کارینت - اخبار تکنولوژی و فناوری جدید
Search
Close this search box.
کارینت - اخبار فناوری

تمام حقوق مادی و معنوی برای کارینت محفوظ است.

Sponsor

بهترین سرمایه گذاری در اروپا

زندگی در کشورهای اروپایی از جمله آلمان دیگر مثل رویا نیست البته اگر راه و روش بهترین سرمایه گذاری در اروپا را بدانید. روش‌های متعددی جهت سرمایه‌گذاری در اروپا وجود دارد ولی تمامی آنها بهترین نیستند. ایجاد شرایط سخت و درخواست هزینه‌های هنگفت از متقاضی بسیاری را در مورد مهاجرت...

Device Slider

زندگی در کشورهای اروپایی از جمله آلمان دیگر مثل رویا نیست البته اگر راه و روش بهترین سرمایه گذاری در اروپا را بدانید. روش‌های متعددی جهت سرمایه‌گذاری در اروپا وجود دارد ولی تمامی آنها بهترین نیستند. ایجاد شرایط سخت و درخواست هزینه‌های هنگفت از متقاضی بسیاری را در مورد مهاجرت به این قاره سبز پشیمان می‌کند.

ما در هلدینگ ایرانگوشت اینجا هستیم که بهترین روش ها را به شما معرفی کنیم.

چرا سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی؟

یکی از ابهامات بسیاری از مردم کشورمان این مسئله بوده که چرا برای مهاجرت، باید از روش سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی استفاده کنند. نیاز است که بدانید، کشور های مختلف برای اخذ مهاجر روش های گوناگونی را در نظر گرفتند. بسیاری از این روش ها سازگاری مناسب را با شرایط شما ندارند. همین مسئله موجب می شود تا شانس زیادی را برای اخذ اقامت از طریق آن ها نداشته باشید. در چنین شرایطی بهترین راهکار ممکن، سرمایه گذاری خواهد بود. تمامی کشور های مختلف جهان همواره به دنبال این مسئله هستند رشد اقتصادی مطلوبی را داشته باشند. بدین جهت همواره از ایده های خلاقانه اقتصادی شما استقبال خواهند کرد و به همین دلیل شانس شما برای اخذ اقامت از این طریق بسیار بالا خواهد بود.

از جمله مزایای سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اقتصاد قوی و متنوع: اروپا بزرگ ترین اقتصاد دنیا را به خود اختصاص داده و از تنوع اقتصادی بالایی برخوردار است. این تنوع، فرصت های سرمایه گذاری متعددی را در صنایع مختلف ایجاد می کند و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سبد سرمایه گذاری خود را به طور متنوع و متعادل بسازند.
  2. نیروی کار ماهر و تحصیل کرده: اروپا دارای نیروی کار ماهر و تحصیل کرده است. این امر به سرمایه گذاران کمک می کند تا به راحتی نیروی کار مورد نیاز خود را برای راه اندازی یا توسعه کسب و کارشان پیدا کنند.
  3. زیرساخت های پیشرفته: اروپا از زیرساخت های پیشرفته در زمینه های حمل و نقل، انرژی و ارتباطات برخوردار است. این زیرساخت ها به سرمایه گذاران کمک می کند تا به طور کارآمد و مقرون به صرفه فعالیت کنند.
  4. دسترسی به بازارهای بزرگ: اروپا با جمعیتی بیش از 450 میلیون نفر، بازاری بزرگ و پررونق را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. علاوه بر این، دسترسی آسان به بازارهای دیگر کشورهای اروپایی از طریق اتحادیه اروپا، مزیت دیگری برای سرمایه گذاران به شمار می رود.

برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی، نیاز است تا شرایط خاصی را داشته باشید. کشور موردنظر شما پس از بررسی کامل شرایط شما و همچنین مبانی مختلف مربوط به شما، درخواست شما را تایید یا رد خواهد کرد. در صورتی که ایده شما موفق باشد، قطعا کشور موردنظر از آن استقبال می کند. توجه داشته باشید که تمکن مالی مطلوب از اصلی ترین شرایط لازم برای مهاجرت از این طریق است. بنابراین نیاز است تا حتما از وضعیت مالی مطلوبی بهره مند باشید تا اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری را بدست آورید.

اقامت اروپا با تمکن مالی

برای اینکه بخواهید برای اقامت اروپا با تمکن مالی اقدام نمایید ابتدا بایستی معنی تمکن مالی را بدانید. تمکن مالی یعنی به کشور مقصد اثبات نمایید که برای آن کشور سربار نخواهید بود و قدرت مالی لازم برای تامین زندگی خود و خانواده تان را دارید. این یکی از روش های اقامت از طریق سرمایه گذاری است. روش های این نوع اعتماد سازی برای کشور های اروپایی بسیار مهم است. یکی از معمول ترین روش ها انتقال پول نقد به کشور مبدا می باشد این مورد کمی با ریسک همراه خواهد بود زیرا ممکن است با تغییر قانون آن کشور پول شما بلوکه شده و یا شامل مالیات سنگین شود. کارشناسان بهترین روش برای اثبات تمکن مالی در کشور های اروپایی را کارآفرینی و ایجاد کسب و کار می دانند. با این روش نه تنها پول شما ارزش خود را از دست نمی دهد بلکه روز به روز به مقدار آن نیز افزوده خواهد شد. 

اقامت اروپا با تمکن مالی
اقامت اروپا با تمکن مالی

البته این زمانی است که بیزینس مناسب را برای خود انتخاب نمایید. معمولا در کشور های اروپایی قانون همواره از کارآفرینان و مشاغل حمایت می کند به همین دلیل ریسک این روش نسبت به مورد قبلی بسیار کمتر است.

برای اینکه بتوانید اقامت اروپا با تمکن مالی را دریافت کنید در قدم اول باید کشورهایی که با سرمایه گذاری اقامت می دهند را، شناسایی نمایید. در سال های اخیر تمام کارشناسان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که بهترین کشورهای اروپایی به منظور سرمایه گذاری برای ایرانیان آلمان و ترکیه می باشد. انتخاب این کشور ها دلایل خاص خود را دارد. کشور ترکیه از گذشته روابط حسنه با کشور ما داشته و دارد. همچنین با توجه به قرابت فرهنگی و مذهبی بسیاری از ایرانیان این کشور را به عنوان دروازه ورود به اروپا انتخاب می کنند. 

گرفتن اقامت اروپا با تمکن مالی در کشور ترکیه امکان پذیر است ولی در سال های اخیر دستخوش تغییراتی شده است. اما قانون حمایت از ایجاد کسب و کار و استخدام اتباع ترکیه ای همیشه حمایتی بوده است. به همین دلیل بهتر است در این کشور به دنبال سرمایه گذاری از طریق ایجاد کسب و کار باشید.

کشور آلمان هم در سال های اخیر به دلایل مختلف اقدام به جذب مهاجر از طریق اقامت اروپا با تمکن مالی و جذب نخبگان علمی کرده است. این کشور با توجه به صنعتی بودن از ایجاد کسب و کار و کارآفرینی حمایت بیشتری می کند. همچنین قوانین این کشور برای اتباع خارجی در خصوص فرآیند های مالی بسیار سختگیرانه تر از کشور ترکیه می باشد. به همین دلیل روش سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار روش بهتری برای دریافت اقامت در این کشور خواهد بود. همچنین لول کشور آلمان و ارزش پاسپورت این کشور با سایر کشور های اروپایی قابل مقایسه نیست.

چرا اخذ فرنچایز در آلمان بهترین سرمایه گذاری در اروپا است؟

دلیل اینکه اخذ فرانچایز آلمان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در اروپا تلقی می‌شود دلایل زیادی دارد. اولین دلیلی که باعث می‌شود تا این مورد بهترین روش سرمایه گذاری در اروپا باشد عدم محدودیت سنی است. در اغلب روش‌های مهاجرتی شرایط سختی در مورد سن متقاضی وجود دارد. این سختگیری‌ها بسیاری را در مورد مهاجرت به اروپا پشیمان می‌کنند. مورد بعدی عدم بررسی سوابق تحصیلی و غیره است. چون اخذ فرنچایز در آلمان زیر شاخه روش‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد نیازی نیست که حتما تحصیل کرده باشید. اخذ فرانچایز آلمان سخت‌گیری‌های مربوط به اخذ ویزای شینگن را محو می‌کند.

رابطه دیگری بین اخذ فرانچایز آلمان و لفظ بهترین سرمایه گذاری در اروپا وجود دارد. در این روش نیازی نیست که نگران موفقیت خود باشید چرا که هلدینگ ایرانگوشت به صورت همه جانبه از متقاضیان حمایت می‌کند. هیچ روش مهاجرتی دیگری مانند اخذ فرانچایز در آلمان انعطاف کافی و شرایط آسان ندارد. پیش از تصمیم‌گیری در مورد این روش مهاجرتی حتما اطلاعات خود را در این باب تکمیل نمایید.

فرانچایز در آلمان
فرانچایز در آلمان

مزایا و دلایل محبوبیت فرانچایز در آلمان

آلمان به عنوان یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان و عضوی از اتحادیه اروپا، مقصد ایده آلی برای ایرانیانی که به دنبال سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی و به نوعی اخذ فرانچایز در آلمان هستند، به شمار می‌رود. فاکتورهای گوناگونی بر محبوبیت این کشور نزد سرمایه گذاران ایرانی موثر بوده است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می شود.

  • ثبات اقتصادی و سیاسی: آلمان از نظر سیاسی و اقتصادی کشور بسیار باثباتی است. این امر به معنای ریسک پایین‌ سرمایه‌گذاری و بازدهی بالای سرمایه است.
  • زیرساخت‌های قوی: آلمان دارای زیرساخت‌های مدرن و کارآمدی است که سرمایه‌گذاری در این کشور را تسهیل می کند و از طرف دیگر منجر به موفقیت کسب‌وکارها می شود.
  • بازار بزرگ: آلمان دارای جمعیتی بالغ بر 80 میلیون نفر است و به عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا، بازار بزرگی را در اختیار ایرانیان می گذارد.
  • دسترسی به بازارهای اتحادیه اروپا: با سرمایه‌گذاری در آلمان به کل بازار اتحادیه اروپا، با بیش از 450 میلیون نفر جمعیت، دسترسی خواهید داشت.
  • حمایت از سرمایه‌گذاری: دولت آلمان از سرمایه‌گذاران خارجی به طور فعال حمایت می‌کند و طرح های تشویقی مختلفی را به آنها ارائه می‌دهد.
  • امکان اخذ اقامت: سرمایه‌گذاران پس از پشت سر گذاشتن برخی از مراحل قانونی، می‌توانند اقامت این کشور را اخذ کنند.
  • کیفیت بالای زندگی و تحصیل: آلمان از نظر کیفیت زندگی در رتبه‌های برتر جهان قرار دارد. این امر به معنای دسترسی به امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی عالی برای سرمایه‌گذاران و خانواده‌هایشان است.
امتیاز بدید

یک پاسخ

  1. I was just as enthralled by your work as I was. Your sketch is stylish, and your written content is accurate. Although you are concerned about possibly distributing something illicit soon, I am confident that you will address this problem swiftly and return to your normal high ideals.
    ترجمه: من هم مثل خودم مجذوب کار شما شدم. طرح شما شیک است و محتوای نوشته شده شما دقیق است. اگرچه شما نگران این هستید که به زودی چیزی غیرقانونی را توزیع کنید، اما مطمئن هستم که به سرعت به این مشکل رسیدگی خواهید کرد و به ایده آل های معمولی خود باز خواهید گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
25 بهمن 1402
صادرات انواع اسباب بازی ریز
تحریریه کارینت
11 آذر 1402
تحریریه کارینت
06 آذر 1402
تحریریه کارینت
13 تیر 1403
تحریریه کارینت
20 آبان 1402

Pagespeed Optimization by Lighthouse.