پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

بیشتر ضرر داشت تا فایده: قربانیان Apple AirTag در حال افزایش هستند!

تا کنون در مورد بسیاری از محصولات مفید و مضر فناوری صحبت کرده ایم. به طور کلی، ما به شما توضیح دادیم که همه این محصولات “بسیار مفید هستند، اما زمانی که در دست افراد بد هستند بسیار مضر هستند.” متأسفانه برای AirTag، اینجاست که به پایان رسید. اپل وارد نبرد حقوقی با قربانیان شد. در اینجا جزئیات مربوط به قربانیان AirTag آمده است…

AirTag باعث پارانویای دنبال شدن می شود !

طبق یک گزارش خارجی، AirTags اهداف مختلفی را انجام می دهد. ساده ترین آنها مادری است که می خواهد بررسی کند فرزندش کجاست، مالک هارلی دیویدسون است که اقدامات احتیاطی را در برابر سرقت موتورسیکلت خود انجام می دهد و همچنین قاتلان زنجیره ای هستند که قربانیان خود را تعقیب می کنند. آنها این فرآیند را با AirTag که از Apple Store خریداری کرده اند انجام می دهند.

AirTag

آنچه باید در اینجا متوجه شوید این است که یکی از ساده‌ترین فناوری‌های دنیا چقدر روی زندگی مردم تأثیر می‌گذارد. همانطور که می بینید، افراد مختلف این محصول را خریداری می کنند و از این محصولات برای انجام اهداف مختلف در زندگی خود استفاده می کنند. بر اساس یک گزارش غم انگیز از سراسر جهان، بسیاری از قاتلان زنجیره ای از محصولات AirTag برای ردیابی قربانیان خود استفاده می کنند.

به همین دلیل، نزدیک به 40 نفر از اپل که از ردیابی رنج می بردند شکایت کردند. در حالی که برخی از آنها محل سکونت خود را تغییر دادند تا از شر استالکرهای خود خلاص شوند، برخی دیگر پس از ساعت ها جستجو، AirTags را یافتند که توسط عاشقان/همسران سابق وسواسی به داخل کیف آنها انداخته شده است. همانطور که مشخص است، AirTag یک محصول بسیار کوچک است و ذخیره آن بسیار آسان است.

حتی برای پیدا کردن AirTag که می‌دانید در ماشین شما وجود دارد، ممکن است مجبور شوید پول زیادی به یک مکانیک بپردازید. زیرا برای یافتن این محصولات ممکن است خودروی شما هیچ پیچ باز نشده ای نداشته باشد. اپل درخواست خود را برای رد پرونده در تاریخ 27 اکتبر به دادگاه ارائه خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه نتیجه گیری دادگاه وجود ندارد. تنها چیزی که می‌توان پیش‌بینی کرد این است که اپل از درخواست رد خود دفاع می‌کند و می‌گوید که فناوری خود را برای افرادی ایجاد کرده است که می‌توانند به وضوح فکر کنند.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا