• خانه
  • ⬅️
  • کسب و کار
  • ⬅️
  • بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان برای تبلیغات چه هستند؟

بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان برای تبلیغات چه هستند؟

کسب و کارهای مختلفی برای اینکه بتوانند نظر مشتریان خود را جلب کنند و برند خود را به دیگر معرفی نمایند، از روش‌های مختلفی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌کنند. هدایای تبلیغاتی هم یکی از روش‌های محبوب بین صاحبان بیزینس‌ها برای تبلیغات است که به‌ صورت‌های مختلفی در اختیار مشتریان...

sponsor

بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان برای تبلیغات چه هستند؟

کسب و کارهای مختلفی برای اینکه بتوانند نظر مشتریان خود را جلب کنند و برند خود را به دیگر معرفی نمایند، از روش‌های مختلفی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌کنند. هدایای تبلیغاتی هم یکی از روش‌های محبوب بین صاحبان بیزینس‌ها برای تبلیغات است که به‌ صورت‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. البته شرکت‌ها باید بودجه کافی برای این هدایا در برنامه‌های تبلیغاتی خود داشته و هدف خود از تبلیغ را به درستی مشخص نمایند تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد و موجب جذب مشتریان بیشتر شود. کسب و کارها معمولا در زمان حضور در نمایشگاه‌های مختلف برای برندینگ خود سراغ بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان را می‌گیرند تا بتوانند مجموعه خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. با مطالعه این مطلب می‌توانید با انواع هدایای تبلیغاتی ارزان آشنا شوید و بهترین گزینه را برای برند خود انتخاب کنید.

تعریف کلی هدایای تبلیغاتی ارزان

انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای معرفی برند به نحوی که تاثیرگذاری مطلوبی روی مشتریان داشته‌ باشد یک امر کاملا تخصصی در حوزه بازاریابی است که باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت معمولا با هدف ارائه به افراد بیشتر و جلب توجه نسبت به نام یک برند انتخاب می‌شوند تا مخاطبان نام آن برند خاص را همواره به یاد بیاورند. ایجاد حس وفاداری در مشتری با هدیه تبلیغاتی یک راهکار قدیمی بازاریابی است که اغلب فعالان در حوزه تبلیغات نسبت به آن آشنا هستند، هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت در واقع به نحوی باید انتخاب شود که مشتری در هرجا و هر زمان بتواند از آن استفاده کند و نام برند به‌صورت مداوم جلوی چشم وی باشد. جلب توجه و آشنا کردن مشتری با یک برند یا محصول جدید را می‌توان جز اهداف اصلی شرکت‌ها و برندهای مشهور از تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان بیان کرد.

blank

لیوان تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی در سال‌های اخیر تنوع زیادی پیدا کرده و شما اگر سری به سایت jopenza.net بزنید بیش از هزار مدل کالای تبلیغاتی با قیمت‌ها و کاربردهای مختلف را در این سایت مشاهده خواهید کرد که با نام برند شما به صورت اختصاصی قابل سفارش است. اما همه کالاهای سایت به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان مناسب نیست و باید از محصولاتی استفاده کنید که بیشترین تاثیرگذاری را در زندگی روزمره مشتریان شما دارد. اغلب مردم در خانه و یا محل کار به دفعات از لیوان برای نوشیدنی‌ها گرم و سرد استفاده می‌کنند، به همین دلیل لیوان تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه‌ها در بین هدایای ارزان است. این لیوان‌ها را می‌توانید به عنوان یک هدیه زیبا و کاربردی به مشتریان خود تقدیم کنید تا همیشه نام برند شما جلو چشم آنها باشد. انواع لیوان‌های شیشه‌ای و سرامیکی، ماگ و حتی لیوان‌های کاغذ با نام برند و لوگو شما هدیه‌ای ماندگار برای مشتریان است.

blank

خودکار تبلیغاتی

بسیاری از شرکت‌های نوپا در ابتدای کار خود بودجه زیادی برای تبلیغات ندارند و باید حداکثر استفاده را از بودجه خود داشته باشند. یکی از محبوب‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان خودکار است، خودکار در عین حال که یک وسیله کاربردی محسوب می‌شود، برای همه افراد با سن و جنسیت‌های مختلف هم کاربرد دارد و همه در طول روز حداقل یک بار با این وسیله سر و کار خواهند داشت. خودکارهای تبلیغاتی تا زمان تمام شدن جوهرشان دقیقا عملکردی شبیه به یک بیلبورد تبلیغاتی کوچک در دست مخاطب دارند که همیشه و هرجا جلوی چشم مخاطبان هستند و نام برند شما را برای آنها یادآوری می‌کنند. خودکارهای تبلیغاتی معمولا با رنگ برندها و با درج لوگو تولید و در بین مشتریان به صورت‌های مختلف توزیع می‌شود. در مجموعه جوپنزا هم شرایطی فراهم شده تا مشتریان بتوانند انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و خودکار تبلیغاتی فلزی برای تبلیغات با نام برند خود و طراحی اختصاصی سفارش دهند.

ساعت تبلیغاتی

ساعت شاید در حال حاضر به اندازه گذشته یک وسیله کاربردی نباشد و اغلب افراد از موبایل یا سایر ابزارهای الکترونیکی جهت مشاهده زمان استفاده کنند، اما هنوز هم در همه خانه‌ها و مراکز عمومی نسبت ساعت متداول است و یک هدیه تبلیغاتی ارزان و ماندگار محسوب می‌شود. ساعت‌های تبلیغاتی در انواع مختلف دیواری، رومیزی و حتی مچی قابل سفارش است و در مجموعه جوپنزا ساعت یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان محسوب می‌شود که می‌توان به راحتی روی آن نام برند را هم چاپ کرد. ساعت دیواری تبلیغاتی می‌تواند در هر محلی قرار بگیرد و نام برند شما را در هر ثانیه تبلیغ کند.

مزایای هدایای تبلیغاتی ارزان

هر چند هدایای تبلیغاتی ارزان در ظاهر قیمت زیادی ندارند و در مقایسه با هزینه تبلیغات تلویزیونی و یا بیلبوردهای تبلیغاتی اتوبان‌ها قیمت آنها ناچیز است، اما نباید از تاثیرگذاری و اهمیت آنها در دیده شدن نام برند شما غافل شد. از لحاظ تبلیغاتی و ایجاد ارتباط با مشتریان این هدایا می‌توانند تاثیر قابل توجهی داشته باشند. هدایای تبلیغاتی ارزان می‌توانند به دلایل مختلفی مفید باشند، از جمله مهمترین مزایای این هدایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت ارتباط کسب و کارها با مشتریان جدید و قدیمی
  • تبلیغات گسترده با هزینه کم و تاثیرگذاری زیاد
  • تقویت شناخت برند و دیده شدن نام کسب و کار در ذهن مخاطبان
  • تحریک فروش به بررسی خدمات و محصولات برند و ترغیب به خرید از آن مجموعه
  • نشان دادن ارزش و توجه به مشتری حتی با یک هدیه ساده
  • ایجاد تمایز با رقبا
  • گسترش شبکه روابط عمومی و تقویت ارتباط دائمی با مشتریان

جمع بندی

در زمان برنامه ریزی برای خرید محصولات و هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت حتما نیازهای مشتریان خود و شرایط سنی آنها را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید بهترین هدایای ارزان تبلیغاتی اقدام کنید تا تاثیرگذاری این هدایا بیشتر از هزینه شما برای آنها باشد. حتما هدیه‌هایی با ماندگاری بیشتر را انتخاب کنید تا زمان بیشتر برای مشتریان یادآور برند شما باشند و همیشه در ذهن آنها باقی بمانید. ما در مجموعه جوپنزا این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با بهترین هزینه و کیفیت عالی انواع هدایای تبلیغاتی و هدایای ارزان قیمت را متناسب با نوع سازمان و مشتریان هدیه گیرنده سفارش دهید و نام خود را برای همیشه در ذهن مخاطب ثبت کنید.

سوالات متداول

1. بهترین هدایای تبلیغاتی با قیمت ارزان چیست؟

خودکار، انواع لیوان و ماگ، سررسید و تقویم‌های رومیزی، انواع ساعت دیواری و رومیز جز هدایای تبلیغاتی ارزان اما تاثیرگذار هستند.

2. مهمترین مزیت هدایای تبلیغاتی ارزان است ؟

ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان می‌تواند رابطه شما با مشتریان را تقویت کند. این اقدام نشان دهنده اهمیت دادن شما نسبت به آنها است و می‌تواند باعث ایجاد ارتباط مثبتی بین آنها و برند شما شود.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...