• خانه
  • ⬅️
  • تکنولوژی
  • ⬅️
  • بهترین مارک لباسشویی اصلی ⭐️ (معرفی 3 برند برتر بازار + مدل)

بهترین مارک لباسشویی اصلی ⭐️ (معرفی 3 برند برتر بازار + مدل)

اگر بخواهیم از بین تمامی برندهای لباسشویی بهترین آن ها را نام ببریم به سه اسم آشنای بوش، ال جی و سامسونگ می رسیم. کدام لباسشویی برای لباس های کتان یا نخی بهتر عمل می کند؟ بهترین لباسشویی برای شستن لباس کودکان بدون ایجاد حساسیت کدام است؟ بهترین مدل ها...

sponsor

بهترین مارک لباسشویی اصلی ⭐️ (معرفی 3 برند برتر بازار + مدل)

اگر بخواهیم از بین تمامی برندهای لباسشویی بهترین آن ها را نام ببریم به سه اسم آشنای بوش، ال جی و سامسونگ می رسیم. کدام لباسشویی برای لباس های کتان یا نخی بهتر عمل می کند؟ بهترین لباسشویی برای شستن لباس کودکان بدون ایجاد حساسیت کدام است؟ بهترین مدل ها برای ست کردن لباسشویی مان با یخچال و ظرفشویی کدام است؟ این سوالات بخشی از اطلاعاتی است که ما در این مقاله به آن ها می پردازیم و قصد داریم به صورت کامل شمارا با بهترین برند های لباسشویی آشنا کنیم.

انواع طراحی های لباسشویی

ماشین های لباسشویی از المان های مختلفی تشکیل شده است که لازم است قبل از خریدِ هرکدام از آن ها، اطلاعات جامعی در مورد این موارد داشته باشید. مهم ترین قسمت لباسشویی، موتور آن می باشد که به ۵ دسته تسمه ای، دیجیتال، دایرکت درایو، آسنکرون و یونیورسال تقسیم می شوند. اکثر دستگاه های مدرن امروزی از مدل های دیجیتال یا دایکرت درایو استفاده می کنند و از ویژگی های آن ها می توان به صدا و لرزش بسیار کم، طول عمر زیاد، پشتیبانی از محفظه های بزرگتر و حفظ تعادل بهتر اشاره کرد. نکته دوم در لباسشویی های امروزی، نوع برد استفاده شده در آن و امکاناتی مانند قابلیت اتصال به وای فای، کنترل از راه دور، امکان دانلود و آپدیت برنامه های شست و شو می باشد که باعث ایجاد برتری در بین مدل های مختلف می شوند. و در نهایت توجه به نوع درب لباسشویی و قابلیت هایی مانند قفل کودک یا امکان اضافه کردن لباس در وسط یک برنامه شستشو میباشد که در بسیاری مواقع به کمک تان می آیند. موارد دیگری هم در انتخاب لباسشویی مانند سایز و نوع دیگ لباس، رنگ، جنس بدنه، مصرف انرژی و … مورد توجه قرار می گیرند که در معرفی هر برند به آن ها اشاره خواهیم کرد.

بهترین لباسشویی های بوش

شرکت آلمانی بوش، قطعات و وسایل خود را بر پایه تکنولوژی و نهایت کیفیت تولید می کند و لباسشویی های بوش می توانند لوکس ترین وسیله در آشپزخانه شما باشند. یکی از مهمترین دلایل خرید لباسشویی بوش، مصرف انرژی پایین آن ها می باشد که توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کند و علاوه بر آن، استحکام و طول عمر زیاد قطعات می تواند دلیل دوم برای انتخاب محصولات این برند باشد. تقریبا تمامی لباس شویی های جدید این برند دارای قابلیت کنترل از راه دور می باشند و می توانید زمانی که در بیرون از خانه هستید به کمک وای فای آن را روشن و وقتی به خانه رسیدین لباس های خود را تمیز و خشک شده تحویل بگیرید. لباسشویی های بوش در پنج دسته سری ۲، سری ۴، سری ۶، سری ۸ و home professional عرضه می شوند که سری ۲ اقتصادی ترین نوع آن ها با ظرفیت ۶ کیلوگرم و سری ۸ و هوم پروفشنال فول امکانات و لوکس ترین آن ها با ۹ یا ۱۰ کیلوگرم ظرفیت دیگ می باشند.

blank

بهترین مدل های لباسشویی بوش:

بهترین لباسشویی های ال جی

لباسشویی های ال جی جزو بهترین های اقتصادی بازار با امکانات فول هستند که می توان از ویژگی های آن ها به استفاده از موتورهای دایرکت درایو، مصرف انرژی پایین، قابلیت اتصال به وای فای و کنترل از راه دور، قابلیت دانلود برنامه های جدید شستشو، کمترین لرزش و سرو صدا، شستن بدون چروک، شستن پتو و لحاف، قابلیت شستن سریع ۳۰ دقیقه ای، برنامه مخصوص لباس های مشکی و… اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های لباسشویی الجی عرضه محصولات خود در رنگ های مختلف بسیاری می باشد که می توانید آن ها را با سایر وسایل اشپزخانه خود ست کنید. شرکت ال جی در کره واقع شده است و محصولات این برند ازجمله ماشین های لباسشویی آن، از رقبای سرسخت سامسونگ بشمار می آیند و در سه دسته سری R و V و J معرفی شده اند که سری های R مدل های 2022 به بالا، سری های V مدل 2022 به پایین و سری های J مدل های قدیمی تر می باشند و به صورت کلی هرچه عدد جلوی این نماد ها بیشتر باشد کیفیت و قدرت آن بیشتر می شود. در ادامه به معرفی بهترین مدل های لباسشویی ال جی می پردازیم.

blank

بهترین مدل های لباسشویی ال جی:

  • لباسشویی ال جی R5 با ظرفیت 9 کیلوگرم
  • لباسشویی ال جی V9 با ظرفیت 10.5 کیلوگرم
  • لباسشویی ال جی V5 با ظرفیت 10.5 کیلوگرم
  • لباسشویی ال جی V12 با ظرفیت 12 کیلوگرم
  • لباسشویی ال جی 2J3 با ظرفیت 7 کیلوگرم
  • لباسشویی ال جی V5 با ظرفیت 9 کیلوگرم
  • لباسشویی ال جی R6 با ظرفیت 9 کیلوگرم
  • لباسشویی ال جی V3 با ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین لباسشویی های سامسونگ

اگر بخواهیم در مورد تکنولوژی های بکار رفته و امکاناتی که لباسشویی سامسونگ در اختیار شما می گذارد به صورت کامل بحث کنیم می توان بیش از ۳۰ مورد را نام برد که برای خلاصه شدن مطلب و راحتی مطالعه شما تصمیم گرفته ایم به اساسی ترین آن ها اشاره کنیم. استفاده از تکنولوژی Eco Wash برای کاهش مصرف انرژی و دریافت برچسپ A+++، تکنولوژی Eco Bubble برای درست کردن حباب های کوچک و از بین بردن سخت ترین لکه ها، قابلیت Add Wash برای اضافه کردن لباس های جا مانده مانند جوراب های سرگردان در وسط شست شوی لباس های دیگر، ویژگی Diamond Drum برای محافظت از بافت های حساس لباس ها و سالم ماندن پارچه بعد از هر بار شست شو، قرارگرفتن سنسور های وزنی برای تشخیص حجم لباس های داخل محفظه برای کنترل آب و محلول شوینده، تکنولوژی Smart Check برای تشخیص خرابی دستگاه و اعلام بهترین راه حل و بخارشور برای کاهش حساسیت و مناسب برای لباس کودکان، از قابلیت های پیشرفته و جذاب لباس شویی های سامسونگ می باشد که شما را به خرید آن ترغیب می کند.

blank

بهترین مدل لباسشویی های سامسونگ:

  • لباسشویی سامسونگ WW80 ظرفیت 8 کیلویی اینوکس – Samsung WW80TA046AX1FH
  • لباسشویی سامسونگ WW90 اددواش 8 کیلویی – 2020 Samsung WW90T554DAW 
  • لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی اینوکس – Samsung WW80T4040CX 2023 
  • لباسشویی سامسونگ WW80 ادواش 8 کیلوی- Samsung WW80T4540AX
  • لباسشویی سامسونگ W70 ظرفیت 7 کیلویی اینوکس – SAMSUNG WW70T4020CX

بین بهترین لباسشویی های اصلی کدام را بخرم؟

رقابت بین بهترین لباسشویی های اصلی در برندهای معرفی شده بسیار سخت می باشد و به راحتی نمی توان آن ها را رده بندی کرد. لباسشویی های عرضه شده توسط هر سه این برند ها از ویژگی های مشابهی مانند مصرف انرژی پایین، تکنولوژی کنترل از راه دور، کمترین لرزش و سروصدا، برنامه های شستشو مختلف و محافظت از لباس های حساس، برخورداراند و در میان آن ها باید به دنبال ویژگی های متمایزتری نسبت به نیازهای خود بگردید. مثلا خرید لباسشویی های بوش می تواند شما را تا چندین و چند سال از تعمیر و تعویض ماشین لباسشویی بی نیاز کند. یا با خرید لباسشویی های ال جی می توانید خیال خود را از خرید مقرون بصرفه و خدمات پس از فروش عالی راحت کنید. و در نهایت اگر به دنبال ترکیبی از دو برند بالا هستید بهتر است به فکر خرید لباسشویی های اصلی سامسونگ باشید چون تکنولوژی های بکار رفته در آن به راحتی همه نیازهای شما را پوشش می دهد.

از کجا لباسشویی اصلی بخرم؟

خرید امن ماشین لباسشویی یکی از دغدغه های خرید لوازم خانگی بصورت اینترنتی می باشد. در فروشگاه لوازم خانگی دوج کالا، تمامی وسایل از جمله ماشین های لباسشویی اصلی با تضمین اصلات و به صورت پرداخت درب منزل به فروش می رسد. دوج کالا سیستمی پیاده کرده است که می توانید سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید و بعد کارشناسی توسط خریدار و تایید اصالت، هزینه آن را پرداخت کنید. به همین منظور می توانید برای مشاهده محصولات اصلی به همراه عکس و فیلم طبیعی به وب سایت دوج کالا مراجعه نمایید.

*اگر نیاز به مشاوره رایگان برای خرید لباسشویی دارید با شماره 09188838393 در تماس باشید*

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.