پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

به‌روزرسانی‌های گلکسی A54 و گلکسی A52 در نوامبر 2023 منتشر می‌شوند

به‌روزرسانی نوامبر 2023 راه خود را به دو گوشی میان‌رده دیگر سامسونگ باز می‌کند، Galaxy A54 و Galaxy A52، این هفته. این به‌روزرسانی‌ها چند روز پس از به‌روزرسانی Galaxy A53 ارائه می‌شوند. وصله امنیتی نوامبر

مانند به‌روزرسانی‌های نوامبر برای اکثر گوشی‌های هوشمند دیگر گلکسی، آن‌هایی که برای Galaxy A52 و Galaxy A54 منتشر شده‌اند فقط با پیشرفت های امنیتی، زیرا سامسونگ چیزهای هیجان انگیز را برای Android 14 و One ​​UI 6.0 به روز رسانی که در حال توسعه برای تعداد زیادی از Galaxy است دستگاه‌ها و می‌توانند توسط کاربران برخی دستگاه‌ها از طریق برنامه One UI بتای سامسونگ آزمایش شوند.

به‌روزرسانی Galaxy A52 با نسخه سیستم‌افزاری ارائه می‌شود که به DWK1 ختم می‌شود و در روسیه و تعدادی از بازارهای اروپایی در دسترس است. این به‌روزرسانی هنوز برای گلکسی A52 5G یا Galaxy A52s در دسترس نیست. به‌روزرسانی Galaxy A54 با نسخه میان‌افزار AWJ4 ارائه می‌شود و در برخی از بازارهای آمریکای جنوبی عرضه می‌شود.

برای دانلود آخرین به‌روزرسانی در Galaxy A54 یا Galaxy A52، برنامه تنظیمات تلفن را باز کنید، به‌روزرسانی نرم‌افزار را انتخاب کنید، سپس روی دانلود و نصب ضربه بزنید. راه دیگر برای انجام این کار این است که آخرین سیستم عامل را از آرشیو ما دانلود کنید و از رایانه شخصی ویندوز و ابزار Odin سامسونگ برای فلش کردن آن استفاده کنید. تلفن خود را از طریق کابل USB-C.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا