عرضه آنر پلی 50 پلاس، مشخصات کلیدی، طراحی تایید شد

سال گذشته، در اکتبر، Honor از Honor Play 40 با قدرت Dimensity 700 در چین رونمایی کرد. امروز، این برند تأیید کرد که فردا (10 اکتبر) در بازار داخلی، کاورهایی را از Honor Play 50 Plus خارج خواهد کرد. پوستر زیر که توسط این برند منتشر شده است، نه تنها طراحی آن را آشکار کرده است، بلکه مشخصات کلیدی آن را نیز تایید کرده است.

مشخصات Honor Play 50 Plus

Honor Play 50 Plus
مشخصات کلیدی Honor Play 50 Plus، طراحی

Honor Play 50 Plus دارای یک صفحه نمایش سوراخ دار در جلو است. تعبیه یک اسکنر اثر انگشت در کناره نشان می دهد که این گوشی می تواند به پنل LCD مجهز شود. این شرکت تأیید کرده است که دستگاه مجهز به بلندگوهای دوگانه برای خروجی استریو خواهد بود.

در قسمت پشتی، دستگاه دارای تنظیمات دوربین دوگانه است که دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا است. قابل‌توجه، پنل پشتی طراحی متمایز با پرداخت دو رنگ را به نمایش می‌گذارد: یک جزیره دوربین نقره‌ای رنگ که در مقابل پس‌زمینه آبی رنگ متضاد است و با الگوهای موج‌دار جذاب تزئین شده است.

آنر پلی 50 پلاس یک دستگاه مجهز به 5G است، اما هیچ خبری در مورد پردازنده آن وجود ندارد. این دستگاه با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. قبلاً از طریق گواهی 3C شناخته شده است که ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی وارد بازار شود. سایر مشخصات این گوشی هنوز فاش نشده است. در اینجا نگاهی به مشخصات موجود در مدل قبلی می‌اندازیم.

Honor Play 40 Plus دارای یک پنل 6.74 اینچی IPS LCD است که وضوح HD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز. زیر کاپوت، دستگاه دارای تراشه Dimensity 700، 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی است. و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی. دارای دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 2 مگاپیکسلی (عمق). این دستگاه روی اندروید 12 مبتنی بر Magic UI اجرا می‌شود و دارای اسکنر اثر انگشت در کناره است.

مرتبط:

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا